Dameszadelkampioenschappen Leusden

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Neff

Berichten: 662
Geregistreerd: 22-04-01
Woonplaats: Overijssel

Dameszadelkampioenschappen Leusden

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-08-03 23:15

In Leusden? Dit is op 14 september. kijk maar eens op http://www.dameszadel.nl Publiek is altijd welkom!!
Als je meedoet: welk onderdeel doe je mee? Ik doe met bestrijdende amazone en de proef mee.
Laatst bijgewerkt door Neff op 19-08-03 23:17, in het totaal 1 keer bewerkt

PascalB

Berichten: 1793
Geregistreerd: 06-07-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-03 23:16


Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-03 23:18

Een goede kennis van mij gaat erheen, maar of ze ook meerijdt weet ik niet zeker, dacht van wel maar hou me ten goede Lachen.

jihoe
Berichten: 1124
Geregistreerd: 14-08-03
Woonplaats: zuid holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-03 09:00

ik ben al een tijdje op zoek naar een dameszadel, hebben jullie misschien adressen van (tweedehands) dameszadels?
ik zou er erg mee geholpen zijn.

LindaJ
Berichten: 337
Geregistreerd: 22-08-02
Woonplaats: Amersfoort

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-03 10:20

Ik ga wel kijken want mijn paard staat daar in pension, dus ik loop er sowieso wel rond. Vorig jaar heb ik het grootste deel van de dag zitten kijken, het was een zeer leuk spektakel!

Nadiene

Berichten: 432
Geregistreerd: 13-02-03
Woonplaats: Zoetermeer

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-03 10:46

Dit jaar niet, ik heb al 2 wedstrijden in september, ik ga wel de volgende week zaterdag in leidschendam rijden (demonstratie).
Vorig jaar heb ik wel meegedaan, en dat ging heel goed!
Ik denk dat ik volgend jaar weer meedoe waarschijnlijk in het Z!
En dan wil ik ook weleens de kostuumklasse en bestgaand rijden, pfff wordt dan wel een drukke dag.
Welke klasse start jij?
Heb je al eerder meegedaan?
Hoelang rijd je al in dameszadel?

Sorry, veel vragen, maar je komt niet zo snel iemand tegen die ook dameszadel rijdt, dus ik wil alles weten!

groetjes

Nadiene

Berichten: 432
Geregistreerd: 13-02-03
Woonplaats: Zoetermeer

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-03 10:51

vergeten:

voor 2e hands dameszadels, kun je het beste even Tom v/d Brink bellen, hij staat vermeld op bovengenoemde site, of de dameszadelvereniging zelf, die heeft ook wel eens een zadel te koop, maar meestal regelt Tom dat voor ze.

Hier in de buurt zijn ze niet snel te vinden, bv Van Rijs heeft ze niet en wil ze ook niet verkopen omdat ze er te weinig vanaf weten, bij Hypoplaza hebben ze wel dameszadels, maar daar vind ik zelf de pasvorm erg slecht van en ook zij hebben er geen verstand van.
Reken bij een 2e-hands zadel wel op +- 500 euro!, een goed merk is niet goedkoop, en omdat er zo weinig zijn, zijn ze erg duur.

Tom kan trouwens gewoon aan huis komen passen bij je.

jihoe
Berichten: 1124
Geregistreerd: 14-08-03
Woonplaats: zuid holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-03 11:26

nadiene,
hartstikke bedankt voor je informatie.
ik ga morgen gelijk bellen want.......vandaag jarig en hopelijk krijg ik wat geld voor mijn verjaardag waarmee ik dan een eind op weg ben.
bedankt!

PascalB

Berichten: 1793
Geregistreerd: 06-07-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-03 11:29

er is er 1 jarig Haha!

gefeliciteerd!!

Nadiene

Berichten: 432
Geregistreerd: 13-02-03
Woonplaats: Zoetermeer

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-03 11:30

Succes met je zoektocht, laat effe weten hoe het gaat, vind ik wel leuk om te horen.
En anders kom je een x langs, kun je de mijne zien! (en voelen?)
(foto's plaatsen lukt mij niet)

Neff

Berichten: 662
Geregistreerd: 22-04-01
Woonplaats: Overijssel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-08-03 17:39

Wat betreft de kosten van een zadel deze zijn eerder 1500 dan 500
(tweedehands). Das ook een reden waarom ik er nog geen heb.
Rijd zelf sinds begin jaren 90 dameszadel, toen reed ik minimaal 1 maal in de week. Nu rijd ik heel af en toe. Rijd onder het gewone zadel M2 dressuur, dus in die klasse start ik ook op de kampioenschappen

Nimber

Berichten: 26551
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-03 20:13

als ik tijd heb kom ik misschien mijn paardrijjuf nog wel aanmoedigen

Nadiene

Berichten: 432
Geregistreerd: 13-02-03
Woonplaats: Zoetermeer

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-03 10:41

Een meisje op mijn vorige stal had dan denk ik geluk, die heeft er een voor 1.000 gulden! gekocht 2e-hand, bij Tom v/d Brink.
Oke het is geen nieuwstaat, maar het binnenwerk is goed, en ze zal na ca 1½ jaar de onderkant (leer) moeten laten vervangen, maar ik vond dat niet duur voor een goed merk 2e-hands.

Neff

Berichten: 662
Geregistreerd: 22-04-01
Woonplaats: Overijssel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-08-03 22:55

Een beetje aanmoediging kan ik wel gebruiken. De week ervoor ga ik pas weer voor het eerst rijden sinds mijn ongelukje in juni. Leuk dat je (misschien) komt!!

jihoe
Berichten: 1124
Geregistreerd: 14-08-03
Woonplaats: zuid holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-03 23:45

ik ga aanstaande zaterdag bij Nadiene kijken van Bokt. wel spannend, ben nog geen week op bokt te vinden en heb al een boktmeetinkje. ik hoop dat ze me wat kan laten zien over het rijden met een dameszadel, maar aan haar berichten te lezen heb ik daar alle vertrouwen in.
Ik vraag me af of jullie typische damespaardjes hebben, zoals jullie misschien aan de foto kunnen zien onder mijn naam is Bonanza nogal fors gebouwd, niet heel erg, maar het is geen damespaardje.

Nadiene

Berichten: 432
Geregistreerd: 13-02-03
Woonplaats: Zoetermeer

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-03 09:41

zelfs met een belgisch trekpaard kunje dameszadel rijden, grootste probleem is een passend zadel vinden.
Nefertete veel succes op de kampioenschappen!
Petrabonanza, tot morgen!

Neff

Berichten: 662
Geregistreerd: 22-04-01
Woonplaats: Overijssel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-09-03 23:39

Is dit weekend en heb er veel zin in, helaas nog niet weer kunnen rijden, kan donderdag mijn paard pas ophalen. Gelukkig is ie wel gereden, anders zou ik er zondag niet zo opstappen.
Gaan er nog meer mensen kijken zondag in Leusden?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-03 00:19

nefertete schreef:
Gaan er nog meer mensen kijken zondag in Leusden?


Een stalgenoot van mij rijdt mee, waarschijnlijk kom ik wel even kijken als alles mee zit Lachen.
Van de week heb ik haar paard gereden, maar nog niet in dameszadel, dat komt misschien nog wel een keertje. Erg he, al zo lang tussen de paarden, maar nog nooit echt in dameszadel gereden Bloos .