vliegen?

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Pril

Berichten: 1831
Geregistreerd: 13-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 17-09-01 19:14

Ik heb het nooit op vliegen gehad maar ik weet niet of ik nu ooit nog in een vliegtuig durf! Niet binnenkort in ieder geval! Zouden jullie nog in een vliegtuig stappen? Gewoon in een klein vliegtuigje met een piloot die je kent is een ander verhaal. Dat doe ik wel. Alleen niet nu, stel je voor, word je straks uit de lucht geknald! Die terrorsiten zijn wel lekker in hun doel geslaagd, ze hebben niet alleen New York maar gewoon de hele wereld geraakt. New York is gewoon een mikpunt geweest. Bah, ik vind het nog steeds onwerkelijk.


scooby

Berichten: 5736
Geregistreerd: 14-01-01
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-01 19:26

Je krijgt me zowieso al niet een vliegtuig in gesleept Haha!
ik heb ook geen reden waarom ik met het vliegtuig zal gaan....
ik kan me best voorstellen eigenlijk dat er nu mensen bang blijven dat hun vliegtuig zordt gekaapt.


joostvangestel

Berichten: 7907
Geregistreerd: 10-04-01
Woonplaats: Reuver!

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-01 19:30

Hmm, vrolijk me maar verder op.. A.s. Dinsdag 3 uur vliegen naar Brussel, dan Woensdag weer 3 uurtjes terug.. Dan de week daarop weer op en neer naar Londen en dan komt Amerika er ook weer aan.

Na een kettingbotsing stap ik ook weer in de auto. Geen terrorist zal van mij winnen! Als wij op houden met reizen, gaat de economie naar de knoppen en dat is net wat de heren terroristen willen...

PS: zelfs met deze terreurdaad erbij is het nog steeds veiliger om te vliegen dan om met de auto van Breda naar Rotterdam te rijden.

ninaricci85
Berichten: 12266
Geregistreerd: 02-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-01 20:23

ik ben normaal ook al niet zon vliegheld. het eindigd bij mij ealtijd weer in een enorme huilbui als ik het vliegtuig in stap en de mototren gieren. en aanspreekbaar ben ik al helemaal niet. tja. nu weet ik t niet. op zich heeft het mijn vliegangst niet erger gemaakt. stel dat je een gigantisch ongeluk ziet gebeuren (kettingbosting ofzo) met bijv 50 doden en gewonden, dan stap je toch ook gewoon weer in een auto?? ik heb zelf een behoorlijk ongeluk gehad met mijn auto en mocht van geluk spreken dat ik mijn gordel omhad. er is een vrachtwagen frontaal in mijn auto geklapt en mijn bmw was net een smart zo klein. toch rijd ik nu weer volop in de auto. in het begin wel eng, en 10 rijlessen gehad, maar ik besefte dat ik nergens meer kon komen als ik niet meer zou rijden. dan ben je altijd afhangkelijk van een ander. zo zie ik het met vliegen ook. ik ga liever vliegen dan 24 uur in een bus naar spanje. daar kan tenslotte ook wat mee gebeuren.

Cowgirl

Berichten: 23737
Geregistreerd: 04-03-01
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-01 22:37

Vliegen is nog altijd de veiligste manier van vervoer.
En vliegen is cool! ten zij je turbulentie hebt Misselijk Haha!
Als alles weer een beetje normaal is volgend jaar heb ik plannen om naar de USA of Canada te gaan om daar te paardrijden.
Ik vind het niet echt eng maar ben altijd wel blij als dat ding weer aan de grond staat.
Ach ja we stappen ook iedere dag in de auto, we kijken er eigenlijk niet zo meer van op als er wat gebeurd, misschien wel omdat het dan maar om heel weinig mensne gaat. Als een vliegtuig neerstort zijn er al gauw 100 doden.
En als ze willen kunnen ze ook bussen, boten en treinen kapen hoor en opblazen.

' On bended knee is no way to be free'
Peter R de Vries.

Laura

Berichten: 8338
Geregistreerd: 20-02-01
Woonplaats: Midden van Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-01 22:47

Een ding: vliegen is nog nooit zo veilig geweest als nu!!! Trust me, de beveiliging op JFK was ongelooflijk (daardoor ook 3 uur vertraging)
Ennuh ik was al blij genoeg dat ik uberhaupt weg kon!!!

Caballo

Berichten: 1160
Geregistreerd: 17-04-01
Woonplaats: Texas, USA

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-01 00:57

Mijn zus is afgelopen zaterdag op het vliegtuig gestapt om naar Nederland te gaan. Ik denk dat dit juist de veiligste tijd is om te vliegen. Alles is ontzettend streng bewaakt en iedereen wordt van top tot teen uitgeplozen (bij wijze van Haha! ).

Life is all about ass; you're either covering it, laughing it off, kicking it, kissing it, busting it, trying to get a piece of it or behaving like one.

