het komt nu wel erug dichtbij mij..

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Pluutje

Berichten: 5624
Geregistreerd: 22-04-01
Woonplaats: Nieuwegein

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 28-08-01 20:43

er zijn 3 pony's bij manege floradorp in amsterdam noord zijn 3 pony's mishandeld..ze zijn met een scherp voorwerp gestoken..
het komt nu wel erug dichtbij!


Liselot

Berichten: 32189
Geregistreerd: 18-06-01
Woonplaats: Almelo

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-01 20:45

jah hier gebeurt het ook veel in het oosten...
ze hebben in enschede een burgerwacht opgezet of zoiets....die houden de paarden in de gaten en kijken of ze iets kunnen ontdekken.
ik snap niet dat sommige mensen dat kunnen trouwens, een dier mishandelen met een mes ofzo
zielig man....
nou kussies liselot

http://www.LiselotKamphuis.nl FOTOGRAAF: oa Bruiloften, Newborn en workshops!
T 18-11-15 <3 A 9-8-19 <3

Yentl

Berichten: 12478
Geregistreerd: 14-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-01 20:56

jech het maakt me bang kan iedereen aub een + voor zo'n soort topic zetten want anders open ik en krijg ik nachtmerries. serieus waar hoor

Quote Apollo: Als ik nooit alcohol had gedronken he, zat ik nu waarschijnlijk op de universiteit *LOL*

I'm not your f*cking barbie bitch

Sandra_H

Berichten: 2710
Geregistreerd: 14-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-01 21:04

Dichtbij (hm, ook voor mij) of veraf, het is allemaal even afschuwelijk Boos! Misselijk
Ikzelf denk dat het vermelden van dit soort dingen in de media best een flinke rol kan spelen. Alle berichten over dit soort gekken brengen andere gekken weer op een idee Boos! Boos!
Brrr....heb er echt de rillingen van....

Ireen_
Berichten: 8251
Geregistreerd: 13-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-01 21:05

&*^%%$*^ daar kan ik zooo kwaad om worden!! die mensen die dat doen, ik zou ze echt het allerergste toewensen!! bah.. ik vind het ook helemaal niet fijn dat evita 's nachts in de wei staat.. maarjah, met dit weer staat ze zo graag buiten..

Pluutje

Berichten: 5624
Geregistreerd: 22-04-01
Woonplaats: Nieuwegein

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 28-08-01 21:09

ze lieten ook een van die pony's zien..een heeeeel schattig shetje..hij was 6 geloof ik..allemaal wonden..die verzorger vertelde dat ze de paarden binnen gingen halen en dat er toen een paar heel bang waren en zich raar gedroegen en dat ze toen ze dichterbij kwamen het bloed ervan af zagen stromen....het zal je maar gebeuren!!!!!!my god!!ik zou echt nooit meer een paard uit de wei durfen halen als ik dat een keer had meegemaakt!!!

Nathalie

Berichten: 28286
Geregistreerd: 11-01-01
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-01 21:17

gelukkig staat robin s nachts niet in de wei en kunnen ze 's middags niet ongezien bij zijn wei Scheve mond\
Ik hoop voor jullie dat er niks met jullie pony/paard gebeurt..
je bent echt erg gek als je dit die beestjes aan doet.

Heike
Mede-oprichtster

Berichten: 17804
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Gemert

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-01 21:54

Lijkt me een eng idee. Zou 's nachts niet kunnen slapen als mijn paardje op de wei stond. dat weet ik zeker. ben blij dat ze veilig binnen staat

Paardentweet: Zag laatst een meisje onderweg naar haar paard met kogelvrijvest aan.
Dat paardrijden is ook niet meer wat het geweest is..
[IM] Julius....16 jaar alweer...

Tanja

Berichten: 21539
Geregistreerd: 14-04-01
Woonplaats: Mantinge

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-01 21:54

Jakkes, ik begin nu ook wel bang te worden...
Mijn pony's staan aan de dijk langs de weg, niet echt in het zicht, overdag wel, maar de stal is aan het eind van een doodlopende weg dus s'nachts kan iedereen zo de wei inlopen zonder dat iemand het in de gaten heeft, ik heb ook geen mogelijkheid om ze ergens anders neer te zetten....
Nu maar schiet gebedjes doen dat ze gespaard blijven....
Wie zo iets uberhaupt kan doen is gewoon echt verschrikkelijk ziek in zijn/haar hoofd, volgens mij is het gewoon ook zo'n gek die het nu een paar keer op tv heeft gezien en op een idee is gebracht, ik weet niet hoe zo'n idioot denkt maar hij of zij zal er wel een kick van krijgen iedere keer als er weer 1 op tv komt wat zijn werk is, iets anders kan ik niet verzinnen.
Ik wil ook iegenlijk niet eens weten hoe zo'n ziek iemand denkt...!!!

Muggen zouden vet moeten zuigen ipv bloed.......

dimmelim

Berichten: 2777
Geregistreerd: 21-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-01 22:05

He jakkes, mijn paardje staat wel in de wei 's nachts. Gelukkig bij de boerderij en van de weg af. Ja kan ze niet goed zien vanaf de weg maar toch. Ik wil nu wel gewoon een webcam op het weiland hebben, zodat ik thuis kan kijken hoe het met haar is.

