vage berichten in het oosten

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Karin

Berichten: 65335
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 26-03-01 19:02

Ben nu bij m'n ouders in Twente en we werden net gebeld door de achterbuurman, die ook maar 30 m2 bij huis heeft en 2 grote paarden in z'n schuur heeft staan (wij hebben zo'n stukje voor een E-pony). Zij mogen net als wij ook niet naar hun weiland (300 m verderop), maar nu zei de achterbuurman dat net op Radio/TV Oost werd gezegd dat we weer de straat op mochten met de paarden. Heb meteen gekeken op de site van het Ministerie (de enige berichtgeving die ik nog vertrouw), maar daar stond niets. En in mijn mailbox ook geen nieuws vanaf hun site. Vrij vage berichtgeving dus, wij blijven nog lekker even binnen!

Ameretto lijkt het trouwens helemaal niet erg te vinden, een beetje scharrelen in de tuin. Hij is er erg rustig onder en de stal is nog steeds heel, dus we houden het nog wel even uit...

.
If you want to go fast, go alone. If you want to go far, go together. <African proverb>



Nonnie
Berichten: 2066
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Delden

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-01 19:44

ja karin, ik sta in geesteren(dat wist je al volgens mij) op een varkensboederij, ik mag nog niets! Maar ja, ik neem liever geen risico's, en ik denk dat het niet erg op prijs wordt gesteld als ik kom...haha
groetjes,
Manon

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: AnoukS_, BlueStocking, Celiien, Chita, DDD3, Diertjec, DWensink, Exorcizamus, Gitana, Googlebot, Ik_is_Ik, Johnie, JoyenUnory, Kaetibangsi, Kaplaars, KimD, Majestic-12, maxie, saskiaojan, shaddy82, Suliko, Talishe, Varenka, Vinny12511, xPabloBokt, xSannee, XxMariellexX en 86 bezoekers