Moet even wat kwijt..

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Itsjustme

Berichten: 16
Geregistreerd: 25-08-03

Moet even wat kwijt..

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-08-03 23:12

Oke ik weet het is misschien heel laf maar ik doe het liever onder een 'geheime' naam dan onder mijn eigennaam.
Omdat ik liever niet wil dat iedereen het weet maar het toch kwijt wil gewoon.
Hoop dat jullie daar een beetje respect voor hebben.

Ik weet niet of het hier moet of op Jh omdat ik nog jeugd ben maar ik doe het liever hier. Lachen

Ik ben denk ik mezelf al een tijdje 'kwijt'.
Ben nu 16 en jullie zullen wel denken ja je pubert enzo en dat zal ook best wel maargoed daar word hoe ik me nu voel niet minder door.
Het is allemaal begonnen toen ik denk ik 14 was ,de leeftijd was al moeilijk genoeg maar daar kwam bij dat er toen voor mij niemand was om mee te kunnen praten als ik dat wou ook over dat mijn overbuurjongen met wie we altijd op vakantie gingen sexueel dingen heeft gedaan die ik niet wou maar er niet tegen in durfde te gaan .
Maar de gene mijn beste vriendin haar vader had in die tijd kanker gekregen en ik had het gevoel dat ik er voor haar moest zijn omdat ze het er heel moeilijk mee had.En ik wou er dus niet met mijn voor mn gevoel kleine probleem opzadelen.
En heb dus alles voor mezelf gehouden ik weet dat het nooit goed is maar ja.

Ik heb het met zn kanker nog steeds moeilijk en zij natuurlijk ook ookal heeft ze nooit geweten dat ik er mee zat en bang was voor wat komen ging.
Nu gaat het met al beter maarja je weet maar nooit.

In die tijd ben ik alles gaan opkroppen wat er ook was.Ik ben mezelf voor alles wat ik deed ook gaan 'straffen' als ik dacht dat het fout was of als ik dacht dat ik iets weet fout deed . En voor mn idee deed ik in die tijd ook veel fout want mn vader was ook Psychisch ziek en wij deden alles fout weet nu ookwel dat hij er niks aan kon doen maar heeft mij niet veel goed gedaan zal maar zeggen ben dus in die tijd mezelf gaan snijden en doe het nog steeds ookal is het al veel minder .En ik heb toen ook last gekregen van paniek aanvallen en heb ik nog steeds raak ik volkomen overstuur enzo en mijn ouders wisten niet meer wat ze moesten doen maar daarna wist ik er ook bijna niks meer van .

Gelukkig ben ik toen op de manege wel iemand tegen gekomen die ik nu wel steeds meer vertrouw en het meeste ookal weet.
Maar nog steeds kan ik het haar niet vertellen als ik me weer is down voel ookal is het door kleine dingen ik krijg het gewoon niet uit mijn mond.
En daarna voel ik me schuldig dat ik het niet verteld heb omdat ze ook haar best doet om me te helpen.
Ze betekend echt heel veel voor me maar ben bang dat als ze alles weet ze we laat vallen of het doorverteld ookal heeft ze dat nog nooit gedaan Lovers ben er zo bang voor Verdrietig.
Voorder rest gaat het dankzei die vriendin Lovers nu wel redelijk met me.
Maar nog verzwijg ik teveel en weet niet hoe ik er over moet beginnen denk altijd dat ze me dom vind of zegt dat ik het verzin of me aanstel. Verdrietig
Weet wel diep van binnen dat ik hulp moet zoeken maar ben bang ik durf het echt niet
Waarom ?? ik zou het niet weten..Maar ik vertrouw nog zo weinig mensen echt die ik dingen wil vertellen omdat er vaak genoeg mensen zijn geweest die alles hebben doorverteld ook al leek het voor hun niks ze deden me wel pijn er mee

Misschien vinden jullie ookwel dat ik me aanstel of dom doe maar ik moest het gewoon even deels kwijt ookal is het nog lang niet alles en of ik dat ooit kan weet ik niet maar het is wat
Sorry voor dit waazige verhaal Huilen

Wmijn

Berichten: 3654
Geregistreerd: 11-08-02
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-03 23:27