Ireen_
Berichten: 8251
Geregistreerd: 13-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-01 22:14

Als ze naar mijn paardje willen moeten ze wel eerst het erf over en langs een huis waar mensen wonen, en het hek is dicht.. maar toch vind ik het een ontzettend eng idee... gelukkig laat zich niet zo makkelijk vangen door vreemden en ze staat in een hele grote groep paarden.. maar ik ben er wel opgelucht over als ze straks weer lekker op stal gaat, al vind ze dat zelf niet leuk..

moniquelucky

Berichten: 2747
Geregistreerd: 19-03-01
Woonplaats: Wellerlooi in Limburg.

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-01 22:17

Vreselijk!!! Wanneer houd t een keer op!!!
kl**tzakken!!!

Kirsten

Berichten: 4509
Geregistreerd: 17-04-01
Woonplaats: Almere

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-01 22:36

Onee he!!!!! Shanaia staat dus dag en nacht in het land in het bos bij ons!!!! En roderick staat vaak op de dag in het land in het bos... Ik hoop het dus echt niet hoor! Als ze aan me schatjes komen doe ik ze wat!!!!!!

Duitse Herder Kennel vom Haus Eelerberg, Correct gefokte Duitse Herders.
http://www.vomhauseelerberg.com
Sinds 01/09/2012 trotste mama van Kaya

Vanessa

Berichten: 1073
Geregistreerd: 08-03-01
Woonplaats: Almere

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-01 23:50

WALGELIJK!!
Verdrietig Hebben jullie trouwens gelezen over die groep vrijwilligers die om de beurten gaan survieren. Ik weet ff niet meer in welk deel van het land dat was, maar ik vind het absoluut een goeie zaak. Het uiteindelijke doel is toch wel het opspeuren van de daders. Het is zoeken naar een speld in een hooiberg, maar petje af hoor!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-01 00:13

jemig wat erg, je zou ze toch....
Floradorp, is dat die nieuwe westernmanege daar waar eerst de rhynstone was???

Mijn paard staat snachts binnen en wordt bewaakt door een hele enge hond.

Jura

Berichten: 10793
Geregistreerd: 16-01-01
Woonplaats: Veluwe en 't Gooi

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-01 09:28

Mijn paarden staan normaal 's nachts ook binnen maar dit weekend zijn ze 2 dagen buiten gebleven omdat het zo warm was en op stal is het dan echt niet uit te houden.

Maar ze worden bewaakt door een heeeeeeeele enge hond Haha!

En als iemand ze iets wil doen zullen ze eerst door de sloot heen moeten. Daarbij komt nog dat Razinda zich nooit zou laten pakken door een vreemde. Jur weet ik niet, maar die zou meteen van zich af trappen als ze iets zouden doen.

Op zich is het wel natuurlijk dat paarden buiten lopen maar ik zou het wel een beetje laten afhangen van waar ze dan lopen, of het afgelegen is enzo.

~*~ Pienie fan! ~*~
www.jura-artwork.nl

MarijeR

Berichten: 24927
Geregistreerd: 20-08-01
Woonplaats: Onstwedde

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-01 10:48

Ik wou dat we nu nog in de middeleeuwen zaten. 2 paarden aan de armen binden, 2 paarden aan de benen binden, en dan maar flink opjagen...

Dat zouden ze met die mensen moeten doen!

Jura

Berichten: 10793
Geregistreerd: 16-01-01
Woonplaats: Veluwe en 't Gooi

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-01 14:25

Jaaaah vierendelen!!

Wel een heeeele lugubere dood, brrrr

~*~ Pienie fan! ~*~
www.jura-artwork.nl

piedrolover

Berichten: 2275
Geregistreerd: 15-04-03
Woonplaats: Den Bosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-03 21:24

Pluutje schreef:
er zijn 3 pony's bij manege floradorp in amsterdam noord zijn 3 pony's mishandeld..ze zijn met een scherp voorwerp gestoken..
het komt nu wel erug dichtbij!


ja dat waren die shetjes toch???? Echt zoo zielig..
Brammetje 9dat ene shetje) was heel aanhankelijk, maar na dat was gebeurt.. heel bang enzo maar nu is t gelukkig weer goed. Echt zoo erg..


Artemiss
Berichten: 1093
Geregistreerd: 17-08-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-03 21:53

Waarom zijn het allemaal shetty's Verward Bloos! ??? Mijn pony's staan dan ook wel dag en nacht buiten maar we hebben gelukkig ook een hond die bij elke vreemde begint te blaffen Lachen

Tanja

Berichten: 21539
Geregistreerd: 14-04-01
Woonplaats: Mantinge

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-03 08:22

ehh, dit topic is 2 jaar oud!

Muggen zouden vet moeten zuigen ipv bloed.......

Dipsy

Berichten: 19
Geregistreerd: 08-07-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-03 20:07

WAAATTTT EEEEEEEEEN KLLLLLLLLLLOOOOOOOOTTTTTTTTZZZZZZZZZAAAAAAAKKKKKKKKKKKKKKEEEEEENNNNNNNN!!!!!!!!!!

Pluutje

Berichten: 5624
Geregistreerd: 22-04-01
Woonplaats: Nieuwegein

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 23-08-03 20:13

Geen idee wat voor pony's het waren, als ik dat 2 jaar geleden had geweten zal ik het nu wel weer vergeten zijn...

Zoals Tanja al zei is dit een topic van 2 jaar oud, ik dacht al die titel met mijn naam als auteur erbij huh? maar ja als het van 2 jaar geleden is verklaart dat ook meteen waarom ik het me niet meteen voor de geest kon halen.


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Axel_Valerie, Facebook, kascar en 104 bezoekers