WINST met mijn SUPERPONY'S!

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Annash
Blogger

Berichten: 26452
Geregistreerd: 09-06-03
Woonplaats: Achterhoek

WINST met mijn SUPERPONY'S!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 24-08-03 17:47

JAAA wedstrijd gehad vandaag in Hummelo Haha! jaja ben errrug blij Haha! haha

Boas: 157 en 167 in de L1 D ik was 1 x 5e
Dancer: 156 en 160 in de L1 C was ik 1x 1e!!

Hihi heb me kapot gelachen.. zal jullie ff mee laten genieten *LOL*

De laatste 6 proeven in de L1 met Dancer, liep ze heerlijk, krijg ik geen punten Huilen ga ik L2.. rij ik 2 winstpunten Verward snappen jullie dat nou? ze liep eigenlijk hetzelfde Verward
maja.. hebbe is hebbe Schijnheilig hihi YES heb Dancer zelf ingereden *anderhalf jaar geleden* en ga nog geen jaar op wedstrijd *vorig jaar startte ik haar eind september nog in de B* en nu ben ik al L2!!!! jeeeeeeej ben zooooo happy Haha!:D:D: Haha! Haha! Haha! Haha!

Nou.. en na de uitslag hier voor jullie natuurlijk ook ff een verslagje Haha! :

Vanmorgen om kwart over 6 ging mijn wekker *pffff kon niet uit mijn bed komen* maja.. ik naar de pony's om 7 uurr gevoerd.
Half 8 weg en om ong. 8 uur daar.
kwart over 8 op Dancer, die moest ik gelijk om 9 uur al startten. Ze liep errrrug fijn en mijn 1e proef ging aardig netjes, op het wijken na Tong uitsteken dat was volgens mij 2x een 4 *werken we al aan hoor*
Daarna om half 10 2e proef met Dancer.. vond dr iets minder fijn lopen *loerde naar de mais.... gekke vogels e.d* maar mams zei dat het voor het oog er ook errug netjes uitzag *weer op het wijken na DUH Tong uitsteken*

Daarna Dancer terug gezet op de vrachtwagen en EVA uit bed gebeld *Aifa op bokt* ze zou komen kijken maar was dr nie... Tong uitsteken naja bleek dus dat ze errrrug moe was en alleen bij Boas kwam kijken... best hoor Tong uitsteken whatever als ze maar kwam....

Daarna ff rondgedoold op het terrein maar om kwart voor 11 Boas opgezadelt, om 10 voor 11 ofzow kwam Eva inderdaad :d errug gezellie!
Boas naar het losrijterrein ohoh .. ipv een welsh K had ik een arabiertje vol in de achteruit... *ieeeeeeeeeh Bo pas op dat is prikkeldraad* .... te laat... daarna nog een keer.. gelukkig alles goed pffff sukkel...

Op het losrijterrein was het weer ouderwets: MIJN BOMMETJE *mijn bommetje heeft uiteindelijk wel weer super gepresteerd Tong uitsteken*

Eva mij gesupporterd .. errug leuk! Ben ik klaar met de 1e proef, komt de moeder van een meisje van onze club met de punten van de 1e proef van Dancer.. WINST Haha! ikke echt superblij had ik niet verw8 *was die 156*
Toen de andere proef van Boas gereden *moest tussen de hekjes, was een Z ring maar dan 20x40 Verward en bloemetjes.... mijn bommetje gedroeg zich echter super OK dan! * Kom ik na afloop bij de jury: super pony, erg mooi proef Haha! je hebt 167 punten... ik: huh? echt? Dat kan nooit! haha snugger hoor Verward jury lachen Tong uitsteken

Ik nog parade gereden met Dancer... en wie zag ik: Nadia *Buster hierzow* jeeeeej en natuurlijk inclusief digi!!!! THNX Nadia! *ze wil de foto's morgen hierop zetten.... kijken dus!* hihi staan ook nog foto's op van mijn gelderse!

Nou met de parade was Dancer natuurlijk weeer supergek, maar gister op de gelderse was het 3x zo erg. *toen ging ie er snoeihard vandoor, stormde op een ZZ-E hoogte hindernis af.. besloot op het laatste moment niet te springen, gooide de noodrem dr op, draaide zich 2 sprongen om om vervolgens weer snoeihard verder te gassen.. dr zat geen stuur meer op, geen rem... allleen maar 2 keuzes: Kei hard of superhard Verward hihi maja vandaag was het beter.. stukken galop met de ereronde, maar in draf... STREKKEN Haha! echt super joh.. hihi

nou.. en toen weer huiswaarts.. waarnaar ik natuurlijk gelijk op bokt ging Haha!

xxx Shanna

PS: enig idee hoe het komt dat ik nu in 1 x wel 2 wp's met Dancer rij??