Nou, het klinkt niet alsof je je aanstelt, maar meer alsof je jezelf enorm moet proberen te overtuigen van het feit dat je dit niet in je eentje op kunt lossen en dus dat je hulp nodig hebt. Misschien kun je naar een vertrouwenspersoon bij jou op school? Ik weet het ook niet zo goed, maar in ieder geval veel succes!

daantjuh

Berichten: 1195
Geregistreerd: 31-03-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-03 23:30

Jeetje meis, wat vervelend allemaal Verdrietig

Gelukkig heb je al iemand gevonden aan wie je veel verteld hebt. Dat is al een stap in de goede richting! Probeer haar, hoe moeilijk het ook is, toch echt alles te vertellen wat je dwars zit. Wees niet bang dat ze je laat vallen of dat ze dingen door verteld. Vertrouw op haar!
Waarschijnlijk is het niet genoeg om alles aan je vriendin te vertellen. Je zult waarschijnlijk ook professionelere hulp nodig hebben. Ik weet dat het ontzettend moeilijk is, maar ga toch op zoek naar hulp! Je kan het beter nu doen, ook al gaat het al wat beter, dan dat je er mee wacht. De kans bestaat natuurlijk dat je straks weer een terugval krijgt (ik wil je niet bang maken hier mee, maar het kan natuurlijk altijd gebeuren dat het weer een tijdje slechter met je gaat) en dan wordt het alleen maar moeilijker om hulp te zoeken. Je schreef zelf ook al dat je diep van binnen weet dat je hulp nodig hebt, dus zoek deze dan ook! Zoek professionele hulp, dan weet je zeker dat ze je verhaal niet door vertellen en dat je ze kunt vertrouwen.
Dat je zelf ook beseft dat je hulp nodig hebt is ook al een goed punt trouwens!

Oja, en nog iets; ik vind het absoluut niet laf dat je dit onder een 'geheime' naam plaatst! Dit lijkt me voor iedereen begrijpelijk en dit moet gerespecteerd kunnen worden Lachen

Heel veel sterkte gewenst, en laat je af en toe even weten hoe het met je gaat?

SharirBobby

Berichten: 2409
Geregistreerd: 28-02-03
Woonplaats: Zoetermeer

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-03 23:31

je stelt je niet aan, en ik vind het ontzettend moedig dat je het hier hebt durven opschrijven.
echt heel fijn dat je een vriendin hebt gevonden die je zo kan vertrouwen, wie weet wil zij wel samen met jou hulp zoeken, dan is het misschien wat minder eng en voel je je er wat 'prettiger' bij dan als je dat alleen zou doen.
in iedergeval, sterkte Ach gut

Xyris

Berichten: 9448
Geregistreerd: 16-01-03
Woonplaats: 'T Gooi

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-03 00:52

Ik heb je even ge-pb't, heel erg veel succes!!!

Itsjustme

Berichten: 16
Geregistreerd: 25-08-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-08-03 09:17

Vraag me niet
hoe ik me voel
want het antwoord
zal je gezegd worden
in/met tranen
en als ze eenmaal beginnen,
blijven ze komen
ze zullen je afschrikken
en je zal weglopen
bang
om mijn problemen (aan) te horen
net als ik
dus vraag het me asjeblieft niet
als het je niet echt kan schelen
want dan heb ik liever dat je
me alleen/met rust laat


dankje wel voor de reactie..
weet niet zo goed wat ik daarop moet zeggen dus laat ik maar gewoon bij een bedankje Scheve mond
Verder zijn er nog een paar gedichtjes die ik gevonden heb en bij mij passen Lachen
Hoop datjullie het niet erg vinden als ik ze hier plaats en ik wou nog wat dingen vertellen Verdrietig

Ik lijk zo vrolijk
maar ik ben het niet

Ik lijk zo sterk
maar ik ben het niet

Ik lijk zo open
maar ik ben het niet

Is er dan niemand die ziet
hoe ik wel ben...

