Jaarlijkse onderhoudsbeurt

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

KellyenXena

Berichten: 3615
Geregistreerd: 08-04-03
Woonplaats: Roosendaal

Jaarlijkse onderhoudsbeurt

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 21-08-03 14:05

De Da kwam vandaag eens langs om xena de jaarlijkse spuit te geven..
Ik moest er dus optijd zijn.

Ja hoor,laat mijn brommer me weer eens in de steek..Had vanochtend nog gecontroleerd of er genoeg benzine inzit..Ben ik halverwege, valt ie stil...geen benzine meer...Op zijn reserve gezet,10 minuten aangekickt en naar de dichtsbijzijnde benzine pomp geraced.Goed, de helft van de benzine erover heen geklotst,brommer laten vallen (gelukkig niet kapot) en gáán....
Ow ow,die brommer laat me telkens maar weer merken dat ie mij duidelijk niet als baasje wilt,terwijl hij het zo goed heeft hier..Ondankbaar ding Boos!

Afijn..Was er gelukkig net op tijd..De da was er net een minuutje..
Eerst de spuit..Nou,xena gaf geen kik..Wat een beesje is het toch..
Ik had de da gevraagt om zijn chipreader mee te nemen,omdat ik die code kwijtwas..
Ja hoor..Kon hij geen chip vinden..Overal gezocht..Was ze dus niet gechipt.. Gelukkig had ie een chip bij,dus maar gelijk gechipt..Ze vond het niet fijn,maar bleef toch heel rustig..Wederom,wat een wereld beest is het toch

Bleh,nu valt alles toch weer een hoop duurder uit dan verwacht..Aangezien ik ook maar meteen een paspoort aan vraag..Anders heeft die chip nou ook niet echt veel nut..

Hebben jullie dat nu ook..Altijd meer geld uitgeven dan gepland..

Groetjes!


Pauline
Berichten: 12186
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Zuid Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-03 15:36

Ik heb dat dus echt altijd! Het valt altijd tegen, niet bij de DA maar wel bv de tandarts, de paardenwinkel Knipoog winkelen in de stad, ik heb echt een gat in mijn hand EN dan opeens heeft hij weer wat en moet er weer wat, ja ik herken het helemaal!

KellyenXena

Berichten: 3615
Geregistreerd: 08-04-03
Woonplaats: Roosendaal

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 21-08-03 18:37

Oeja, dat shoppen,daar ben ik ook een goeie in..Zet mij vooral niet in een ruiterzaak...Die is half leeg als ik daar weg ben...
Ahja, dat valt wel mee hoor haha..Heb wel geleerd dat ik wat moet sparen altijd handig!


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Lanoca, Sting en 32 bezoekers