paardenfan (nieuw magazine belgie)

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

 
 

Tlove

Berichten: 1226
Geregistreerd: 29-08-02

paardenfan (nieuw magazine belgie)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 27-08-03 10:47

hoi

der is een nieuw magazine uit in belgie. paardenfan. ik heb net het eerste nummer gekocht. moet er nog in lezen, heb der wel es doorgebladerd. het ziet er nog intressant uit. maar het is maar 17 paginas dik (??) of moet ik zeggen dun. en het kost zo een 6 (!!!) euro. versta ik echt niet hoor!!! der zitten wel spullen bij om zo je 'eigen droommanège' te bouwen. maar zo duur! het staat allemaal mooi uitgelegd op de site. http://www.deagostini.be . wie gaat de hele reeks van 60 nummers kopen. en als ik het goed op heb komt het samen op zo een 360 euro. dat is zn prijs toch niet waard of wel???

groetjs
TLove

rust zacht Charlie.
if you loose yourself, your courage soon wil follow, so be strong tonight ... I'v got nothing left, just an empty heart.
nieuwe fotos in mn profiel!!!


Cemlys

Berichten: 14937
Geregistreerd: 13-01-03
Woonplaats: Nederland

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-03 11:57

heb ik ook gezien
vind het wel een beetje duur. ideaal voor kinderen denk ik.

Yesterday is history, tomorrow is mystery, today's a gift, that's why it's called present!

duivelintje
Berichten: 510
Geregistreerd: 13-07-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-03 14:46

dat is in nederland al bijna een half jaar te koop. het allereerste exemplaar koste hier iets van 2,95 geloof ik. de exemplaren erna zijn idd duurder. het is vooral bedoelt voor kinderen, die kunnen op deze manier hun "droomstal" maken in de loop van de tijd. bij elke uitgave zit iets voor de stal. ik heb het nooit gekocht dus over de inhoud van het boekje kan ik niks zeggen.

Yasmine

Berichten: 29726
Geregistreerd: 13-04-03
Woonplaats: Melbourne, Australië

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-03 15:17

Lijkt me wel leuk maar wel duur maar 't ziet er cool uit Tong uitsteken

    “Drive away and try to keep smiling. Get a little rock and roll on the radio and go toward all the life there is with all the courage you can find and all the belief you can muster. Be true, be brave, stand.”

Loolapelooza

Berichten: 5911
Geregistreerd: 31-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-03 15:22

Hihi, ik moet altijd lachen als ik de reclame zie, zo ontzettend Penny (en dan dat muziekje erbij) *LOL*

Onwaarschijnlijk leuk voor kinderen, maar ik ben het ondertussen toch wel ontgroeid Knipoog

Heb het dus nog niet gekocht en ben het ook niet van plan Haha!

Yasmine

Berichten: 29726
Geregistreerd: 13-04-03
Woonplaats: Melbourne, Australië

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-03 15:23

Maar om de hoeveel tijd komt het uit?

    “Drive away and try to keep smiling. Get a little rock and roll on the radio and go toward all the life there is with all the courage you can find and all the belief you can muster. Be true, be brave, stand.”

Yasmine

Berichten: 29726
Geregistreerd: 13-04-03
Woonplaats: Melbourne, Australië

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-03 15:23

Loolapelooza schreef:
Hihi, ik moet altijd lachen als ik de reclame zie, zo ontzettend Penny (en dan dat muziekje erbij) *LOL*

Onwaarschijnlijk leuk voor kinderen, maar ik ben het ondertussen toch wel ontgroeid Knipoog

Heb het dus nog niet gekocht en ben het ook niet van plan Haha!

Ik vind het ook zo grappig, en de manier waarop ze het zeggen Haha!

    “Drive away and try to keep smiling. Get a little rock and roll on the radio and go toward all the life there is with all the courage you can find and all the belief you can muster. Be true, be brave, stand.”

Yasmine

Berichten: 29726
Geregistreerd: 13-04-03
Woonplaats: Melbourne, Australië

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-03 15:59

Mientjeuh schreef:
Maar om de hoeveel tijd komt het uit?

Weet niemand dat? 't zou handig zijn om te weten, ALS het dan de moeite is dat ik dan genoeg geld heb Tong uitsteken (niet dat ik het ooit ga kopen Tong uitsteken )

    “Drive away and try to keep smiling. Get a little rock and roll on the radio and go toward all the life there is with all the courage you can find and all the belief you can muster. Be true, be brave, stand.”