Verder sluit ik mezelf heel snel buiten of op als ik me weer is down voel of als er wat is.
Op zon moment wil ik helemaal niet alleen zijn maar toch zonder ik mezelf af waarom Verdrietig ik weet het niet want dan heb ik iemand gewoon nodig die of een arm om mee heen slaat of me er uit trekt Huilen


Hou me vast
Sla je armen om me heen
druk me stevig tegen je aan
ik zal tegenstribbelen
omdat ik schrik heb
maar laat me niet gaan
wacht tot ik rustig ben
Wacht tot ik niet langer
bang meer ben
dan leg ik mijn hoofd
tegen je borst
toch blijft de angst
ondanks ik je al zolang ken
Ik hoop dat ik zal kalmeren
dat ik rust
zo tegen je aan
veilig omklemd door je armen
niet langer meer koud
en luisterend naar je hartslag
blijven we staan
die bij elke slag zegt
dat je om me geeft
en van me houdt


Wat er vroeger zal maar zeggen gebeurt is zal maar zeggen.
Is voor mij al wel afgesloten dat moet ik wel even zeggen dat is niet meer waarom ik me zovoel en zo ben.
Dat is iets wat ik zeker weet heb het wel verwerkd ookal is het misschien niet op de goede manier geweest..
Ik wissel wel heel erg snel van stemming ik kan nu super vrolijk zijn en over 2 minuten het helemaal niet meer zien zitten..zonder dat er iets gebeurt is..
Ook heb ik wel het gevoel dat ik als k ruzie heb ofzo heel overstuur of misschien wel overdreven kan reageren ik denk ook dat ik er dan eigelijk niet zo goed weet mee om te gaan ofzo ?

krijg de indruk
dat je me beu bent
dat je niet meer wil
dat ik je lastig val
met vragen of problemen
of gewoon om eens te lachen

Als je dit mocht lezen
vertel me dan alsjeblieft
wat ik nog voor je beteken
ik heb liever dat je me rechtuit zegt
dat onze vriendschap over is
dan dat je me kwetst
door zo afstandelijk te zijn


--ik wil je niet kwijt

Dat is nog even apart voor een vriendin hier ook op bokt misschien dat ze hier uit op kan maken dat ik het ben..wil je dan alleen vragen om het even te laten tot ik er zelf over begin..Pben er over mag nog wel als je dat wil en zou ik ook niet erg vinden Ach gut maar wees niet boos als ik niet antwoord Verdrietig
Als je meer weet dat ik van je hou ondanks alles sorry Lovers




Nouja dis nog een klein vaag stukje Scheve mond
Hier onder nog 2 gedichtjes die ik net ook nog opgezocht heb misschien schiet me morgen nog meer te binnen om te zeggen en ik hoop dat jullie dat niet erg vinden Scheve mond

ik wil met je praten
maar weet dat dat niet kan
dan gaat alles fout
en, al is het al een beetje fout gegaan
hat kan altijd nog erger fout gaan
ik wil met iemand praten
die me 100% begrijpt
dan ben ik bij jou niet aan het goede adres
ooit luisterde je
en begreep je me
maar nu, als je al naar me luistert
begrijp je me niet


Huilen alles door elkaar
ik wil het vertellen
voor mijzelf
voor jou
maar ik weet het niet
de angst
de pijn
de woede
ik kan het niet vertellen
alleen voelen

Itsjustme

Berichten: 16
Geregistreerd: 25-08-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-08-03 17:34

Wmijn schreef:
Nou, het klinkt niet alsof je je aanstelt, maar meer alsof je jezelf enorm moet proberen te overtuigen van het feit dat je dit niet in je eentje op kunt lossen en dus dat je hulp nodig hebt. Misschien kun je naar een vertrouwenspersoon bij jou op school? Ik weet het ook niet zo goed, maar in ieder geval veel succes!

Ik ga nu net naar een hele andere nieuwe opleiding dus heb geen idee en heb het daar niet echt op moet ik eerlijk zijn heb er al eerder wat mee te maken gehad en kan niet zeggen dat dat hielp ofzo :/

Manda

Berichten: 6545
Geregistreerd: 20-06-01
Woonplaats: Flevoland

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-03 17:42

Ik heb wel enig idee wie jij kan zijn.

Jammer dat je zo negatief denkt... Volgens mij ben je een hele leuke meid ( en als je bent wie ik denk weet ik zeker dat je een hele leuke meid bent!!!! ) en zit je flink in de knoop met jezelf. Probeer niet te diep in deze negatieve spiraal te komen... dat zou erg zonde zijn want jij (en iedereen wel) hebt genoeg capaciteiten om gelukkig te worden ondanks alles.

