Arwen Verslaat KWB

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

 
 
796285
Berichten: 6664
Geregistreerd: 04-06-03

Arwen Verslaat KWB

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 25-08-03 11:45

(verslaan in de zin van 'verslag geven van' natuurlijk
Knipoog )

We kwamen aan op OdK rond 8:15. Omdat m'n vader weer verder moest met de auto, eerst maar even paard uitgeladen (die het reuze interessant vond allemaal) en aan gaan melden. Toen paardlief naar de stal gebracht en alle spullen in de trailer geladen zodat de auto wegkon.
Tegen die tijd kwam ik ook Fasel, EJ, Karin en co tegen, die de vrachtwagen een paar plaatsen verderop hadden staan.
Tussen de bedrijven door geprobeerd nog een emmer water bij Rowan naar binnen te krijgen. Moeilijk moeilijk. Hij maakte er een geweldig zooitje van (leuk, stukjes appel in het water!) en kreeg toch een liter of 4 binnen. De appelmoes-drab zat wel tot achter z'n oren. Smerig paard...

Voorkeuring: hartslag 48 (thuis is het altijd 32...) maar hij zag ook zoveel om zich heen. Gepruts aan z'n ogen vond hij ook niet leuk. We moesten twee keer voordraven omdat de Vet Rowan wat voorzichtig weg vond komen in draf. Ik gok dat het aan de nieuwe widea-punten in het beslag ligt, het was in de stalgang echt spiegelglad met die dingen. Zou ik ook voorzichtig van worden. Uiteindelijk wel goedgekeurd.

Hanifa en EJ zien starten, en ik zag al gelijk dat m'n beslissing om niet met starttijden te schuiven een goede was. Hun tempo lag hoger dan ik zou mogen rijden, en Rowan had bij hen willen blijven terwijl het tempo ook eigenlijk boven zijn macht lag. Uiteindelijk om 11:49 van start gegaan, wat een minuut te laat bij de start - opzadelen en klaarmaken gaat toch langzamer in m'n eentje als ik gedacht had.

Ik wilde rustig starten, maar het werd toch een beetje knetterig. Rowan zag in de verte wat andere paarden lopen en hij wist wel wat hij wilde - erachteraan! (follow that horse!). De eerste galopsprongen gingen zelfs gepaard met een paar heuse bokjes (heel wat voor mijn koele kikker) en een gilletje. Heb er erg om moeten lachen.
Toen kwamen we op de heide, en met de anderen paarden uit het zicht settelde hij al gauw in een lekkere kilometervreterdraf. Ik had eigenlijk besloten om te galopperen daar waar de paden zich ervoor leenden, dit om mijn knieen te ontzien, maar daar kwam het eerste deel niet veel van. Wel een mooie route, maar nogal onregelmatige slingerpaden. Toch gingen we als een trein, en toen ik me eenmaal herinnerde dat ik een mp3 speler meehad, onder begeleiding van heerlijke foute 80's muziek Knipoog

Totaan vlak voor de zandvlakte helemaal niet gestapt, toen kwam ik erachter dat ik wel heel erg vlot gereden had. Omdat ik niet zeker wist of er bij de P/A ook naar de tijd (en dus rijtempo) gekeken werd, ben ik toen gaan stappen. Had ik doorgeden, dan had ik het eerste stuk met 16km/u gereden. Bij nader inzien was dat niet erg geweest, maar dat wist ik toen niet. 12km/u is een stuk minder hard dan in van te voren in gedachten had.

Bij de P/A tijdverlies. Hartslag was goed (52, vond ik nog vrij hoog) maar moest opnieuw voordraven. Vet vond hem 'wat zwakjes achter' en gaf een B, en wilde toen nog even uitgebreid mijn zadel bekijken. Eerst omdat ze wilde weten hoe het paste, toen omdat ze het wel een mooi zadel vond.

15 (!) minuten later er weer op, om er toen achter te komen dat de koptelefoon van m'n mp3speler ergens in het proces onthoofd was. Geen muziek meer dus. Daar had ik wel even de balen van, maar omdat Rowan er nog prima zin in had toch met goede moed verder gereden.