Tlove

Berichten: 1226
Geregistreerd: 29-08-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 27-08-03 19:51

om de 2 weken. super dom. voor kinderen van 8 jaar die nog iets dervan kunnen leren. je bent zoveel beter met dan een duurder boek. kom, 360 euro voor 60 delen van 20 pagina's. niet goed snik zeker?? al de andere magazines zijn nog zo duur niet. kijk naar hippo reveu. zo dik en ook rond de 5 uur. geldwolven zeg! Haha!

rust zacht Charlie.
if you loose yourself, your courage soon wil follow, so be strong tonight ... I'v got nothing left, just an empty heart.
nieuwe fotos in mn profiel!!!

Farjen

Berichten: 7911
Geregistreerd: 20-07-03
Woonplaats: Oost-Vlaanderen, België

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-03 22:14

Mientjeuh"]
[quote="Loolapelooza schreef:
Hihi, ik moet altijd lachen als ik de reclame zie, zo ontzettend Penny (en dan dat muziekje erbij) *LOL*

Onwaarschijnlijk leuk voor kinderen, maar ik ben het ondertussen toch wel ontgroeid Knipoog

Heb het dus nog niet gekocht en ben het ook niet van plan Haha!

Ik vind het ook zo grappig, en de manier waarop ze het zeggen Haha!
[/quote]

En dan dat domme kind die haar zadel verlegd.. en die superhoge hindernis! Jaja ons paardje Lucky Knipoog

AnjatjeuhJarig

Berichten: 3598
Geregistreerd: 18-03-03
Woonplaats: Leuven, België

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-03 22:20

Haha, lijkt me nog dommer dan de penny.
Wie wilt nu zoveel geld geven voor een boekje van 17 pagina's? Verward
Denk niet dat ze veel succes gaan hebben als het zo duur blijft.

Tlove

Berichten: 1226
Geregistreerd: 29-08-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 28-08-03 10:19

ja, eigenlijk wel grappig. totaal onrealistisch. en heb je die stal al es bekeken waar dat paard in staat (in dat filmpje) het hoofdstel en al hangt binnen in de stal Verward liever een echt goed boek van een paar euros meer (en dan ook meer pagina's Haha! ) dan zo een tijdschriftje!! en veel liever een echt paard dan zo een droom stal. hehehe Haha!

rust zacht Charlie.
if you loose yourself, your courage soon wil follow, so be strong tonight ... I'v got nothing left, just an empty heart.
nieuwe fotos in mn profiel!!!

AnjatjeuhJarig

Berichten: 3598
Geregistreerd: 18-03-03
Woonplaats: Leuven, België

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-03 10:23

Ze zouden een serieus belgisch paardentijdschrift moeten maken,
want dat bestaat volgens mij nog niet.
Tot dan blijf ik braaf de Bit lezen Knipoog

I've been searching a long time... For someone exactly like you
Someone like you makes it... All worth while

Urika 14-10-2006

silleke
Berichten: 1165
Geregistreerd: 27-08-02
Woonplaats: Hasselt België

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-03 10:40

sorry effen off topic
aan de belgjes hier: willen jullie eens naar mijn topic kijken en het lezen over :vroegere eigenaars van mijn bonte merrie gezocht???? staat hier een beetje onder in Vraag maar raak.
Ik dank jullie alvast
groetjes

Tlove

Berichten: 1226
Geregistreerd: 29-08-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 28-08-03 17:07

ben ik helemaal mee eens anjateuh!!! ik ga mss zaterdag naar een grote winkel waar ze alle tijdschriften hebben over alle onderwerpen dat je je maar kan bedenken, ook buitenlandse. dit doe ik omdat ik niet echt langer tevreden ben de tijdschriften die je vind in de doordeweekse persverkopers. het enige wat je hebt is hart voor dieren (ga ik nu op stoppen omdat ik het beu ben) en hippo reveu en dat spreekt me niet echt aan. hopelijk vind ik iets wat me ligt en zoals je ziet is de keuze niet echt groot!

rust zacht Charlie.
if you loose yourself, your courage soon wil follow, so be strong tonight ... I'v got nothing left, just an empty heart.
nieuwe fotos in mn profiel!!!

Yasmine

Berichten: 29726
Geregistreerd: 13-04-03
Woonplaats: Melbourne, Australië

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-03 17:16

Tja, dan wordt het toch Penny of Paardenfan Tong uitsteken Knipoog

    “Drive away and try to keep smiling. Get a little rock and roll on the radio and go toward all the life there is with all the courage you can find and all the belief you can muster. Be true, be brave, stand.”