Probeer te genieten van de leuke dingen die er zijn, en trek je niet zoveel aan van negatieve dingen, die blijven nou eenmaal komen je hele leven lang. Ik weet dat ik makkelijk kan praten, maar ik denk dat hier wel een kern van waarheid in zit die jij diep in je hart misschien ook wel weet. Het zo zo verrekte makkelijk om alles negatief te zien, probeer alsjeblieft de lichtpuntjes te zien want die zijn er echt zovele!!

Sux6 lieve meid....

Ymkje
Berichten: 340
Geregistreerd: 20-02-03
Woonplaats: Nederland

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-03 21:11

Ik heb een klein gedichtje voor je gemaakt om je een hart onder de riem te steken. Ik hoop dat je het niet dom vindt.

Aan zo een donkere hemel, 1 klein sterretje zien,
dat lijkt ontzettend moeilijk, onmogelijk zelfs misschien.
Toch zijn ze er, en meer dan 1,
hoe kwam het toch dat het geluk uit jouw leven verdween?

Tover het terug, dat heerlijke geluk,
maak het tastbaar, breek het niet stuk!
Kijk naar de hemel, al is hij dan ver.
En kijk ... daar is hij die ene ster!

En zoals dat altijd gaat als je goed kijkt en tuurt,
zie je meer en meer sterren hoe langer je gluurt!!!!!!!

Liefs van Ymkje en sterkte

Itsjustme

Berichten: 16
Geregistreerd: 25-08-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-08-03 20:54

Dankje wel voor jullie reacties Lovers Verdrietig
en Ymkje vind hem helemaal niet dom vind hem heel mooi en lief is het goed als ik hem op sla ??

En ik heb zelf ook nog 3 gedichtjes gevonden die ik super vind passen enz Lachen plaats ik ook even hier

Ik weet niet meer wat ik voel,
Sorry ik kan niet goed uitleggen wat ik bedoel,
Ik weet wel dat ik me heel slecht voel,
Ik wil hier niet meer zijn,
Ik vind het hier op deze wereld helemaal niet fijn,
Ik haat mezelf,
Ik haat de mensen die me pijn doen,
Ik vecht al zo lang,
Ik ben zo bang,
Bang voor wat er komen gaat,
Bang dat het nooit meer goed komen gaat,
Zien jullie dan niet dat ik niet meer kan,
Ik weet het echt niet meer,
Alles doet zo’n zeer,
Keer op keer..
Wordt ik teleurgesteld..
Door anderen mensen..die me laten stikken,
‘’sorry ik had het druk, krijg ik dan te horen’’,
zeg dat dan even, dan ben ik tevreden..,
maar laat niet zomaar een lange tijd niks meer horen,
want dat maakt mij kapot!
Sorry ik kan echt niet meer,
Alles doet zo’n zeer!
D’r is niemand die het ziet..
Mijn grote verdriet,
Kon ik maar eens voor mezelf kiezen,
Dan was ik hier niet…



Het is weer zover ik voel niks meer
Wat ik ook doe het doet toch geen zeer.
Hoe diep ik ook snij.
Ik voel er toch niks bij.

Hoeveel ik ook bloed
T doet me niks ,geeft me alleen wat meer moed.
Hoe meer ik denk erbij.
Hoe meer ik snij.

Want daarna voel ik me weer blij.
Ookal is het niet goed.
Net of jou dat wat doet??
Huilen

Terug bij het begin
Zo voel ik me hier staan.
Terug bij het begin
En ik heb nergens een plek waar ik heen kan gaan.

Terug bij het begin
Met nog zoveel vragen en problemen.
Terug bij het begin
Zonder puf om iets te ondernemen.

Terug bij het begin
Straks kan ik weer mn spullen pakken.
Terug bij het begin
Nog maar een paar uur thuis en ik voel me weer verzwakken.