Het was leuk om stukjes te herkennen die ik een paar weken geleden met de Veluwe Trail heb gereden, toen in een heel wat rustiger tempo! Groot gedeelte van het tweede deel in galop afgelegd, m'n knieen hadden het echt gehad op dat punt. Maar in galop wil het dan nog wel lukken, in een soort halve verlichte zit. Echt uit het zadel komen wil niet lukken in een zadel zonder kniewrongen, maar iets omhoog en naar voren zit ik mooi licht, en Rowan liep weer heerlijk. Oren erop, moe was 'ie nog niet. Juist toen het voor mij echt zwaar begon te worden (ook zonder muziek, gek hoezeer dat helpt) kwamen mij achterop een zeer aardige nummer 60 en 70 (geloof ik) waar ik aan mocht blijven plakken, en die me er (waarschijnlijk zonder dat ze het wisten) een beetje doorheen wisten te praten. Hun hoge draftempo was wel ploeteren voor Rowan, maar hij wilde er graag bijblijven, dus dat deden we tot op de 30 kilometer. Daar zag ik dat het nog een kilometer of 3 tot de groompost was, en die wilde ik nog even tempo rijden, dus me losgemaakt van het gezelschap en nog een heel stukje lekker gegaloppeerd.
Op de groompost stond Kiwi-Karin, die ons met opwekkend commentaar, enkele liters water en een drankje dat volgens mij op de dopinglijst hoort (het gaf mij in ieder geval een rotschop energie!) klaarmaakte voor de finish. Vanaf daar hebben we ook gestapt - waarom zou ik ook eigenlijk op tempo rijden als ik niet eens in het klassement kom? - en dat ging dan ook lekker met m'n voeten uit de beugels en Rowan z'n neus omlaag. Ik kon de hartslag bijna horen kelderen.

Helaas werden we vlak voor de klasse II/III finish nog even ingehaalt door twee klasse III (denk ik) ruiters die ons in galop voorbij kwamen blazen. Ja, toen stond Rowan weer te stuiteren, en het duurde weer ruim 10 minuten voor hij kalmeerde. Bij de finish (15:14) liet ik me nogal moeizaam uit het zadel zakken en viel vervolgens bijna om (gelukkig dat er een handig paard stond om even op te leunen), wat me het vrolijke commentaar 'masochist!' opleverde van m'n vader. Rowans' hartslag was laag maar onregelmatig, wat ik nogal alarmered vond, maar volgens de tweede vet die luisterde wel te verklaren was door opwinding. Hij was toen ook weer regelmatig, en de eindwaarde was 42.

Afgezadeld, en hij zag er eigenlijk prima uit, voelde zich ook lekker. De drukking - waar ik me zorgen om had gemaakt, maar die gisteren-ochtend praktisch weg was - leek helemaal weg. Heb er voor de zekerheid even een ijs-pak tegenaan gehouden, maar er was niets te zien en niets te voelen.

Nakeuring: De Vet zag in ieder geval geen aanwijzingen dat hij uitgedroogd was (ik vertelde dat hij moeilijk dronk). De hartslag kwam op 40, de rest weet ik niet meer. Voordraven deed Karin voor me (opnieuw mijn eeuwige dank, ik kon op dat moment echt niet meer rennen) en dat werd nu goed bevonden door dezelfde Vet die bij de voorkeuring twijfelde. Wel met de opmerking "ik vind hem nu goed - voor een paard dat net 35 kilometer heeft gelopen". Of dat nou zo positief is weet ik eigenlijk niet.

Paard nog even in z'n stal geparkeerd om groomspullen op te halen van de P/A (ze waren al meegenomen), me laten verleiden door een Podium Champion zadel (grootste voordeel voor mij is dat het echt geen scheet weegt.. ik overweeg zoiets voor als mijn huidige zadel inderdaad niet meer past) en nog even met Saskia (Mazzeltje) gepraat. Ook nog naar het secretariaat geweest, waar ik een prachtige groene 'je hebt meegedaan' rozet kreeg. Zo lijkt het nog heel wat Knipoog

Thuisgekomen mocht Rowan na een korte douche gelijk het weiland in, en voor het geval ik dacht dat hij toch wel wat moe was, ging hij even flink voor de merries lopen showen om het tegendeel te bewijzen. Die laatste vet had hem moeten zien lopen!

