Judith Ribbels wint pavo-cup 5-jarigen!!!

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Pascha

Berichten: 4289
Geregistreerd: 20-06-01

Judith Ribbels wint pavo-cup 5-jarigen!!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 23-08-03 10:37

Mijn instructrice heeft gisteren de pavo cup voor 5 jarigen gewonnen!! Leuk detail: Sarah van Fessum won de 4-jarigen met Special D, en zij is de vriendin van de broer van Judith, Gert-jan!! Het blijft dus in de familie!! Haha!

Donderdag startte judith met twee paarden, de Gribaldix Zeppellin, Rosarijke, en de Jazz x Zep, Robin Hood.
Met rosarijke ging het heel erg goed, ze kregen in de eerste selectie op donderdag 75,5 punten.
Met Robin Hood ging het helemaal fantastisch, ze kreeg 81 punten!!
Wie had dat verwacht dat deze kleine ruin een punt meer zou krijgen dan Rousseau?
Ze heeft Robin Hood voor de pavo-cup nog maar een paar keer gereden, maar het klikte meteen erg goed.
Judith mocht dus met twee paarden door naar vrijdag.
Ze was al helemaal blij dat ze die topruiters en die tophengsten had verslagen. Dat was ook wel erg apart.

Vrijdag kreeg ze met Rozarijke 72 punten, en met Robin Hood 82 punten, en had met Robin Hood dus 2 punten voorsprong op Rousseau met Nicolette van Lierop.
Robin Hood ging erg goed, lekker los in zijn lijf, en net niet té met draven.
Na deze eerste finaleronde gingen er dus 6 door naar de finale. Met Rosarijke was ze 13e geworden, en met Robin Hood stond ze eerste.

Tineke Bartels en Ellen Bontje reden 's middags de beste 6.
Bij de vierjarigen ging het erg goed met Special D en Scandic, Special D kreeg een 9 van Ellen en een 9,5 van Tineke.
Scandic was erg vrolijk, en Remy Bastings moest zich goed vasthouden... Haha!
Tineke gaf Scandic een 8,5 en Ellen een 9,5.
Special D had dus gewonnen!!

Bij de 5 jarigen ging het dus om Rousseau en Robin Hood.
Rousseau was meer doorgereden, en kon dus ook al wat meer laten zien dan Robin Hood. Dat nam echter niet weg dat Tineke en Ellen Robin Hood beide een 9,5 gaven Bloos! , en Rousseau kreeg tevens twee keer een 9,5!!

Judith had al twee punten voorsprong uit de eerste finaleronde, dus zij had gewonnen!!!! OK dan!
Haar man had haar nog nooit eerder zo zien stralen!!!! Cool
Judith kon het na afloop nog niet geloven, dat zij als Z2 ruitertje tussen al die bekende gezichten gewonnen had.

Waarschijnlijk gaan de lesgelden nu omhoog..... Lachen Dat wordt sparen!!!!

Wie is er nog meer geweest naar Ermelo??



fokfanaat

Berichten: 20206
Geregistreerd: 21-10-02
Woonplaats: Uut Uune

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-03 10:41

Heel erg leuk voor haar en erg netjes, maar ik vind dat er toch ook wel een pluim gegeven mag worden aan diegene die Robin Hood getraind heeft, als jij zegt dat zij hem pas een paar keer gereden heeft, is een ander toch verantwoordelijk voor de uitstekende africhting die hij heeft gekregen!

Pascha

Berichten: 4289
Geregistreerd: 20-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 23-08-03 10:54

Ja, dat klopt, Annabeth Reesink, tevens eigenaresse van dit paard rijdt hem normaal, maar haar man Eugene, vond haar niet goed genoeg voor de pavo, en hij heeft toen Judith gevraagd om hem te rijden in Exloo. Judith rijdt vaak paarden voor Reesink, aankomende week zit ze met hun paarden in engeland voor een veiling.
Via www.arnd.nl kun je nog wat foto's vinden van Judith op een paard van Reessink, Fire Fly. Echt een fantastisch paard, deze wordt ook in engeland geveild. Judith kan paarden heel netjes voorstellen en rijdt altijd met heel veel rust. Dat waardeer ik enorm in haar.

Carlaa

Berichten: 2867
Geregistreerd: 25-03-03
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-03 16:26

Ja, ben ook naar Ermelo geweest, zaterdag 23 augustus met ons hengstveulen. Was wel weer gezellig, net geen kampioen jammer genoeg maar gelukkig houdt hij zijn eerste premie met lof! Het was weer erg gezellig op het KNHS!

Novelle
Berichten: 999
Geregistreerd: 19-02-02
Woonplaats: Harderwijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-03 16:39

ik ben 3 dagen in ermelo geweest en heb de finale ook gezien van pavo en ian.

Kiekeboe

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-03 18:44

Vond dat Judith het paard erg netjes voorstelde!! Heel goed gedaan hoor!

Pascha

Berichten: 4289
Geregistreerd: 20-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 24-08-03 18:59

Ik ben ook erg trots, Ze kan het zelf nog maar nauwelijks begrijpen.
Wel weer reclame voor de stal!

XxSwEeTy
Berichten: 1284
Geregistreerd: 19-02-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-03 20:33

judith?? is adt jou instructrice?? haha daar heb ik ook les van gehad, maar niks voor mij, ik kreeg een bloedhekel aan haar, en dr manier van lesgeven!! zeker niet mijn manier, geef mij maar Ira Beusink!!


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: anjali, BimAsSpi, Elegance_, Martje70, Poety, xVerax en 36 bezoekers