Wie rijd er wedstrijden op haflingers???

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

 
 
AnnemiekvM

Berichten: 8245
Geregistreerd: 17-07-03

Wie rijd er wedstrijden op haflingers???

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 19-08-03 10:40

Hallo, ik was benieuwd of er hier mensen zijn die met hun haflinger wedstrijden rijden of willen gaan rijden?
Ook ben ik wel benieuwd naar de afstamming van jullie haffies.
Mijn haflinger komt uit de N-lijn. Zijn vader is Naro

*LOL* Alvast bedankt OK dan!

Voor altijd in m'n hart, Tommie


Fierolover
Berichten: 122
Geregistreerd: 23-07-03
Woonplaats: woerden...vlakbij utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-03 10:47

hoi, ikzelf heb geen haffie maar mizz_mol wel en zij wil ook wedstrijden gaan rijden, maybe moet je haar eens pben?

Imago01

Berichten: 4919
Geregistreerd: 21-07-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-03 10:51

Ik heb een paar wedstrijden met een Haf gereden. Supergaaf!!!
Door gezondheidsproblemen van de eigenaresse is ze nu helaas verkocht.

Life isn't about waiting for the storm to pass...it's about learning how to dance in the rain!!!
[ITP] 25 september 1993: de dag dat ik mijn Imago kocht! [ITP] En ook Imago is op kamers in Uddel gegaan!

<3 Imago <3 R.I.P.....25-09-1990 - 19-06-2014


roderigo

Berichten: 142
Geregistreerd: 14-11-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-03 11:19

ik heb mijn haflinger merrie afstamming van wempire,in de m1 uitgebracht en b springen bij de ponyclub,daarnaar ben ik met de dressuur gestopt omdat ik over moest naar de paarden en omdat ik er een paard bij kocht,ben ik endurance gaan wezen rijden.nu op dit moment rij ik geen wedstrijden maar misschien dat ik volgend jaar weer endurance ga rijden Lachen Haha! Cool

haffi

Berichten: 218
Geregistreerd: 04-03-03
Woonplaats: St.Odiliƫnberg

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-03 11:38

Met mijn haflinger rijd ik sinds juni haflingerwedstrijden Haha! . Van de drie wedstrijden heb ik al 2 winstpunten bij elkaar gereden. Pling Verder heb ik ook met hem aan de centrale keuring in Limburg deelgenomen, zowel aan de keuring als bestgaand onder het zadel .

Verder is zijn moeder Hanneke van de Groenestraat en zijn vader Stefan van het Hout. Knipoog

In mijn profiel staan foto's!!!

Suzy

Berichten: 2241
Geregistreerd: 16-02-02
Woonplaats: Ittervoort ( L)

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-03 14:20

Ik rijd met mijn haflingertje ook regelmatig wedstrijden van de KVTH uit, naast de wedstrijden tussen de paarden. Net als Haffi rijd ik ook hier in Limburg. 14 sept. in Neeritter en 5 okt. in Weert ben ik zeker van de partij!
(zijn vader is trouwens Martijn uit de Polder)

Sancho, Nationaal Kampioen M1 Haflingers 2010 !

Lyonesse

Berichten: 13091
Geregistreerd: 19-06-02
Woonplaats: Westerwolde

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-03 14:28

AnnemiekevM: Mag ik vragen hoe je ponnie heet? Ik ben trouwens L2 met 4 winstpunten met Ewalda, maar heb nou zo'n anderhalf jaar geen wedstrijden gereden. Ze is van Naxos x Eliza (v. Mendel)

straus
Berichten: 129
Geregistreerd: 13-02-03
Woonplaats: losser

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-03 14:34

Hoi, ik rijd endurance met mijn haflinger. Dressuur vind ik zelf niet zo leuk en om te gaan springen tussen de paarden lijkt me een beetje te veel van het goede. Haha!
Zijn vader is Stroganow en zijn moeder is Lizet van 't Slag.

AnnemiekvM

Berichten: 8245
Geregistreerd: 17-07-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 19-08-03 19:22

Leuk al jullie reacties. Mijn haf heet officieel: Nibelungen van de Elimmerhoeve. Als iemand daar wat van af weet??? Ben ik erg nieuwschierig. Ik noem mn haf trouwens Tommie. Lekker simpel.
Ik ga in januari L1 met hem starten. Als je je F12 diploma heb, mag je de B overslaan. Nog een paard wedstrijdjes en het is zover!! (hoop ik)

Voor altijd in m'n hart, Tommie

AnnemiekvM

Berichten: 8245
Geregistreerd: 17-07-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 19-08-03 19:34

nieuwgierig

Voor altijd in m'n hart, Tommie

AnnemiekvM

Berichten: 8245
Geregistreerd: 17-07-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 19-08-03 19:38

okee nu gaat mn nederlands zo goed. Nog een paar wedstrijdjes en voor mn zus erover begint. Nieuwgierig schrijf je zo

Voor altijd in m'n hart, Tommie

Jorie

Berichten: 3093
Geregistreerd: 07-08-03
Woonplaats: Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-03 20:20

Onze Haflinger hebben we voor de leut. Mijn vriend ment ermee en een vriendin van ons rijd erop. We doen geen wedstrijden met hem.
Ben wel heel benieuwd naar info over zijn achtergrond.
Angelo van de Venkant. Vader is Alwin van de Hoeve Werklust en moeder is Heidi van de Venkant. Klopt het dat hij dan van de A-lijn is?
Wie weet wat?
Jorie