Ikzelf heb me de rest van de dag heerlijk voldaan/moe gevoeld. Alleen al voor dat gevoel zou ik vaker endurance willen rijden. M'n knieen zijn er niet zo erg aan toe als ik vreesde, het trappenlopen gaat nogal zwaar maar het is allemaal te doen.
Conclusie: voor herhaling vatbaar, al word het waarschijnlijk pas volgende zomer weer. En ik ben er niet zeker van of Rowan het goede paard is hiervoor. Ik vind 'm weliswaar heerlijk lopen, ook op de afstand (heb er niet voor niets ruim 500km mee gereden de afgelopen 3 maanden) maar als elke vet er 10 minuten bij staat de twijfelen, voel ik me er toch niet zo lekker bij. Ik heb denk ik ook liever een 'hard oordeel' (goed en rijden, of slecht en afzadelen) als half/half "ik twijfel maar ga maar rijden, we zien op de P/A wel" soort oordelen. Dan ga ik me maar schuldig voelen dat ik er mee ga rijden, terwijl dat qua algemene indruk (oortjes altijd naar voren, looplust in overvloed) helemaal niet nodig is.

Mijn zeer grote dank trouwens voor al de lieve grooms die mij hier en daar wat water toestopten. Mede door jullie heb ik het vol kunnen houden toen het zwaar werd, wat was het heerlijk om een beetje steun in het veld te hebben. Rowan mag dan wel geen 'vreemd' water drinken (mutsig paard) maar jullie hulp werd in ieder geval door mij zeer gewaardeerd.

Nou ja, aldus mijn verslag. Heb het hele gebeuren in ieder geval erg leuk gevonden, en zal ook zeker op wat meer wedstrijden te vinden zijn. Rijd ik niet, dan als groom.. Lachen

Cheers,
Arwen

[edit: even een beter leesbare formattering...]


mazzeltje

Berichten: 4510
Geregistreerd: 12-05-03
Woonplaats: Leersum; Latoy in Amerongen, Jip aan het Leersumse Veld en Door in de opfok in Doornspijk!

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-03 11:57

Ik had je al gefeliciteerd, maar bij deze nog eens! Leuk paardje heb je!

Officieel veterinair homeopaat, http://www.dierenhomeopaat.com
Jip is klasse 4, CEI** en heeft 2477,7 km op de teller!!! Latoy geniet van haar pensioen (na 1148,5 goedgekeurde wedstrijdkilometers!!!)

Karin

Berichten: 65335
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-03 12:08

Ik had me vergist in je starttijd en heb dus drie kwartier bij de laatste groompost gezeten... En als er dan nog combinaties voorbijkwamen, dan had ik nog wat te doen gehad (leuk, paardjes kijken!) maar dat waren er niet veel, zelfs 25 minuten lang he-le-maal niets! Maar toen kwamen jullie ineens de bocht om, het zag er allemaal nog erg fris en vrolijk uit (ja, jij ook, niet alleen je paard!) met nog 2 km te gaan. En toen nog goed over de finish, ik schrok ook wel even toen de hartslag niet helemaal in orde leek te zijn, maar gelukkig was het niets ernstigs.

Dat fruitdrankje, tja... Dat kwam uit de groombox van Hanifa, eigenlijk een drankje om je grooms fit te houden. Geen idee of er verboden middelen in zitten, ik krijg het ook altijd van mijn eigen mams mee op wedstrijden en ik ben er nog nooit op gecontroleerd... Tong uitsteken *LOL*

Ik ben blij te horen dat de sfeer je zo goed is bevallen. Hopelijk ben je toch in de gelegenheid om af en toe eens een rit te rijden (hoewel je dan wel lid moet worden, want na 3 x kennismakingsklasse houdt die op), maar als groom ben je (iig bij mij) ook zeker welkom! Lachen

.
If you want to go fast, go alone. If you want to go far, go together. <African proverb>

mazzeltje

Berichten: 4510
Geregistreerd: 12-05-03
Woonplaats: Leersum; Latoy in Amerongen, Jip aan het Leersumse Veld en Door in de opfok in Doornspijk!

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-03 12:10

Voor grooms hou ik me trouwens ook altijd aanbevolen, de mijn is tot nu toe zo lief me te helpen, maar dat houdt ook een keertje op!!! Ik rij nl.best veel wedstrijden...

