lijst met kwpn fokkers in zuid holland?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Caroline81

Berichten: 632
Geregistreerd: 26-11-02
Woonplaats: Gouda

lijst met kwpn fokkers in zuid holland?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-08-03 13:02

wie heeft er een lijst met fokkers in zuidholland voor me.

Ik heb al een aantal aanbiedingen gehad maar allemaal in verweggistan, beetje ver fietsen dus Knipoog
onderste gedeelte van noord holland kan ook nog en westelijke gedeelte van prov. utrecht.
Laatst bijgewerkt door Caroline81 op 22-08-03 13:36, in het totaal 1 keer bewerkt

duivelintje
Berichten: 510
Geregistreerd: 13-07-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-03 13:26

wat voor fokkers zoek je, van een bepaald ras of maakt dat niet uit? ik weet namelijk in rhoon (bij rotterdam) een fokker van welshpony´s ze fokken voornamelijk a, maar hebben ook wel eens een c of cobwelsh.

momenteel hebben ze een cobmerrie rondlopen die te koop staat. persoonlijk vind ik het een mooi dier (als ik het geld en stalling had gehad dan...). ze is waarschijnlijk rond de 1.50 hoog (kan er iets onder of boven zitten hoor, is ruwe schatting) en gedekt door een zwarte cob (harri, voor de kenners onder de welshen Lachen ). verder hebben ze (als het goed is) nog wat a veulentjes te koop staan.

laat maar weten of je interesse heb in het adres.

Caroline81

Berichten: 632
Geregistreerd: 26-11-02
Woonplaats: Gouda

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-08-03 13:35

oow sorry, kwpn Haha!

Sannah

Berichten: 2429
Geregistreerd: 28-05-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-03 13:51

Kijk eens op www.vwf.nl (fokvereniging Zuid-Holland West).
Daar staat o.a. een collectie veulens op die gefokt zijn door leden en natuurlijk veel meer informatie over fokkers.

Caroline81

Berichten: 632
Geregistreerd: 26-11-02
Woonplaats: Gouda

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-08-03 14:06

nou.. echt een lijst heb ik nog niet kunnen vinden op die site. vind het maar een onduidelijke site. toch bedankt natuurlijk

Ziolette

Berichten: 17741
Geregistreerd: 06-03-02
Woonplaats: Onder de zon!

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-03 15:32

Wat zoek je precies? Kennissen van mij in Utrecht (goeie kant) hebben drie dressuurgefokte veulens te koop. Dondere schimmel merrieveulen (Samber x Junior STV), Donkere vos hengstveulen (Samber x Wagner) en Platenbontbruin hengstveulen (Samber x Elan xx), alledrie uit een goede merrielijn.

Caroline81

Berichten: 632
Geregistreerd: 26-11-02
Woonplaats: Gouda

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-08-03 15:37

ik zoek een lijst met fokkers Knipoog
ff zonder dollen: Zwart hengstveulen, maat, beweging en dressuurafstamming.