Terug bij het begin
Dat wil ik niet meer.
Terug bij het begin
Ik ga echt deze keer.
:\

Oke verder voel ik me al wat beter..ookal heb ik nog steeds terug vallen maar voor mijn gevoel laat ik dat al minder merken en probeer vrolijk te blijven ik weet wel dat het ook niet goed is om het zo te doen maar ik heb het gevoel dat ik andere er anders mee lastig val want wat er is kan ik toch niet uitleggen want soms weet ik het gewoon niet ik voel me alleen maar klote en de rede soms weet ik het echt niet..Soms wel das dan meer doordat mensen dingen beloven maar nooit nakomen ofzo of gewoon vergeten daar kan ik heel slecht tegen... Scheve mond

Denk ook dat ik best wel gevoelig ben voor wat mensen doen of zeggen tegen me want als iemand met een ruzie een keer zegt dat ie me haat ofzo dan blijf ik daar aan denken /meezitten..ookal is het allang weer goed heel vaag maaar kan dat soort dingen niet vergeten meer en das wel met meerdere dingen zo ..Verdrietig

Opzich denk ik wel dat het allemaal nu langszaam aan de goede kant op gaat komt ook omdat ik met 'een hele lieve vriendin Lovers Lachen ' heb afgesproken als zij vind dat het slechter met me gaat ik toch echt met iemand moet gaan praten hoe moeilijk ik het ook vind Scheve mond..Eigelijk wil ik dat gewoon echt niet ik weet niet maar iets houd me daarmee toch tegen vind het gewoon geen fijn idee.. ofzo

Alleen nog steeds op sommige momenten als ik me niet lekker in me vel voel zal maar zeggen en ik ben alleen ofzo dan krijg ik weer last van 'paniek' aanvallen net als vandaag in het bos was met een vriendin en nog iemand ik dan aan de hand hun der op en na een stukje reden hun door en bleef ik grazen tot ze terug waren en ik zei zelf dat ik daar wel zou wachten en toch moet ik dan opeens om niks Verward huilen enzo snap het niet meer hoor.. Verdrietig Huilen Huilen

Manda

Berichten: 6545
Geregistreerd: 20-06-01
Woonplaats: Flevoland

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-03 08:43

Je gedichten zeggen heel veel, heb je die zelf gemaakt? Zo te lezen zit je echt behoorlijk in de put. En net zoals ik in Jurga's topic had neergezet helpt het je niet als mensen steeds maar zeggen wat een medelijden ze met je hebben, daardoor voel jij je alleen maar zieliger. En het is juist zo belangrijk dat JIJ je weer goed gaat voelen, goed genoeg voor jezelf en voor niemand anders.

In je eerste gedicht schrijf je hoe teleurgesteld je bent als mensen lang niets van zich laten horen. Waar wacht je dan op? Laat eens wat van jezelf horen! Komt het niet van hun, dan komt het van jou uit. Vraag zelf eens of ze zin hebben om mee te gaan naar de stad/ manege/ enz. Natuurlijk hebben ze niet altijd tijd of zin, maar dat geeft toch niet.. En je zult zien, misschien niet direct, maar als jij laat zien dat je ook tijd en energie in relaties met mensen steekt, ze dat ook bij jou zullen doen. Begrijp me niet verkeerd, ik zeg niet dat jij dat niet doet! Maar zoals ik je ken, en zoals jij je eerste gedicht schrijft kom je een beetje op me over alsof jij zit te wachten tot hun jouw benaderen... Probeer eens een keer de rol om te keren en je zult zien dat relaties (vriendschappelijk!) daardoor juist misschien een stuk evenwichtiger worden...

Je tweede gedichtje. Waarom snij jij jezelf? Er zijn zoveel redenen waarom mensen zich snijden. Verlicht het je geestelijke pijn? Doe je het voor aandacht? enz. Uit de laatste zin van dit gedichtje denk ik dat ik kan afleiden dat je het oa ook voor aandacht doet... Sorry als dit niet zo is, maar waarom zou het uitmaken of een ander het wat doet als je jezelf snijd? Tuurlijk, ik zou het vreselijk vinden als mijn vriendinnen zich zouden snijden! Elke goede vriendin zou dit erg vinden!! Maar waarom zou je jezelf zo vreselijk verminken, je hebt al genoeg ellende...

Je derde gedichtje... Lieve schat, waarom steeds dreigen met zelfmoord. Dat is het wel zwakste wat je zou kunnen doen. Gun jezelf nog een toekomst.

Je zelf geschreven stukje onder de gedichtjes:
Je weetzelf dat je door praten heel veel pijn verlicht, waarom hou je dan toch een masker voor en doe je alsof je vrolijk bent? Waarom? Bang om anderen af te schrikken? Geloof me, dit zal ook gebeuren, maar je schrikt alleen degene af waar je toch niets aan hebt, gelijk een goeie filter toch !?