Officieel veterinair homeopaat, http://www.dierenhomeopaat.com
Jip is klasse 4, CEI** en heeft 2477,7 km op de teller!!! Latoy geniet van haar pensioen (na 1148,5 goedgekeurde wedstrijdkilometers!!!)

dynamiek

Berichten: 3282
Geregistreerd: 22-09-01
Woonplaats: Harskamp

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-03 12:34

Arwenlune,

Stond jij niet met de trailer naast ons, je vader moest volgens mij met de auto naar friesland klopt dat?

Wij stonden met de rode trailer met de tekst de Driesprong erop!

Een herinneringslint, hebben wij niet gekregen Verward
Toen wij bij het secretariaat stonden was het een grote paasei, we hebben wel 20 minuten moeten wachten om ons hesje in te leveren en kaart natuurlijk. mensen liepen te klagen, dat ze geld terug wilden hebben en in de andere hoek stond een ruiter een vet uit te kafferen dat ie zijn paard had afgekeurd, jeetje wat een gedoe daar zeg
Zou ik eralsnog achterheen gaan om mijn herinneringslint te laten opsturen?

27-11-2015 Welkom home Cruising
13-05-2011 Rust maar zacht lieve Dynamiek, eindelijk kan je nu gaan genieten van de groene weides.

Faas

Berichten: 12718
Geregistreerd: 21-07-02
Woonplaats: Steenwijksmoer

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-03 12:35

Aaaah, de ACE drank. Gewoon spul van de Aldi maar inderdaad je krijgt er een flinke stoot energie van Haha!. Volgens mij wel dopingvrij hoor .

Super gedaan Arwen. We zijn trots op je.!!!! HElaas kon ik niet bij de finish zijn omdat ik mezelf niet lekker voelde maar toppie. Ik had overigens nog twee keer 10 liter water voo rje bij me maar vergat dit aan Kiwi te vertellen

'Paint' it 'Black'

Ann

Berichten: 13234
Geregistreerd: 28-06-03
Woonplaats: Friesland

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-03 13:01

Goed gedaan Arwen OK dan! , volgend jaar kunnen we wel samen klasse I gaan rijden Lachen

Gillian
Mei 1993 - Sept 2016

796285
Berichten: 6664
Geregistreerd: 04-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 25-08-03 13:20

dynamiek schreef:
Stond jij niet met de trailer naast ons, je vader moest volgens mij met de auto naar friesland klopt dat?

Wij stonden met de rode trailer met de tekst de Driesprong erop!


He, nu baal ik dat ik niet wat brutaler rondgelopen heb om praatjes te maken. Dat was ik inderdaad. Lachen

Citaat:
Een herinneringslint, hebben wij niet gekregen Verward
Toen wij bij het secretariaat stonden was het een grote paaseizooi, we hebben wel 20 minuten moeten wachten om ons hesje in te leveren en kaart natuurlijk.
Zou ik eralsnog achterheen gaan om mijn herinneringslint te laten opsturen?


Toen ik er was werd het al rustiger, ik was ook bij de laatsten natuurlijk. Trouwens overal, ook bij de P/A stonden toen ik er aankwam mensen genoeg. Laat starten heeft z'n voordelen.

Lintje kreeg ik ook echt als een afterthought, ik vroeg of ze m'n diploma/verklaring op wilde sturen, wilde de kamer al uitlopen, toen zei iemand pas "oh ja, we hebben ook nog zo'n lintje voor je"
Ikzelf zou er achteraan gaan, ik vind het wel leuk om te hebben. Als je vandaag belt willen ze het vast nog wel bij je verklaring in de envelop stoppen.

En ja, volgende zomer wil ik zo mogelijk 2 of 3 wedstrijden rijden. Maar of die 2-3 wedstrijden per seizoen het gedonder van lid worden en startkaart aanvragen waard is... Daar ben ik nog niet over uit. Als het trouwens lichamelijk goed blijft gaan word het 'tweede paard' (wat ooit in de planning staat, misschien als ik klaar ben met m'n studie) er eentje die hier iets meer voor geschikt is. Ik vind Welsh Cob x Arabier wel een aansprekelijke kruising. M'n ouders vinden het toch wel heel leuk dat ik een sport gevonden heb waar ik me lekker bij voel. En dan blijf ik - op termijn - toch niet tot in de eeuwigheid in klasse I hangen Knipoog

Westernfreak

Berichten: 5495
Geregistreerd: 06-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-03 16:05

