sommige mensen....

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Pluutje

Berichten: 5624
Geregistreerd: 22-04-01
Woonplaats: Nieuwegein

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-09-01 20:30

op school deden we ook mee aan de 3 minuten stilte, dus wij zaten in het lokaal 3 minuten stil te wezen, lopen er op de gang allemaal mensen te schreeuwen!eentje had 3 strafdagen omdat ie zoiets riep als;f*ck de amerikanen ofzo, ik vind dit dus echt nie normaal. je kan toch ff 3 minuten stil zijn...kijk, als je het er nou nie mee eens bent oke, maar loop dan gewoon stil weg of praat z8...maar dat ze zo gingen schreeuwen vonk echt nie normaal!
hebben jullie ook zulke ervaringen?of zijn bij jullie de mensjes wel allemaal "braaf"?haha

Kadans
Berichten: 193
Geregistreerd: 12-07-01
Woonplaats: silvolde

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-01 20:34

wij hadden ook 3 minuten stilte en een aantal luitjes zaten lekker te eten en te lachen.
en ze zijn allemaal voor 3 weken geschorst *LOL* *LOL*

Pril

Berichten: 1831
Geregistreerd: 13-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-01 00:21

Ach ja, zulk tuig kun je maar beter castreren. Stel je voor dat ze zich later gaan voortplanten, heb je nog meer van die etterjes. Het grappige is trouwens dat ze niet eens weten waar ze over praten met hun fiets the americanen want deze actie was niet tegen de americanen in het bijzonder gepleegd.

Lot

Berichten: 1410
Geregistreerd: 09-07-01
Woonplaats: MesthoopCity

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-01 11:35

Nou, ze haten de Amerikanen wel erg in het bijzonder, maar de actie is inderdaad - tenminste zzoals ik het heb begrepen - tegen het kapitalistische, democratische Westen gericht.

Dat krijg jij waarschijnlijk niet mee daar in Texas Pril, maar Wim Kok zei gister dat het in principe ook een oorlogsdaad tegen Nederland is. Ook eng als je merkt dat er hier en in Duitsland allemaal verdachten worden opgepakt. Het komt dan erg dichtbij.

Hoe ervaar jij het allemaal daar in Texas?

Wat betreft de 3 minuten stilte: iedereen moet voor zichzelf weten of hij de getroffenen zo of op een andere manier herdenkt. maar ik vind het asociaal dat je het moment verstoord voor anderen. Dat is inderdad erg respectloos. En onvolwassen.

coco

Berichten: 2140
Geregistreerd: 25-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-01 18:27

Ik hoorde iemand het volkslied zingen.
Verder was iedereen stil...

Dennis

Berichten: 31466
Geregistreerd: 23-05-01
Woonplaats: Slootdorp

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-01 21:11

Bij ons was het wel stil. Sommige zaten wel wat voor zich zelf te doen maar waren wel stil. En ik vind dat je zelf mag weten of je de slachtoffers herdenk of niet maar doe in iedergeval stil en laat andere dan die 3 minuutjes met rust.
XXX
Ciska

Yentl

Berichten: 12478
Geregistreerd: 14-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-01 21:18

wij hadden proefwerk dus waren we stil en volgens mij was de rest toen ook stil. niet zo opgelet maar pluutje niet normaal zeg!!

me_dana
Berichten: 29
Geregistreerd: 04-09-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-01 14:28

nou bij ons was het echt helemaal stil. de directrice wilde 1 minuut stilte doen omdat het anders te moeilijk was voor de brugklassers. Daar is tegen geprotesteerd dus moest iedereen gewoon 3 minuten stil zijn. wel beter 3 minuten stil zijn lijkt mij niet zo moeilijk.

Mytens_oud

Berichten: 4184
Geregistreerd: 20-03-01
Woonplaats: omgeving Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-01 14:36

Ik sotnd op dat moment in een ruitersportzaak en die verkoopster tetterde ook gewoon door. Beetje klantonvriendelijk ofniet?

Maatje02

Berichten: 1175
Geregistreerd: 18-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-01 23:22

wel spullen kopen maar niemand mag praten..
ik persoonlijk vind dit wat onlogisch: als ik perse 3 minuten stilte wil ( om na te denken, beelden terug te halen of whatever) zorg ik dat ik op dat moment niet in een winkel sta Verward
Maar ik denk dat ik hier te 'nuchter' voor ben, dit soort dingen. 't is erg, indrukwekkend, dramatich,etc zonder meer!
Maar ik kijk dagelijks veel naar 't journaal, lees de kranten en ben dus sowieso erg bezig met Amerika ( toen vrijdag ook al dagen lang)
..

Jan_324
Berichten: 6933
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-01 13:02

ik heb geen idee meer wanneer het was maar ik was druk aan het rijden en dan ga ik niet 3 minuten stilstaan..

Maaike

Berichten: 11864
Geregistreerd: 12-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-01 13:57

ik ben braaf 3 minuten stil geweest, was thuis dus was lekker rustig. alleen die vogel van mij he.... alsof ie het er om deed!! lawaai maken, niet normaal! ach wat weet hij er ook van, klein gek vogeltje

Margje

Berichten: 2534
Geregistreerd: 26-04-01
Woonplaats: Etten

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-01 17:47

bij ons op school waren de dag van te voren een paar ruzies geweest doordat een aantal moslims feest stond te vieren tijdens de pauzes(we stonden zelfs in de krant...). Daarom hebben ze vantevoren omgeroepen dat het 3 minuten waren voor ALLE terreuraanslagen van het afgelopen jaar en niet alleen in Amerika. De meesten waren dus wel stil.

Kimnor

Berichten: 2547
Geregistreerd: 17-06-01
Woonplaats: Overal en nergens :-)

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-01 18:29

Iedereen was bij ons in de pauze druk aan het roken, praten, eten en drinken. Om 12 uur zou de bel gaan en om 12.03 weer. In die tijd moest iedereen stil zijn. Tot mijn verbazing was de hele school muisstil, echt niet te geloven. Ik vond het wel knap, ook van de brugklassers. Echt NIEMAND zei wat, iedereen gooide zelfs zijn sigaret weg en hield op met eten en drinken. Ik vond het wel een heel mooi moment moet ik zeggen.
Groetjes Linda

En die mensen die die 3 minuten niet hun mond konden houden vind ik echt zielig. Sorry, maar dat is mijn mening. Ik hoorde iemand extra zijn scooter starten achter de school, en keihard de muziek aanzetten.... Niet echt leuk dus...

Pluutje

Berichten: 5624
Geregistreerd: 22-04-01
Woonplaats: Nieuwegein

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-09-01 22:51

helemaal met je eens kimnor!!!haha, sorry, oneliner.. Party!! Party!! Party!!
bij ons zijn er ook diverse discusies over geweest.