Fierolover
Berichten: 122
Geregistreerd: 23-07-03
Woonplaats: woerden...vlakbij utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-03 18:18

soow, hartstikke goed hoor! gefeliciteerd!

haike
Berichten: 13517
Geregistreerd: 06-10-01
Woonplaats: Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-03 18:38

Gefeliciteerd!!

Aifa

Berichten: 1037
Geregistreerd: 27-07-02
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-03 19:34

haha sorry dat ik mn bed niet uit kon komen vanochtend....beetje laat geworden gisteravond Gaaaap
je hebt echt super gereden OK dan!
jammer dat ik dancer niet heb gezien in de proef.
boas kan wel lopen zeg *LOL*

ik zwaaide nog toen we weg gingen, maar je was druk in gesprek met nadia, dus stoorde jullie maar niet Haha!

Golden Golias (Totilas x Discovery) Z2 *D
Jurylid B/L :)

Annash
Blogger

Berichten: 26452
Geregistreerd: 09-06-03
Woonplaats: Achterhoek

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 24-08-03 20:23

jaaaa wrom ging je nog nie ff kletsen????? naja zeg...... Tong uitsteken hihi thnx hoor!

VeronicaM

Berichten: 3300
Geregistreerd: 04-04-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-03 20:25

leuk hoor!!! Heb je oook foto;s?

Charlot_

Berichten: 345
Geregistreerd: 18-07-03
Woonplaats: Alkmaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-03 20:26

Gefeliciteerd hoor! OK dan! Haha! Ben wel benieuwd naar die foto's!


*Jolanda*

Berichten: 1483
Geregistreerd: 01-06-01
Woonplaats: Slootdorp

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-03 20:42

Heey,

Super hoor gefeliciteerd!!!!! Echt netjes
Op naar de Z *LOL*

Groetjes

Annash
Blogger

Berichten: 26452
Geregistreerd: 09-06-03
Woonplaats: Achterhoek

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 24-08-03 21:27

Shetty schreef:
leuk hoor!!! Heb je oook foto;s?


fotows komen morgen ofzow... nadia heeft met de digi dr op los geschoten! je hoort het wel Haha!

Annash
Blogger

Berichten: 26452
Geregistreerd: 09-06-03
Woonplaats: Achterhoek

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 24-08-03 21:28

*Jolanda* schreef:
Heey,

Super hoor gefeliciteerd!!!!! Echt netjes
Op naar de Z *LOL*

Groetjes


hihi ik heb nog 2 en een half jaar bij de pony's... zou t lukken??????:P:D

Annash
Blogger

Berichten: 26452
Geregistreerd: 09-06-03
Woonplaats: Achterhoek

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 24-08-03 21:29

Aifa schreef:
haha sorry dat ik mn bed niet uit kon komen vanochtend....beetje laat geworden gisteravond Gaaaap
je hebt echt super gereden OK dan!
jammer dat ik dancer niet heb gezien in de proef.
boas kan wel lopen zeg *LOL*

ik zwaaide nog toen we weg gingen, maar je was druk in gesprek met nadia, dus stoorde jullie maar niet Haha!


enne....nog bedankt dat je dr was he.. Tong uitsteken vond ik eg super van je! OK dan! jij bent pas een echte bokker! net als nadia trouwens Haha!

Annash
Blogger

Berichten: 26452
Geregistreerd: 09-06-03
Woonplaats: Achterhoek

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 24-08-03 21:30

Shanna16 schreef:
JAAA wedstrijd gehad vandaag in Hummelo Haha! jaja ben errrug blij Haha! haha

Boas: 157 en 167 in de L1 D ik was 1 x 5e
Dancer: 156 en 160 in de L2 C was ik 1x 1e!!

Hihi heb me kapot gelachen.. zal jullie ff mee laten genieten *LOL*

De laatste 6 proeven in de L1 met Dancer, liep ze heerlijk, krijg ik geen punten Huilen ga ik L2.. rij ik 2 winstpunten Verward snappen jullie dat nou? ze liep eigenlijk hetzelfde Verward
maja.. hebbe is hebbe Schijnheilig hihi YES heb Dancer zelf ingereden *anderhalf jaar geleden* en ga nog geen jaar op wedstrijd *vorig jaar startte ik haar eind september nog in de B* en nu ben ik al L2!!!! jeeeeeeej ben zooooo happy Haha!:D:D: Haha! Haha! Haha! Haha!

