Waanzinnige vakantie gehad!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Vippie
Berichten: 10408
Geregistreerd: 11-01-01
Woonplaats: Lalaland

Waanzinnige vakantie gehad!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-08-03 10:32

Owwww wat hebben wij het naar ons zin gehad de afgelopen week OK dan! , we baalden stevig dat we gister weer naar huis moesten, hadden nog wel 3 weken willen blijven....

Zondag:
Na aankomst gingen we met de groep naar buiten die mee zou werken aan de reportage van de BIT. Macho vond het wel een beetje eng, al die vreemde paarden en zn vriendin Lovers ergens vooraan in de groep. Maar toen tjo wat plaatsjes naar achteren schoof was het goed. Ze hebben zich beide voorbeeldig gedragen tijdens de rit en fotosessies Cheese! .

Maandag:
Lekkere opstartrit gemaakt van 2 uur, even kijken hoe de paardjes reageren in de vreemde omgeving (Tjo kende dit bos al) en even aftasten hoe ver we konden gaan. 's middags boodschapjes gedaan in Apeldoorn en 's avonds bij het beruchte pannekoek-restaurant gegeten.

Dinsdag:
Park de Hoge Veluwe onveilig gemaakt. Wat een schitterende omgeving met al die zandverstuivingen en heide.... We hebben een kleine dagtocht gemaakt van 5 uur, de paarden en wijzelf waren goed gaar en hebben de rest van de avond niks meer gedaan. Haha!

Woensdag:
Vandaag zijn we apies wezen kijken in de Apenheul. Erug leuk, erug druk en van die oerstomme mensen die eigenwijs TOCH die tas opendoen en dan gaan miepen als een aap wat jat.... zucht...... Er zijn maar 3 regeltjes en het schijnt erug moeilijk te zijn om je daar aan te houden Boos!
Daarna nog even wezen sjoppen (bijna beebie knaagvia meegenomen) en toen op naar huis.
Tegen de avond nog even lekker wezen rijden en we gingen op zoek naar de lastige berg voor aanspanningen (zo stond hij op de kaart Verward ).... nou we hebben hem gevonden........ idd hier zou ik met een aanspanning niet zo snel op gaan, jemig wat steil, zwaar en vooral kicken..... *LOL* Haha!

Terug op de manege kregen we rond een uur of 10 toegeroepen (Denies hing uit het raam naar de knollies te turen) dat we de volgende dag om 10 uur onze sleutel van de kamer in moesten leveren Verward Vreemd zondag nog speciaal gevraagd of er een tijd was dat we eruit moesten en dat was niet zo..... Verward Verward
Dus aan de bar gevraagd of de paarden ook rond die tijd de boxen uit moesten want we zouden pas tegen de avond opgehaald worden, stresssss....
Nee die mochten blijven staan tot een uurtje of 3, pffeewww... okee maar waar laat je al je tassen en toestanden want die zet je niet op het erf. Na rijp beraad besloten om die dan maar in de trailer te zetten, dan waren ze in ieder geval uit het zicht....

Donderdag:
Vroeg opgestaan ivm inpakken, spullen verhuisd, sleutel ingeleverd en paarden opgezadeld en nog even lekker wezen boscrossen. Volgens mij hadden de paarden door dat dit de laatste dag was want ze hadden me een tempo erin, nog even lekker de lastige berg genomen (hebben we thuis niet) en toen richting stal gereden.
Vlak na aankomst ariveerden Andy en mn Schoonpa en zijn we nog even ijsje bij Co wezen eten (snap niet waarom iedereen hier over loopt te blaten, vindt het niks speciaals sorry) en toen terug om de spullen over te laden en de paarden klaar te maken voor vertrek. Denies dr moeder was inmiddels ook geariveerd.

Terugreis ging zeer voorspoedig. Op stal aangekomen keken Tjo en Mats echt zo van, oliebol zijn we hier weer...... . Sorry kids, nog een jaartje geduld dan gaan we weer!

Voor foto's zie zometeen ITP (moet ze nog ff uploaden).
Viv

jacqueline

Berichten: 5549
Geregistreerd: 19-01-01
Woonplaats: apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-03 10:41

En ik maar turen naar de bosrand of ik daar een fjord langs zag scheuren.........helaas niet gezien hahahaha.

Het is er echt onwijs mooi he????

