Verkocht en gekocht :P

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Mutzje
Berichten: 400
Geregistreerd: 17-03-03
Woonplaats: Noord-Brabant

Verkocht en gekocht :P

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-08-03 17:34

Morgen is het een grote dag bij ons op stal Knipoog

Bokster vanity komt namelijk het veulen bij ons op stal kopen! Dus het is eigenlijk ook meteen een meeting Tong uitsteken

Ik hoop dat alles goed gaat en het natuurlijk ook met Mullo (veulen) voor de rest van zijn leven goed zal gaan Over hoe het is gegaan laat ik morgen horen.

Maar zoals ik al zei verkocht en gekocht Vingers aflikken want de baas bij ons op stal heeft deze week een nieuwe bonte hengst gekocht! foto's zullen snel komen Het is een erg mooie hengst maar pas 1,5 jaar. Hij zal waarschijnlijk onze merries dekken en ik hoop dat dit allemaal goed gaat en als onze vosmerrie een bont veulen krijgt dan is er een kans dat ik hem zelf kopen Lachen maar is allemaal nog even afwachten dus

zal eens even snel foto's maken (als ik een digi kan regelen) ! Cheese!

vanity

Berichten: 3259
Geregistreerd: 25-02-03
Woonplaats: Herentals (BE)

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-03 17:44

héhé, ik kan niet wachten tot morgen!!!

Bojangles

Berichten: 13704
Geregistreerd: 23-06-02
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-03 18:04

He mooi zeg dat je voor Mullo een goed plekje hebt gevonden.
Leuk dat er ook weer een nieuwe voor in de plek komt!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-03 18:37

Het is natuurlijk altijd jammer als er een paardje weggaat, maar je weet nu wel zeker dat hij een goed tehuis krijgt!

En ook leuk dat je alweer een nieuwe krijgt.

Ik hoop dat alles dan goed gaat met veulens e.d.

Mutzje
Berichten: 400
Geregistreerd: 17-03-03
Woonplaats: Noord-Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-08-03 13:06

hej hej Vanity heeft vanmiddag Mullo opgehaald
Hoop dat ze allemaal goed thuis zijn gekomen OK dan! *LOL*
Hij was natuurlijk beetje nerveus, voor al ook omdat onze nieuwe hengst net op de wei stond en die zat ook beetje herrie te schoppen samen met de merrie's maar alles ging goed.

Alleen was ie niet zo fan van de trailer maar hij is er uiteindelijk toch ingegaan maar daar moet ie natuurlijk ook allemaal nog aan wennen.

De nieuwe hengst had ik vandaag op de wei gezet, shetlanders moesten er van af want dat ging niet samen maar de merrie's die konden blijven staan. Op stal stond ie nogal stampij te maken maar op de wei was ie kei rustig.

Als het goed is dan moet ie gewoon onze twee merrie's dekken en dan wordt ie weer verkocht.

Foto's zijn gemaakt dus die komen er nog op Vingers aflikken

Livado
Berichten: 1735
Geregistreerd: 14-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-03 13:33

Wel fijn dat ej weet dat ie een goed nieuwe thuis krijgt !

Mutzje
Berichten: 400
Geregistreerd: 17-03-03
Woonplaats: Noord-Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-08-03 13:47

jup dat wel uiteraad *LOL*

Maar ja zal hem natuurlijk wel misschien Verdrietig Verdrietig Verdrietig
Alleen tja anders was ie over een paar weken naar de markt gegaan en daar ben ik geen fan van. Jammer dat ie weg moest maar we hadden er echt geen plek meer voor Hopelijk gaat het allemaal goed met mn scheetje en leeft ie nog lang en gelukkig OK dan!

fabske
Berichten: 4232
Geregistreerd: 01-03-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-03 14:09

hej hej ik denk zal ook even reageren Lachen
ik heb idd foto's van jessy gemaakt de bonte hengst weet niet of ik zn naam zo goed heb geschreven?
en nog een paar van mullo voor die ging dus vanity we zijn erg benieuwd hoe het hem is vergaan en hoe die het bij jullie vind??

hoop ook dat jullie goed aangekomen zijn en ook ik zal hem gaan missen heb verder niks te maken met de paardjes van mutzje verzorg ze niet ofzo maar kom er regelmatig op stal met mijn paardjes en help dr afentoe een keertje dus tja heb mullo genoeg gezien

groetjes fabienne

vanity

Berichten: 3259
Geregistreerd: 25-02-03
Woonplaats: Herentals (BE)