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-03 17:19

ey ikk heb er een abbonoment op >:-( , maar eerlijk gezegdt heb ik er spijt van ben nu redelijk ver met miijn droommanege maar wat er instaat is zo nep

laatst ging ik is kijken naar de plaatje , het leek net of ze het superselcht met PAINT hadden uitgeknipt , en ik als 11-jarige kan het nog beter alleen dan met paint shop pro!! >:-(

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-03 17:22

en oh ja in het begin had ik dus de 2e aflevering 2 x gekregen (voor de prijs van 1 Tong uitsteken) een voor mijn moeder hhihihihi(haar naam stond op de doos) en een voor mij , en een lucky heeft al een been gebroken !!!! Boos! , en de mestvork die er bij zat was al gebroken voordat ik het open maakte , de hoefschoenen die paste lucky niet eens , het is gewoon flut kwaliteit , kan ik beter zon barbie stal kopen , en die reclame is gewoon DOM , hahahaha

ponyzotje

Berichten: 6364
Geregistreerd: 21-10-01
Woonplaats: Erpe-Mere

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-03 17:38

Tlove schreef:
ik ga mss zaterdag naar een grote winkel waar ze alle tijdschriften hebben over alle onderwerpen dat je je maar kan bedenken, ook buitenlandse. dit doe ik omdat ik niet echt langer tevreden ben de tijdschriften die je vind in de doordeweekse persverkopers. het enige wat je hebt is hart voor dieren (ga ik nu op stoppen omdat ik het beu ben) en hippo reveu en dat spreekt me niet echt aan. hopelijk vind ik iets wat me ligt en zoals je ziet is de keuze niet echt groot!


mag ik mee?? waar is dat?
ik ben ook gestopt met hard voor dieren. kon me niet meer boeien.
zag vandaag paardenfan in de winkel, behoorlijk hoog penny-gehalte. en die reclame *LOL* super!

en silleke, ik ga meteen naar je topic kijken!

Enya - Daya :-)

Tlove

Berichten: 1226
Geregistreerd: 29-08-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 28-08-03 21:03

ja, kan je mee! lijkt me super! en moet dan ook nog naar een ruiterzaak voor wat spullen voor T kan je ook mee voor me te helpen kiezen, k??? reuze Haha!

rust zacht Charlie.
if you loose yourself, your courage soon wil follow, so be strong tonight ... I'v got nothing left, just an empty heart.
nieuwe fotos in mn profiel!!!

ponyzotje

Berichten: 6364
Geregistreerd: 21-10-01
Woonplaats: Erpe-Mere

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-03 12:39

ok Haha! ga trouwens ook nog even neuzen voor mezelf Knipoog

de BIT is ook haar niet te vinden in belgië, en andere tijdschriften steeds minder! ik weet niet waar ik ze nog moet gaan halen...

Enya - Daya :-)

sonjabelgium

Berichten: 6907
Geregistreerd: 11-09-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-03 15:13

Waar is die winkel dan? Misschien wil ik ook wel mee! Ik zou graag het boek 's inkijken over tinkers (er is er maar één als ik het goed heb) ... Haha!
Paardenfan, het ideaal voor m'n dochter .... van bijna zeven! Alhoewel ... ze zou het al erg snel in de puree krijgen als ik het zo hoor Haha!

BC260894 - GL211096 - GA270405 - BO120607 - GN120710
5 Zoete snoetjes <3 THANX FOR THE VOTES FOR NEELTJE - http://9maand.be/ SHE WON *\o/*

Elke dag is een uitdaging… & een kans om te genieten.

Tlove

Berichten: 1226
Geregistreerd: 29-08-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 29-08-03 18:18

ik zou het echt niet erg vinden als je mee gaat. alleen weet ik neit of ze daar ook boeken verkopen, ik geloof het wel. hoe kunnen we afspreken?? (waw een boktmeeting Haha! )
ik heb gehood van mijn pa dat het een winkel in de ring is, ken je dat, waarschijnlijk wel. kan je daar mss raken, ik weet nog niet precies welk uur?!...

rust zacht Charlie.
if you loose yourself, your courage soon wil follow, so be strong tonight ... I'v got nothing left, just an empty heart.
nieuwe fotos in mn profiel!!!

ponyzotje

Berichten: 6364
Geregistreerd: 21-10-01
Woonplaats: Erpe-Mere

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-03 18:55

int ringshopping?? welkeen dan? dan kan ik er easy naartoe, zo eens in de zoveel tijd

Enya - Daya :-)

Tlove

Berichten: 1226
Geregistreerd: 29-08-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 29-08-03 19:05

weet niet welke winkel, mijn pa weet het. ik denk dat ik goed verstaan heb ring shopping. we gaan samen he morgen!

rust zacht Charlie.
if you loose yourself, your courage soon wil follow, so be strong tonight ... I'v got nothing left, just an empty heart.
nieuwe fotos in mn profiel!!!


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: belle_boef, fro, Jossie en 28 bezoekers