Nou.. en na de uitslag hier voor jullie natuurlijk ook ff een verslagje Haha! :

Vanmorgen om kwart over 6 ging mijn wekker *pffff kon niet uit mijn bed komen* maja.. ik naar de pony's om 7 uurr gevoerd.
Half 8 weg en om ong. 8 uur daar.
kwart over 8 op Dancer, die moest ik gelijk om 9 uur al startten. Ze liep errrrug fijn en mijn 1e proef ging aardig netjes, op het wijken na Tong uitsteken dat was volgens mij 2x een 4 *werken we al aan hoor*
Daarna om half 10 2e proef met Dancer.. vond dr iets minder fijn lopen *loerde naar de mais.... gekke vogels e.d* maar mams zei dat het voor het oog er ook errug netjes uitzag *weer op het wijken na DUH Tong uitsteken*

Daarna Dancer terug gezet op de vrachtwagen en EVA uit bed gebeld *Aifa op bokt* ze zou komen kijken maar was dr nie... Tong uitsteken naja bleek dus dat ze errrrug moe was en alleen bij Boas kwam kijken... best hoor Tong uitsteken whatever als ze maar kwam....

Daarna ff rondgedoold op het terrein maar om kwart voor 11 Boas opgezadelt, om 10 voor 11 ofzow kwam Eva inderdaad :d errug gezellie!
Boas naar het losrijterrein ohoh .. ipv een welsh K had ik een arabiertje vol in de achteruit... *ieeeeeeeeeh Bo pas op dat is prikkeldraad* .... te laat... daarna nog een keer.. gelukkig alles goed pffff sukkel...

Op het losrijterrein was het weer ouderwets: MIJN BOMMETJE *mijn bommetje heeft uiteindelijk wel weer super gepresteerd Tong uitsteken*

Eva mij gesupporterd .. errug leuk! Ben ik klaar met de 1e proef, komt de moeder van een meisje van onze club met de punten van de 1e proef van Dancer.. WINST Haha! ikke echt superblij had ik niet verw8 *was die 156*
Toen de andere proef van Boas gereden *moest tussen de hekjes, was een Z ring maar dan 20x40 Verward en bloemetjes.... mijn bommetje gedroeg zich echter super OK dan! * Kom ik na afloop bij de jury: super pony, erg mooi proef Haha! je hebt 167 punten... ik: huh? echt? Dat kan nooit! haha snugger hoor Verward jury lachen Tong uitsteken

Ik nog parade gereden met Dancer... en wie zag ik: Nadia *Buster hierzow* jeeeeej en natuurlijk inclusief digi!!!! THNX Nadia! *ze wil de foto's morgen hierop zetten.... kijken dus!* hihi staan ook nog foto's op van mijn gelderse!

Nou met de parade was Dancer natuurlijk weeer supergek, maar gister op de gelderse was het 3x zo erg. *toen ging ie er snoeihard vandoor, stormde op een ZZ-E hoogte hindernis af.. besloot op het laatste moment niet te springen, gooide de noodrem dr op, draaide zich 2 sprongen om om vervolgens weer snoeihard verder te gassen.. dr zat geen stuur meer op, geen rem... allleen maar 2 keuzes: Kei hard of superhard Verward hihi maja vandaag was het beter.. stukken galop met de ereronde, maar in draf... STREKKEN Haha! echt super joh.. hihi

nou.. en toen weer huiswaarts.. waarnaar ik natuurlijk gelijk op bokt ging Haha!

xxx Shanna

PS: enig idee hoe het komt dat ik nu in 1 x wel 2 wp's met Dancer rij??


whoops ik zie net dat ik bovenaan L1 C heb staan.. naja dat moet dus L2 C zijn *zoals in deze quote ook verandert is Tong uitsteken*

Pasha

Berichten: 7111
Geregistreerd: 04-03-03
Woonplaats: Winterswijk/ harreveld

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-03 17:22

Heeyy heeel goed meis!!!
Ga maar snel met boas ook naar de L2 Heb ik daar ook geen last meer van je in de L1 Tong uitsteken:P
nee grapjuh hoor echt super!!
en ik zag Dancer met de Gelderse wel een x langs kneuren jaa.. haha zag er wel grappig uit!!!
xxx

:+: Trotse eigenaresse van GUCCI BROWN(v. Bordeaux)16-05-2011
[KS-ITP] Droom ik? M'n 1e EIGEN paard: prachtige hengst GUCCI BROWN!
Besselink's Benti M1 + 8 :D, Springen B+ 15 :D [RIJ-ITP] Geweldige fotoshoot van knap paard en geweldige outfit LOOK!


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 54 bezoekers