Deel 2 Verslag van mijn fantastische stage!

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
snowdon

Berichten: 26260
Geregistreerd: 07-11-01

Deel 2 Verslag van mijn fantastische stage!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 18-08-03 22:36

Deel 1: [VvdD] Verslag eerste week stage Bonte Parels

Ondertussen weer ruim een week verder en ik heb het nog steeds onwijs naar m'n zin! Pablo en Glen ook wat vaker gereden en het gaat goed! Ook genoeg tijd voor Snowdon en hij heeft het duidelijk naar z'n zin daar Lachen

Afgelopen week ook begonnen met Minkel, deze merrie was behoorlijk "angstig" onder t zadel en vertoonde duidelijk vluchtgedrag. De eerste keer erop ging super, ze bleef rustig maar vond t duidelijk eng. De tweede keer ging ze er wel even vandoor, maar ik had haar gauw weer terug. De derde keer was alles vertrouwd leek t en zijn we begonnen met allerlei oefeningen voor het sturen en tempowisselingen. Het gaat echt uitstekend! En Miranda is erg tevreden over de resultaten!

Afgelopen vrijdag ben ik verhuist van camping naar bij hun in huis en zaterdag meegeweest naar de tinkerkeuring in Houten! 's Ochtends parkeerwacht geweest en ring opnieuw uitgezet, 's middagd babysitter van Maddox Nuage Lachen *Heel veel bokkers gezien en een heel stel gesproken, maar Esme_27 had mij deze dag besteld Haha! Dus sorry voor de bokkers die ik amper gesproken heb! Ik heb het in elk geval heel gezellig gehad en was zelf ook doodop rond een uur of 6 a half 7.... JA TOEN WAS VOOR MIJ PAS DE DAG OM! Tong uitsteken Nog even nagetafeld met stamboekmensen en juryleden en onder andere door Diny (Vasthi) uitgenodigd voor een interview over de vrijheidsdressuur en NHS met Snowdon voor in de Battie Lachen

Zondag uit eten geweest met iedereen van de Bonte Parels, was dolle pret *LOL* Binnen no time had ik een heel oerwoudgeluidenorkest aan tafel! En jan en ik zijn ook nog even wezen kegelen *illegaal* en ik had er gelijk 6 om Tong uitsteken *

Ik heb het echt veeeeeeels te veel naar m'n zin daar en het klikt supergoed! Ik wil er niet meer weg Boos!
Laatst bijgewerkt door snowdon op 18-08-03 22:48, in het totaal 1 keer bewerkt


Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-03 22:43

Oh jee Leon.... Lachen Leuk verslag en succes met je naderende stage-einde straks.

So tell me where you are / Tell me how you feel / Tell me what you need / Just tell me how you feel / And let it all just rain on me. ~ Kane

Vasthi

Berichten: 4475
Geregistreerd: 06-02-03
Woonplaats: Soest

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-03 23:43

Ik zie het helemaal voor me! Lijkt me ook fantastisch om bij de BP's stage te lopen. Erg gezellige luitjes en supermooie Tinkers. Zou ik stiekum 's nachts Vasthi laten dekken door Glenn Haha! .
Veel plezier nog daar en doe Miranda, Jan en Jos de groeten!
O ja, vergeet geen foto's te maken als Jos z'n vierspan Tinkers gaat mennen!!!!!!!

mijn topper Cesair van 't Eemland (Vasthi van 't Eemland X Glen King Hill van de Bonte Parels) 26 mei 2005
Cesair X Jack: 12 juni 2018 Cesair's Eloy*
*Fenore van Gipsy Spirit*Fenore's Erynn*
Dag lieve Nicole♥, Dag lieve Vasthi♥

snowdon

Berichten: 26260
Geregistreerd: 07-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 18-08-03 23:47

Als ik dat nog ga meemaken, dat vierspan.. we zijn nu bezig met twee tweespannen en t kost veel tijd.. ben dus bang dat ik er al niet meer bij zal zijn als ze met zn vieren ervoor gaan Boos!

SuperRoos

Berichten: 7840
Geregistreerd: 27-04-03
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-03 10:03

klinkt allemaal supervet leon, wel hard werken, maarja het is dan wel supervet,
haha vasthi, lekker stiekem, ik zou dat niet kunnen doen, king is een ruin, helaas, anders zou ik dat idee ook hebben, haha
nou loen als je het nog leest, verder met je stage ook nog heel veel plezier,

* Wil jij een karakteranalyse van jouw paard!?
* Kijk dan op: http://www.karakteranalyses.nl
* Voor meer informatie mag je me een pb sturen

Marije
Berichten: 3087
Geregistreerd: 16-08-01
Woonplaats: Enschede

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-03 10:35

Vertel eens over je bezoek aan Bolke Knipoog

snowdon

Berichten: 26260
Geregistreerd: 07-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 19-08-03 10:36

Marije schreef:
Vertel eens over je bezoek aan Bolke Knipoog


Tss niet iedereen hoeft te weten over mijn avondjes uit onder anderen met velen mede-homo's Knipoog


peeky

Berichten: 3752
Geregistreerd: 29-12-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-03 11:31

Klinkt allemaal reuze gezellig Leon! Fijn dat je het zo goed naar je zin hebt bij de BP's. En misschien hoef je wel helemaal nooit meer weg joh, wie weet Lachen

ukkie

Berichten: 1669
Geregistreerd: 15-06-02
Woonplaats: Ede

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-03 11:55

Leuk dat je het er zo naar je zin hebt Lachen

Pellie

Berichten: 16935
Geregistreerd: 19-08-02
Woonplaats: Ouwsterhaule (frl)

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-03 12:38

oh blijf je er niet zo lang dan Leon? Verdrietig dat zou flink balen zijn!

}:0 heeft 2 tinkerknaapjes en 1 tinkerprinsesje in de wei staan! }:0

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-03 21:18

Mooi, dat je zo'n leuke stagetijd daar hebt. Ik ben klaar met mijn (Tinker)stage, waar je mee omgaat raak je mee besmet schijnt het Haha! bij Onder de Kastanje. En je bent van de camping afgegaan, ik dacht dat je zo dol op kamperen was Knipoog Wel gezellig dus. Maar vertel eens hoe een gewone dag eruit ziet joh. Ik kan niet op MSN nu en ben wel benieuwd, en ik denk ook wel een aantal bokkers hier.

snowdon

Berichten: 26260
Geregistreerd: 07-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 20-08-03 21:29

Hoe een gewone dag daar eruitziet?

's ochtends voeren, paarden naar buiten, stallen doen, paardjes rijden of mee ergens naartoe, eten, wer mee ergens naartoe of rijden, parden op de vaste weilanden water, hooi en brood geven, zelf eten en dan weer tijd om te rijden ofzo.. ik kan de dagen grotendeels zelf indelen en heb zat tijd voor snowdon Lachen Alleen door de warmte zijn er veel dagen geweest dat we weinig gedaan hebben....

akerna

Berichten: 3770
Geregistreerd: 22-02-01
Woonplaats: apeldoorn!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-03 22:05

leuk stageverslag zeg.
en ook super dat je het zo naar je zin hebt daar.

liever eigenwijs dan helemaal geen zelfvertrouwen!

liberty

Berichten: 17286
Geregistreerd: 21-09-01
Woonplaats: Breda

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-03 22:22

Leuk zeg, je hebt het echt super naar je zin, toppie!

Veel plezeier met je verdere stage Haha!


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Afanaisa91, Bietjah87, Mark0919, mooney, Pellelilly, Vagabondo en 47 bezoekers