voor het eerst gesprongen met mijn nieuwe aanwinst

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Keesje

Berichten: 1985
Geregistreerd: 09-08-02

voor het eerst gesprongen met mijn nieuwe aanwinst

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 22-08-03 21:15

Hallo bokkers!!

Ik ben echt heel erg blij want vandaag heb ik voor het eerst mijn nieuwe aanwinst geprobeerd. Haha!
Haddaoui een 3/4 arabier, NRPS, van 1.47 hoog. Ze staat al een aantal jaar bij ons maar er reed voorheen iemand anders op.
Diegene heeft niet veel tijd meer en ik rijd haar dus nu maar had niet veel zin om weer de dressuur in te duiken. Dat rijd ik al met mijn eigen paardje Tong uitsteken dus besloot ik...
te gaan SPRINGEN!!
Ik had geen idee van het vermogen van dit paardje, dus begon maar heel erg laag met balkjes lopen, dit ging zo makkelijk dat ik een klein sprongetje had opgezet. Na een aantal sprongen ging de sprong omhoog tot 70 centimeter Cool en dit "stoere" paardje zou dat wel even springen.
Als een paard van 4 (ze is 17 ) croste ze door de springbak en vloog over alle hindernissen heel, zoefde door paaltjes en was echt niet meer te stoppen.
Ik dachat dat ik vloog!! Haha! Haha! OK dan! Haha! Haha! het was werkelijk geweldig!
Oke de sprong was niet erg hoog maar voor een paard van 17 dat nooit springt vond ik het toch al aardig goed.
ik denk er over om haar uit te brengen maar denk dat ik daar te weinig tijd voor heb

Dit ga ik zeker vaker doen met haar, de volgende keer mag ze mee naar buiten en ga ik de cros-route doen zoals die bij ons bekent staat. Normaal loop ik de gewone route want bink heeft het niet zo op springen maar Haddaoui zal het super vinden Haha!
dit moest ik gewoon even kwijt!


Katuwr

Berichten: 876
Geregistreerd: 15-06-03
Woonplaats: Nuenen

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-03 22:44

Tja, het zit in een paard of niet hè Tong uitsteken
Maar had die vorige adres nog nooit met haar gesprongen dan?

Kom op zaterdag 29 september naar de Maliebaandag in Utrecht voor kortebaandraverijen!
Er zijn nog diverse kraampjes en andere dingen te doen, zo is er bijvoorbeeld ook een kindertuin! Leuk voor jong en oud, toegang is gratis!


Keesje

Berichten: 1985
Geregistreerd: 09-08-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 23-08-03 12:40

nee, het meisje wat er voor mij op reed had er nog niet mee gesprongen.
Ik reed hem wel tussendoor maar dan altijd dressuur want ik rijd alle paarden bij ons op stal een keertje in de week, en de rest van de week rijden er dan andere ruiters op.


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: ComscoreBot, meniekske, ola42, paljaslaura, Robin_Rikkie en 32 bezoekers