JessicaG

Berichten: 1482
Geregistreerd: 25-04-01
Woonplaats: Gouda

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-01 11:30

Mijn broer (22) gaat morgen met t vliegtuig naar Ierland omdat hij daar een jaar gaat studeren. Hij is wel vaker met t vliegtuig gegaan maar ik ben altijd weer blij als ik hoor dat ie weer veilig op de grond is gekomen. Maar ik geloof niet dat Afghanistan of Pakistan of Amerika ook maar iets te maken heeft met Ierland maar dan moet het vliegtuig zelf natuurlijk ook niets mankeren!!Nou morgen weet ik t antwoord! Brrrr!! Groetjes van Jessica!

Kijk voor mijn tekeningen op Instagram: https://www.instagram.com/JessGProductions

Yor
Berichten: 1404
Geregistreerd: 12-01-01
Woonplaats: Ik ben een rasechte Leuther...

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-01 11:35

ik ga 13 dec naar australie beeeetje eng vind ik ht wel, mn moeder zat al helemaal te kijken over welke landen we vliegen enzo, brrrrrrrr beeeeetje spannend wel hor...
maargoed ik heb dr wel vertrouwen in eigenlijk. maar toch het idee hangt wel in je hoofd.........

"Some memories are best forgotten"

Dennis

Berichten: 31463
Geregistreerd: 23-05-01
Woonplaats: Slootdorp

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-01 17:34

Mijn vader moet dinsdag met het vliegtuig naar New York en dan door naar Belize(ergens in midden Amerika). Nu is het afwachten of dat door gaat.

Herstel: hij zou vandaag of morgen weg gaan maar dat gaat niet door. Nu kijken wanneer het wel gaat lukken.

En het vliegtuig is het veiligste vervoers middel. Alle fietsers, automobilisten enz. die omkomen(met meestal 1 of 2 tegelijk) hoor je niet maar met een vliegtuig hoor je het wel omdat er meteen veel slachtoffers zijn.
XXX
Ciska

_________________
Mijn fantasie is op........

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: Dennis op 2001-09-18 20:44 ]</font>

Dorine_81

Berichten: 1639
Geregistreerd: 18-04-01
Woonplaats: Beek (LB)

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-01 18:14

_________________
Afbeelding
Muuuuhhhhh.....

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: Dorine_81 op 2001-11-15 19:10 ]</font>

BartVB
Eigenaar

Berichten: 41657
Geregistreerd: 08-01-01
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-01 14:16

Tja, ik zie zo niet echt wat het USA verhaal veranderd heeft aan vliegen.. Dat had 2 maanden geleden ook kunnen gebeuren en kan nu nog steeds.

Je kan altijd pech hebben natuurlijk maar 't zelfde met de weg oversteken of even de ramen wassen met een keukentrapje..

Ik heb er geen problemen mee eigenljk. Als dat vliegtuig neer moet storten dan stort het neer, niks aan te doen Lachen Je kan je overal wel druk over gaan maken maar dan kom je straks niet eens je bed meer uit Knipoog

ƃuılıǝɔ ǝɥʇ uo ƃuıɔuɐp ǝɹ,ǝʍ uǝɥʍ 'ƃuılǝǝɟ ɐ ʇɐɥʍ ɥo
"Als je niets te verbergen hebt, ben je een Ozosnelle paashaas" - Loesje

joostvangestel

Berichten: 7907
Geregistreerd: 10-04-01
Woonplaats: Reuver!

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-01 14:26

ach, we kunnen wel wat nuances vinden Bart. Gisteren had ik er het nog over dat we nog eens moesten gaan discussieren met onze zakenpartners in Tel Aviv.. Ik moet er niet aan denken om daar nou naartoe te vliegen.. De vlucht zal de veiligste op de wereld zijn, maar gewoon om daar te zijn..

Pril

Berichten: 1831
Geregistreerd: 13-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 19-09-01 17:24

Tja, jullie hebben ook wel gelijk. Maar het idee gewoon dat je eigenlijk nergens meer veilig bent.....
Ik zal in de toekomst natuurlijk wel weer gewoon in een vliegtuig stappen. Toen m`n paard m`n kop in elkaar had getrapt durfde ik hem niet eens meer vast te houden, maar ook dat is weer over gegaan, doe nu weer alles met hem (lekker voorbeeldje Haha! )

Ik stapte trouwens van het weekend bijna op een ratelslang, had ook fataal kunnen worden.....

Mickey

Berichten: 34755
Geregistreerd: 25-02-01
Woonplaats: Daar waar mijn huis woont

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-01 22:55

Citaat:
Op 2001-09-17 19:14, schreef Pril:
Ik heb het nooit op vliegen gehad maar ik weet niet of ik nu ooit nog in een vliegtuig durf! Niet binnenkort in ieder geval!


Mijn vriend is afgelopen maandag al weer voor een zakenreisje met het vliegtuig vertrokken. En ik zou het ook wel weer doen. Tuurlijk je denkt er weer aan, maar ik denk maar zou als het moet dan moet het, en misschien denkt iemand anders dan anders over. Prima! maar ik denk dat we ons zelf het makkelijker maken door niet altijd maar te doem denken, probeer ook de leuke dingen er van in te zien.


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Amazonbot, AnneMarijeP, Annuuuhh, Antonius, Dandy200, DinaxUllie, Eefje_Sammy, GrapeshotBot, Lestrange01, Leukertje, Paloma_Janet, rosalie_a, Typhoon, Vagabondo, YandexBot, Zira1994 en 183 bezoekers