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-03 14:23

hey, hij staat nu in de wei met mijn merrie en veulen. Ik had hem eerst bij de rest gezet, maar die gingen er allemaal achteraan rennen en in bijten. Mijn merrie doet er niets aan en veulen is nieuwsgierig, hij is al wel wat rustiger, maar zit de hele tijd rondjes te lopen in de wei en een VRESELIJK Tong uitsteken lawaai te make (hoop alleen dat ik daar geen problemen mee krijg, want hier slapen mensen! Hij mist gewoon zijn mama heel erg denk ik, maar zo te zien zal hij binnenkort wel hele goeie vriendjes worden met Anaïs, ze lijken erg op elkaar (behalve de oren en enkele details Schijnheilig ). heb hem nog even geknuffeld en hooi en wortelen en water gegeven, dus hopelijk wordt ie een beetje rustig. Ze vinden hem iig geval heel erg schattig hier!

weten jullie soms ok z'n geboortedatum en of ie is geëent of ontwormd ofzo?
Haha!

fabske
Berichten: 4232
Geregistreerd: 01-03-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-03 14:34

hej hej fijn te horen dat hij en jij goed aangekomen zijn, jammer dat die anderen hem beten maar zeker wel fijn dat ie goed met je merrie en veulen overweg kan Lachen

en als ie gewend is zal ie een stuk stiller zijn hoor hij balkte/hinnikte bij ons ook verder zelden. en ja hij zal zeker zn mama wel missen maar ja hij went vanzelf wel. maar hopen dat die mensen zolang geduld hebben Lachen
viv kan je wel aan de rest van de info helpen

groetjes fabienne

Mutzje
Berichten: 400
Geregistreerd: 17-03-03
Woonplaats: Noord-Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-08-03 16:47

Hej hej vanity,

Natuurlijk erg super blij om te horen dat je goed bent aangekomen
Jammer dat de andere hem bijten maar ondanks dat Mullo zijn karakter van zn pa heeft is ie toch een beetje een held op sokken Vingers aflikken

Hij was namelijk zelfs bang van onze kleinste shetlander merrie Haha!

Maar ik ben blij dat de andere merrie & veulen hem wel "accepteren" OK dan! Hij en zijn moeder en tante zijn altijd best hecht geweest ook al was ie al bijna 6 maanden oud. Daarom mist ie ze natuurlijk wel logisch.

Maar hij moet natuurlijk ook erg wennen nu, daarom zal ie inderdaad ook wel niet bepaald stil zijn Hij zal vanzelf wel wennen en lekker gaan spelen Lachen

Hij is wel ontwormd (voor zover ik weet), maar inentingen zou ik niet weten. Ik heb verder geen ent papieren gezien dus ik denk van niet.
Hij is al wel naar de hoefsmid geweest.

Ik hoor nog wel hoe het verder gaat, als er nog iets is kun je het me natuurlijk altijd vragen

Hoop nog keertje foto's te zien natuurlijk Cheese! Vooral met Anais Haha! Vooral als ze ook op mekare lijken zijn ze volgens mij echt scheetig met elkaar Lovers

groetjes Lovers

OW JA! bijna vergeten! hij is 16 maart geboren Haha! Niet z'n verjaardag vergeten hej Vingers aflikken Vingers aflikken

vanity

Berichten: 3259
Geregistreerd: 25-02-03
Woonplaats: Herentals (BE)

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-03 12:27

hij heeft vandaag alle omheiningen afgebroken, waardoor hij nu in alle weilanden komt OK dan! , maar hij gaat van alle paarden Verward , lopen, als Anaïs naar hem toe gaat, begint hij als een echte ezel te schoppen ! Gelukkig heeft hij geen lawaai gemaakt vannacht, want anders had ik het vast aan de stok gehad met mijn 'schoonvader'! Hij is best wel lief hoor, maar weet niet wat voor omheinig we nu moeten zetten Haha!

en 'k zal 16 maart niet vergeten want dan is ook mijn petekindje jarig!

ik ga binnenkort zeker wel es foto's maken!

Mutzje
Berichten: 400
Geregistreerd: 17-03-03
Woonplaats: Noord-Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-08-03 12:49

hej hej idee idee, stroomdraad! van die witte draad en daar dan stroom opzetten. Dit werkte perfect bij ons op de wei, moet dan alleen wel voldoende stroom op en zorgen dat ie er nergens onder door kan zonder de draad te raken.

Ik denk dat ie nog erg moet wennen, dat duurt altijd paar weken / maand. Omdat ie nu zoiets heeft van ik wil geen andere vriendjes ik wil mn moeder. Maar dat draait wel bij Lachen