m'n moeder aangereden, zatlap vlucht weg!!

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Elise

Berichten: 1987
Geregistreerd: 05-11-01
Woonplaats: Breda

m'n moeder aangereden, zatlap vlucht weg!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 20-08-03 13:49

Jeetje, ik schrok echt Scheve mond

Komt mn broertje de tuin in hollen dat mam een ongeluk heeft gehad!! Bij ons in de straat nog wel (owkee wij wonen aan de hoofdweg in het dorp Knipoog )
Wij er snel naartoe op de scooter (pap was al onderweg)
Is het precies voor de deur gebeurd waar ik vroeger Peerke verzorgd heb, gelukkig super aardige mensen Ach gut

Toen zag ik de auto, jeetje, die zat aan de zijkant echt in de prak, gelukkig net iets meer naar de achterdeur toe, want anders weet ik niet hoe het met mams geweest was. gelukkig nu alleen wat pijnlijke ribben.

M'n moeder wilde draaien op een oprit links van de weg en geeft richting aan. Ze draait en kijkt nog eens in dr spiegel en ziet opeens een auto op de linker weghelft vlak bij!! En toen de klap...

Hij heeft dus 1. veel te hard gereden en 2. niet gekeken naar zijn voorganger...

Man stapt uit en zij ook en hij blijft eerst netjes. Komen dr mensen naar buiten die het gehoord hebben en vangen ze op. Mam gaat mee, even bijkomen want ze was nogal geschrokken. Die man zegt 'ff wat uit mn auto halen' en rent vervolgens keihard weg het weiland door. Verward

Hij had gezopen, iedereen rook het en hij gaf het ook toe. En een buurmeisje die was een uurtje eerder bij haar pony en had hem daar met een vriend in de schuur zien zitten zuipen!!! Boos!

Hij wilde dus de controle ontvluchten en dat is hem dus gelukt. Politie er naar toe, maar nee, hem niet gevonden.. En dat laten ze gewoon zo!!!!
Hij of iemand anders mag gewoon de sleutel bij het bureau ophalen en dan kan hij zo verder rijdeñ!!!!! Zat of niet, doesn't matter anymore... nee, want er was geen gewonde (jezus, over een uur rijdt hij een ander aan die wel omkomt!)

Ziek vind ik het..

We kennen hem wel, en zijn zus heeft zelfs een paar jaar terug (ook zat) snachts onze geparkeerde auto aangereden omdat ze de drempel overvloog met 80km binnen de bebouwde kom...

Nu keert zijn verzekering dus uit (dagwaarde van een 7 jarige volvo, nix dus want hij is waarschijnlijk totalloss) en hij gaat verder vrij uit.... Verdrietig

beetje lang verhaal maar owww wat kan ik hier pissed om worden! Boos! Boos!

Schitterend paarden-pensioen-oord in Frankrijk: http://www.equinepensions.com/


happyhorses

Berichten: 59
Geregistreerd: 03-08-03
Woonplaats: koog a/d zaan

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-03 13:59

wow hee, hoe gaat het nou met je moeder.
dat hij gewoon vrij uit mag Verward , en dan maar zeggen dat het in nederland zo goed is en netjes en blablabla Boos!

eey mensen!!!

DunjaR
Berichten: 3404
Geregistreerd: 12-05-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-03 14:04

een vriend van mij is dood gereden door een zuiplap hij heeft 2 jaar rijontzegging gehad en 200 uur dienstverlening en zn ouders en zusje levenslang!!!!!!!

dus ik kan me er ooook zooooo boos over maken maar weetje het schiet echt niet op hoor want zo is de regelgeving hier in nederland echt erg!!

gelukkig dat er met je moeder behalve psygische geen lichamelijke klachten zijn en veel sterkte!!

Jeanine

Berichten: 227
Geregistreerd: 26-04-03
Woonplaats: Nederwetten

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-03 14:12

Tjee wat klote voor je moeder en natuurlijk ook voor jullie!!!
Ja de wet in NL is klote geregeld vind ik dan he. En dat bewijst dit verhaal wel weer eens effe, dus.
Sterkte ook voor je moeder!
Groetjes

Maskers op? Hoezo? Geupdated profiel nu, maar binnenkort met foto's!

Elise

Berichten: 1987
Geregistreerd: 05-11-01
Woonplaats: Breda

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 20-08-03 14:13

Jeetje, ja dat bedoel ik dus. Die kerel schijnt echt vaak zat te zijn dus zoiets kan hij gewoon nog eens aanrichten maar dan 10x erger!!!