Gefeliciteerd! Ik heb je inderdaad ook gezien, maar dat ik niet zo heel raar, gezien we ongeveer tegenover elkaar stonden.
Heb uiteindelijk naast mijn prijzen en de veterinaire kaart ook een groen herinneringslint gekregen (alsof deze wedstrijd ooit nog uit mijn gedachten gaat Lachen )

"The world is best viewed through the ears of a trotter"


796285
Berichten: 6664
Geregistreerd: 04-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 25-08-03 16:21

Was jij niet degene die ik hoorde zeggen over de voorkeuring 'ze vind het niets, dat gepeuter. Alsof ze wil zeggen 'je weet toch dat ik gezond ben?'

Ik heb je geloof ik inderdaad over het trailerterrein zien stuiteren Knipoog
Gefeliciteerd met je mooie rit trouwens OK dan!

(ik heb toch een Bokt-trailersticker nodig, of een Bokt-vlag... nu zie je mensen waarvan je denkt "zou die ook Bokken" en kom je er pas achteraf achter dat je nota bene naast Bokkers stond geparkeerd!)

Ganna

Berichten: 854
Geregistreerd: 23-01-02
Woonplaats: Bijna in Utrecht. De dames in HR

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-03 19:16

Hee, had jij nummer 71? We hebben een hele poos achter je gereden en je later in gehaald. Ik reed op die Fjord (nr 74) met een Tuiger en een hele grote bruine IJsco als gezelschap.
Mooi dat je het naar je zin hebt gehad, wij hebben ook heerlijk gereden.

The longer, the pony!
Remember it is the speed that kills the horse, not the distance!

Karin

Berichten: 65335
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-03 19:19

Annalynn, ik heb jullie ook voorbij zien komen bij de laatste groompost, idd vlak voordat Arwen daar langskwam. Reden jullie toen niet met z'n vieren? Was je met Maeike en Jael? En wie was die vierde? Of heb ik nou verkeerd geteld? Verward

Volgens mij zag je mij niet, ik riep nog 'hoi!' maar ik denk dat je me niet herkende. Ik stond in het bochtje voor het wildrooster, in m'n uppie met een gevulde emmer. Haha!

.
If you want to go fast, go alone. If you want to go far, go together. <African proverb>

Ganna

Berichten: 854
Geregistreerd: 23-01-02
Woonplaats: Bijna in Utrecht. De dames in HR

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-03 19:42

Hoi Ka, ik reed met Maeike, Jael en Mariska Juda. Ik heb je inderdaad zien staan, maar had echt zo iets van "Dat kan niet ze groomed Fasel" en die was twee uur voor mij gestart. Toen dacht ik "Fasel rijd toch geen klasse II?" En voorbij waren we Lachen
Ik heb je wel gezien, mijn nederige excusses dat ik niets gezegd heb, gemompeld misschien Knipoog

The longer, the pony!
Remember it is the speed that kills the horse, not the distance!

Karin

Berichten: 65335
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-03 19:45

Haha, ik snap het al, de verwarring was groot! *LOL*

Ik was idd vliegende kiep, ik groomde Fasel maar had afgesproken dat ik daarna Arwen nog even zou opwachten, ofwel bij de laatste groomplaats ofwel bij de finish. En was dat Mariska met dat andere 'grote paard', dan heb ik die ook eindelijk eens een keertje gezien! *LOL*

.
If you want to go fast, go alone. If you want to go far, go together. <African proverb>

Jorie

Berichten: 3093
Geregistreerd: 07-08-03
Woonplaats: Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-03 19:53

Ook via hier gefeliciteerd OK dan!
Ff over die lintjes, hangen in mijn bussie, achter me en gaan nog wel een in de kijkrichting van mijn achteruitkijk spiegel hangen.......handy!!
Ik zou graag van die stalplaatjes krijgen als aandenken. Zoals die van Katwijk....is ook de enige die ik heb. Vind ik wel stoer hangen!!! Knipoog
Groeten Jorie

Westernfreak

Berichten: 5495
Geregistreerd: 06-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-03 21:21

ArwenLune schreef:
Was jij niet degene die ik hoorde zeggen over de voorkeuring 'ze vind het niets, dat gepeuter. Alsof ze wil zeggen 'je weet toch dat ik gezond ben?'