Enne dat ijs van Co.......*mjammie* heerlijk, helaas is het er altijd zo druk dat mijn man er met een sneltrein vaart langs heen rijd hahahaha.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-03 10:46

Klinkt als een prima weekje Viv! Is ook een lekkere uitvalsbasis, de VeluweRanch. Jan is een beetje 'n vreemde vent zo op het eerste gezicht, komt heel stug over, maar blijkt als je d'r een paar dagen bent best een leuke kerel te zijn. Tja, en Martijn en de rest is gewoon oergezellig. Toffe tent!
Nog maar een jaartje wachten! Haha!

Vippie
Berichten: 10408
Geregistreerd: 11-01-01
Woonplaats: Lalaland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-08-03 11:31

Volgend jaar gaan we een ander kamperment onveilig maken, kan dit stukje bos nu wel dromen, hihihii eens even een ander stukje van de veluwe bekijken......

YouKnowWho
Berichten: 790
Geregistreerd: 26-08-02
Woonplaats: Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-03 12:08

T was idd een supervakantie en we hebben heerlijk gereden. Macho was superbraaf, dat was toch wel even spannend. Heerlijk om Tjo en Mats zo saampjes te zien, lekker gezellig en knus met zijn tweeën. Tjo was natuurlijk erg braaf, maar ja da's standaard hè buiten! En toch gaat Tjody harder dan Macho (tenminste, zo hard als ik met Tjody kan gaan ben ik deze vakantie niet geweest met Macho hihihi).

Voor herhaling vatbaar!!

Sietez

Berichten: 8795
Geregistreerd: 03-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-03 12:36

Klinkt erg gezellig!
Ben benieuwd naar de foto's!

Fitzroy

Berichten: 25106
Geregistreerd: 11-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-03 12:41

Klinkt als een leuke vakantie, leuk voorproefje voor over anderhalve week als ik op de Veluwe zit.

Toen ik een paar jaar geleden met Nouvel een week ri de Veluwe ging, waren we ook bij de Veluwe ranch gaan kijken maar de accommodatie sprak ons niet echt aan dus zijn we uitgeweken naar Kootwijk.
Is ook een aanrader, Vippie, als je volgende keer ergens anders naar toe wilt!

YouKnowWho
Berichten: 790
Geregistreerd: 26-08-02
Woonplaats: Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-03 12:47

We zitten te denken aan de Woodyranch, daar hebben we ook erg leuke verhalen gehoord. In in de routegids van de Veluwe Trail staan nog genoeg andere stallen, dus we kijken alvast even op ons gemakje rond. Hopelijk mag Macho volgend jaar weer mee. Dan gaan we wel wat langer!!

Vippie
Berichten: 10408
Geregistreerd: 11-01-01
Woonplaats: Lalaland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-08-03 13:04


carola

Berichten: 8687
Geregistreerd: 18-04-01
Woonplaats: Putten

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-03 14:12

Hey die berg! Dat is vlak achter mij! Leuk he? Ik ben er al wel een keer een ijzer verloren.... Maar het blijft een super berg!
Het nationaal park is ook echt gaaf.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-03 17:26

Vippie schreef:
Volgend jaar gaan we een ander kamperment onveilig maken, kan dit stukje bos nu wel dromen, hihihii eens even een ander stukje van de veluwe bekijken......


OF je gaat gezellig bij kennissen aan de Holterberg logeren..... Schijnheilig Knipoog
Lekker hoor, je hebt groot gelijk! Lekker genieten!

sHaKiEjLaVeR
Berichten: 1432
Geregistreerd: 20-06-03
Woonplaats: Zuid-Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-03 17:37

hey leuk joh !!!

Heike
Mede-oprichtster

Berichten: 17804
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Gemert

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-03 17:46

Zo, dat klinkt idd wel erg super!

Misschien dat ik volgend jaar wel de veluwe onveilig ga maken. Hoewel we bij ons ook genoeg bos en hei hebben om onveilig te maken.

wodan

Berichten: 2343
Geregistreerd: 24-10-01
Woonplaats: Alkmaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-03 19:51

Heerlijk dat jullie zo'n super vakantie hebben gehad.
En nu moet je hier weer een jaar op teren dat is altijd wat minder.

YouKnowWho
Berichten: 790
Geregistreerd: 26-08-02
Woonplaats: Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-03 19:53

wodan schreef:
Heerlijk dat jullie zo'n super vakantie hebben gehad.
En nu moet je hier weer een jaar op teren dat is altijd wat minder.


Snik snik een heel jaar lang alleen maar Delfste Hout, Ikeabos en Dobbeplas... nou ja iets is beter dan niets nietwaar?? Bovendien kunnen we nog veel verder weg (Balijbos ofzo) dus we zullen zeker niet stilzitten!!