Je voelt je rot, maar weet niet waarom. Dat is oa de kracht van je negatieve gedachtes die telkens weer in je hoofd zitten. Het kan zijn (ik ben geen psycholoog!) dat je zo vol van het negatieve zit dat bij elke gebeurtenis er een trigger afgaat.
Voorbeeld:
Jij en je 2 vriendinnen gaan paardrijden. JIJ stopt en zegt dat je wel wacht. Hun denken logisch genoeg, ok als ze dat zelf wil. JIJ moet vervolgens huilen, waarschijnlijk omdat je in je hoofd weer ervan gemaakt had dat hun je wel niet aardig zouden vinden anders hadden ze je zo niet achter gelaten. Had jij in je hoofd het idee dat ze je lieten stikken op dat moment?

Kijk, ik denk dat ik aardig goed weet over wie ik het heb (wie jij bent dus). Ik ben zelf ook geen psycholoog, en alles wat ik zeg moet je daarom ook maar als een korrel zout nemen, ik probeer je alleen te helpen met de ideeen die ik zelf erbij heb, uiteindelijk moet jij het toch zelf doen.

En tot slot wil ik nog zeggen dat als jij jezelf snijd en drijgt met zelfmoord, dat je al zover bent dat je zeker proffesionele hulp nodig hebt. Zelf hieruit komen lukt je misschien wel, maar is erg moeilijk. Hoe langer je wacht, hoe moeilijker het wordt.

Sux6 en ik sta altijd voor je klaar om te praten. Ook als je een hele tijd geen contact met me hebt.

SecretLove
Berichten: 11
Geregistreerd: 15-08-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-03 11:22

Heb je gePB't. Zou je alsjeblieft even wat terug willen sturen? Wil je heel graag helpen! Liefs.

Itsjustme

Berichten: 16
Geregistreerd: 25-08-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-08-03 19:35

1 van deze gedichten heb ik zelf gemaakt de rest zijn wel gedichten die voor mij heel erg kloppen helaas..

Ben niet helemaal teleurgesteld als ze niet naar me toe komen
Meer om de beloftes dat ze er altijd voor me zijn maar er alleen geen tijd voor hebben kijk tuurlijk kan dat weet ik ook wel..Ben verder niet kwaad op hun of wat dan ook alleen ja weet niet Huilen

Ik snij mezelf om dat het mij de rest en andere pijn niet laat voelen ja..
Is zeker niet om aandacht weet ik vanmezelf heel zeker en misschien kan je dat wel niet over jezelf zeggen..Maar er zijn maar ik denk 4 mensen waaronder 2 bokster *waarvan weer 1 me beste vriendin* die het weten..Scheve mond maar ik heb het er met hun verder niet over en drijg er nooit mee ofzo als je dat soms dacht..Scheve mond
Ik leg het weer heel vaag uit maar heb nu niet zoveel tijd maar misschien reageer ik morgen nog wel verder er op..

Dat ik weet dat praten verlicht tja weet ik idd Scheve mond maar als iemand vraagt wat er is ofzo wil ik echt !!!! zeggen maar ik krijg het er niet uit kan niet eens meer ja of nee zeggen en als dat moet moet ze me zelfs daar tot dwingen niet dat ik het zo wil maar op dan krijg er niks meer uit alleen maar tranen maar een woord
hoe dat komt weet ik niet ik probeer het echt wel Verdrietig en het is niet dat ik er met haar dan niet over wil praten..wil het juist wel maar waarom lukt het me dan niet Huilen


Owja en over jou voorbeeld was niet dat ik moest huilen om de dingen die jij zei had verder met hun niks te maken maar meer met dat ik me gewoon poedersuiker voel en dat ik het niet in woorden kan vertalen baal gewoon zo vanmezelf Boos! Huilen

Lautjuh123

Berichten: 5174
Geregistreerd: 20-10-02
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-03 21:55

haai lievie!
ik weet al wie je bent!

je moet praten met iemand, niet opkropen..en hulp zoeken!
ik weet eigenlijk niet wat ik moet zeggen Huilen

als je wilt praten...je weet me te vinden!

Lovers