Dat was ik inderdaad. Enne...ik had het hier wel over mijn paard he ? Knipoog

Citaat:
Ik heb je geloof ik inderdaad over het trailerterrein zien stuiteren Knipoog
Gefeliciteerd met je mooie rit trouwens OK dan!


Dank je wel Bloos Salty was inderdaad wat frisjes voor de start Haha!

"The world is best viewed through the ears of a trotter"

Ganna

Berichten: 854
Geregistreerd: 23-01-02
Woonplaats: Bijna in Utrecht. De dames in HR

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-03 21:56

Nee, dit was Mariska Juda, niet Mariska Doosje (van Happy)

The longer, the pony!
Remember it is the speed that kills the horse, not the distance!

Jacksel

Berichten: 5129
Geregistreerd: 03-07-02
Woonplaats: Leusden

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-03 22:36

Overigens, voor de mensen die aangeven wel een groom te kunnen gebruiken, als ik kan op de betreffende datum (en ik het liefst op vrijdag kan komen en het niet te ver terug is met ov vanwege kosten) wil ik best een keertje groom spelen Haha! Moet alleen ingewerkt worden dan Tong uitsteken

On and on the rain will fall, like tears from the stars...
When you're lost, hurt, tired and lonely something beautiful will come your way

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-03 23:19

Fasel schreef:
Aaaah, de ACE drank. Gewoon spul van de Aldi maar inderdaad je krijgt er een flinke stoot energie van Haha!.


Volgende keer moet je eens Golden Power van de Aldi proberen, een soort variant op Red Bull, helpt mij probleemloos door de nachtdienst Haha!
Nu ik steeds de verslagen lees van de endurance denk ik dat ik zelf ook eens ga starten.
Is er in het najaar ergens nog een leuke wedstrijd?
Hoe zit het met die kennismakingsklasse, heb je daar een startkaart voor nodig of mag je gewoon een keer starten?

796285
Berichten: 6664
Geregistreerd: 04-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 25-08-03 23:32

Je mag gewoon starten, wel je inentingsboekjes op orde hebben. Ik heb het erg leuk gevonden en wil graag wat vaker starten, maar zit voorlopig wel met trainings-tijdgebrek door m'n studie. Balen...

Katwijk is wel een mooie tocht geloof ik.

Faas

Berichten: 12718
Geregistreerd: 21-07-02
Woonplaats: Steenwijksmoer

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-03 06:34

Hey Ilindra. Najaar is Katwijk. De laatste. Lekker aan zee. Maar wel een zeer zware wedstrijd. 26 km. Als jouw paarden in goede conditie zijn moet het wel kunnen.

'Paint' it 'Black'

dynamiek

Berichten: 3282
Geregistreerd: 22-09-01
Woonplaats: Harskamp

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-03 06:53

Wat dachten jullie ervan om bij elke endurancewedstrijd een eigen boktparkeerterrein (hoek) te regelen (haha) aangezien er steeds meer bokkers endurance gaan rijden, moeten we snel maar eens contact met de DER gaan opnemen *LOL* Haha!

27-11-2015 Welkom home Cruising
13-05-2011 Rust maar zacht lieve Dynamiek, eindelijk kan je nu gaan genieten van de groene weides.

mazzeltje

Berichten: 4510
Geregistreerd: 12-05-03
Woonplaats: Leersum; Latoy in Amerongen, Jip aan het Leersumse Veld en Door in de opfok in Doornspijk!

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-03 06:55

dynamiek, jullie hebben het super gedaan in KWB!! Ook de tinker hoor, jullie zullen wel trots zijn!!

Officieel veterinair homeopaat, http://www.dierenhomeopaat.com
Jip is klasse 4, CEI** en heeft 2477,7 km op de teller!!! Latoy geniet van haar pensioen (na 1148,5 goedgekeurde wedstrijdkilometers!!!)

Chronos

Berichten: 3071
Geregistreerd: 13-05-03
Woonplaats: Amersfoort

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-03 08:07

Het was wel erg leuk om te doen het groomen beter als een springruiter groomen....

...Dreaming with my eye's wide open...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-03 08:12

Katwijk vind ik wat te ver weg, dan wacht ik liever tot volgend jaar.
Er zijn er genoeg die een stuk dichter in de buurt zijn.
Aan de conditie zal het iig niet liggen Haha!


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Roulette_ en 10 bezoekers