Schitterend paarden-pensioen-oord in Frankrijk: http://www.equinepensions.com/

KiWiKo

Berichten: 51672
Geregistreerd: 19-10-02
Woonplaats: Killstraight

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-03 14:14

joh het is te stom voor woorden. Wens je moeder sterkte.

Jupiter
Berichten: 3199
Geregistreerd: 16-02-03
Woonplaats: Sevilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-03 14:20

jesus wat krom.... beterschap voor je moeder!

Nog 26 dagen Fons en dan zingen we weer luid he jongen!

KellyenXena

Berichten: 3615
Geregistreerd: 08-04-03
Woonplaats: Roosendaal

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-03 14:22

Getverdemme wat een vuile smeerlap..
Gelukkig heeft je moeder niets.
Wens haar maar veel sterkte toe!

Sietez

Berichten: 8795
Geregistreerd: 03-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-03 19:54

Wens je moeder maar sterkte ja!
Zo hier kan je pas echt boos om worden zeg Boos!

Elise

Berichten: 1987
Geregistreerd: 05-11-01
Woonplaats: Breda

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 20-08-03 21:36

Dankje.. ze is nog steeds een beetje van slag.. en dat op de verjaardag van mn pa..

Steeds als ik eraan denk dat die kerel gezellig verder kan rijden met zn zatte kop

Schitterend paarden-pensioen-oord in Frankrijk: http://www.equinepensions.com/


Enola

Berichten: 212
Geregistreerd: 26-05-03
Woonplaats: Den Helder

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-03 13:51

Dit is weer zo'n geval van vreemde wetgeving in nederland he! Vluchten na aanrijding is toch ook strafbaar? En er zijn getuigen dat ie heeft gedronken! Boos!
Maar goed, ik hoop dat het met je moeder en jullie weer goed gaat, van de schrik zijn bekomen en dat het uit te keren bedrag van de verzekering nog meevalt zodat er nog een mooi karretje voor terug kan komen zonder dat het jullie ook nog een rib uit het lijf kost (die van je moeder zijn al gekneusd Knipoog )
Sterkte OK dan!

xxxxElvis my pridexxxx
*Profiel bijgewerkt*

masja

Berichten: 4026
Geregistreerd: 23-05-02
Woonplaats: Melderslo

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-03 14:40

Jeetje zeg! Wat een verhaal. Wat een ongelooflijke aso! Echt niet normaal meer. In zo'n sitatie ga je toch voor eigen rechter spelen als de politie niets doet? Jeetje wat verschrikkelijk zeg!

Heel veel sterkte!

Triorette (Tiara) Z2+10 foto's *mama van L'Amourette*
Berghof's Faith L1+4 *mama van La Vie*
Op 6 november 2015 gepromoveerd tot mama van Laurens :D
Dressuurinstructie - Training - Sportmassage bij paarden - Meer info? Zie http://www.masja.net

Fiej

Berichten: 2928
Geregistreerd: 25-06-03
Woonplaats: Deurne (België)

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-03 15:03

de politie van tegenwoordig is ook niet meer wat het geweest is de man laten verder rijden met een zatte kop is gewoon onverantwoord wie weet rijd hij achter de hoek iemand anders aan die het niet overleeft maar dan is het pas belangerijk! Boos! en dan krijgt hij nog maar een erg lichte straf waarschijnlijk!!

How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard
  • Winnie the pooh

Nimber

Berichten: 26547
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-03 15:09

zo belachelijk he dat dat kan in nederland!!!sterktevoor je moeder

http://www.kimtelgen.nl
Cranio sacraal therapeut en instructrice

sonjabelgium

Berichten: 6907
Geregistreerd: 11-09-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-03 15:20

Mijn broertje heeft dit ook meegemaakt (op een binnenwegje) en z'n oud auto'tje ook helemaal in de prak. Zijn verzekering heeft gewoon een auto'tje gezocht voor hem voor dezelfde waarde. Het zelde merk dan nog ook; alleen geen witte, maar een zwarte!

BC260894 - GL211096 - GA270405 - BO120607 - GN120710
5 Zoete snoetjes <3 THANX FOR THE VOTES FOR NEELTJE - http://9maand.be/ SHE WON *\o/*

Elke dag is een uitdaging… & een kans om te genieten.


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Dartel, Fly_high, JPitty, Mark0919, Mieke, NikkivanOlst en 39 bezoekers