Lyonesse

Berichten: 13091
Geregistreerd: 19-06-02
Woonplaats: Westerwolde

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-03 14:32

Ja onderandere wel. Maar in de meensten zitten alle lijnen.

maessie

Berichten: 5741
Geregistreerd: 22-04-02
Woonplaats: Hurdegaryp/Bornwird

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-03 15:22

Hoihoi!!
ik rijd ook wedstrijden met een van onze haflingers. Bij de pony's had ik vier winstpunten uit zes wedstrijden, daarna moest ik over naar de paarden. bij de paarden is het wel moeilijker om mee te komen. Ik heb bij de paarden nog niet zoveel wedstrijden gehad, en ook nog geen winstpunt maar daar doen we ons best voor natuurlijk!! mijn haflinger komt uit duitsland (een moik) ik vind wel dat de haflingers daar meer geschikt worden gefokt voor de wedstrijden. alhoewel dat zeg ik nou wel maar ik heb ook een jonge altjo lopen, en die lijkt ook heel goed te worden...:s mr ja.. (wij hebben trwns ook een naro merrie, als iemand nog een plaatje ergens kan vinden voor mij??? heb zelfs al contact gehad met de eigenaar in belgiƫ,maar dat schiet niet op!)
dikke tut Afke

16-09-2017 Brend <3
Maestro Z1+retired& VelinaM2
http://www.haflingerdressuurstal.nl

Liesbethje

Berichten: 1070
Geregistreerd: 04-01-03
Woonplaats: Oud Beijerland

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-03 11:47

Ik ga in de toekomst Cool (over een half jaartje of zo) ook met mn haf is een keer een wedstrijdje doen denk ik. Ik ben dan ook lekker aan het oefenen. Ik ben alleen zelf wel 20 dus kom ik met mn kanjer van 1.50 Bloos! Verward Ik ben benieuwd hoe dat gaat. Ik heb namelijk nog nooit zelf een wedstrijd gereden, ik lees meestal gewoon voor Schijnheilig

Kieffertje

Berichten: 1743
Geregistreerd: 23-11-01
Woonplaats: leiden

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-03 17:36

maessie schreef:
dikke tut Afke


Dikke tut??
Verder kan ik hier niet reageren, want ik heb geen haffie(zo, dat is in elk geval geen one-liner meer)!

maessie

Berichten: 5741
Geregistreerd: 22-04-02
Woonplaats: Hurdegaryp/Bornwird

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-03 19:08

Haha Dikke tut is fries voor dikke kus, valt weer mee dus!! Maar ik meende dat Star toch een Nederlandse hengst was?! Of loopt er in Duitsland ook een Star rond. (Kan natuurlijk, hoor je veel bij haflingers)
Kussies Afke

16-09-2017 Brend <3
Maestro Z1+retired& VelinaM2
http://www.haflingerdressuurstal.nl

frappa

Berichten: 984
Geregistreerd: 14-12-01
Woonplaats: zwijndrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-03 13:00

hoi, hoi

Ik rijd ook met mijn haffie wedstrijden. We zijn nu M2 ( bij de paarden) en hebben 3 wp jes. De afstamming is onbekend

FNRS Jury F1 t/m F20
Zz top M2 + 1

roderigo

Berichten: 142
Geregistreerd: 14-11-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-03 15:15

nou frappa dat vindt ik wel heel knap van je met je haflinger zo tussen de paarden ik twijfel nog om mijn haflinger ook weer uit te brengen maar het lijkt mij zo moeilijk tussen de paarden

Charaz

Berichten: 24280
Geregistreerd: 12-04-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-03 15:34

Ik ga volgend jaar (nieuwe startkaart) met mijn Haflinger starten, haar vader is Matador v/d Bosrand (v. Maestro v/d Bosrand) en Vm. Atoll

Mr. Rock N Roll 27-05-2010 / 05-06-2010, I wish I knew you, I wish I knew you before

Ditoke
Berichten: 159
Geregistreerd: 30-07-03
Woonplaats: Diest

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-03 18:01

ik heb al endurancewedstrijden gerede en normaal gezien ga ik ook zo springwedstrijden in maneges hier in de buurt meedoen, ze kan het wel goed voor haar doen Haha!

~*~http://groups.msn.com/paardefreakjehz~*~!!!

Mizz_mol

Berichten: 1619
Geregistreerd: 10-07-03
Woonplaats: Houten

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-03 19:24

IK wedstrijden met spike gaan rijden... nog ff werken aan zijn verschijning en dan zijn we er klaar voor

Een Gouden zadel maakt van een ezel nog geen paard.

AnnemiekvM

Berichten: 8245
Geregistreerd: 17-07-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 25-08-03 11:19

Wat leuk!!!! Ik ben ook 20 en mijn haf is 1.50M. Ik pas er nog prima op. Tommie is een vrij moderne haflinger. Hij is tot zijn 4 en halfde hengst geweest en daardoor heeft hij een erg mooie hals. Ik vind hem echt een plaatje als hij loopt. Ik heb echt zin om met de wedstrijden te beginnen. Wel lastig misschien tussen de paarden, maar het is het proberen waard!

Voor altijd in m'n hart, Tommie

Bjarni
Berichten: 2220
Geregistreerd: 28-07-02
Woonplaats: Leusden

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-03 16:56

Annemiek, niet zeuren over lastig tussen de paarden, Tommie is een superhaf, die loopt ze er allemaal uit!

http://www.hestarmoves.nl - bewegingstherapie voor paarden
Gediplomeerd MHC Paarden bewegingstherapeut
*Jaguar* *Bjarni, klein paard met een groot hart, rust zacht!*


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 27 bezoekers