stel nou dat...

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
SheMellon

Berichten: 2948
Geregistreerd: 06-07-01
Woonplaats: monster

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 16-09-01 15:34

Haii allemaal!!

Vragen jullie je nou ook weleens af wat er nou door het hoofd van je paardje heen gaat? Soms dat trekken ze een gezicht of doen ze ineens iets mafs.
Wat zouden jullie aan je paard vragen,als je even 3 minuten 'gewoon' een gesprek kan hebben met je paard?
Ik zou haar vragen of ze het naar haar zin heeft bij me.

groetjes
jenna

Je moet de mening van een meerderheid niet verwarren met de waarheid.


Nonnie
Berichten: 2066
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Delden

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-01 15:35

dat zou ik ook vragen, maar ook waarom ze zich niet lekker voelt Verdrietig

Marjolein

Berichten: 11627
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-01 16:05

en wat ze t liefst doet samen met jou en of ze mij wel leuk vind zoveel eigenlijk. en zelf zou ik ook zeggen wat ze voor mij betekend en wat ik moeilijk aan der vind. zodat we elkaar beter gaan begrijpen.

Kleine muisjes hebben kleine wensjes
Beschuitjes met gestampte mensjes

Youko

Berichten: 3021
Geregistreerd: 29-01-01
Woonplaats: Hong Kong

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-01 16:07

ik zou vragen, waarom hij zo vaak loopt te etteren *LOL* *LOL* ...Nee hoor, idd vragen of hij gelukkig is.

Galactica Wadim X Gemini

Toess

Berichten: 12028
Geregistreerd: 27-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-01 16:21

ik zou idd vragen of ze gelukkig is.
En waarom ze niet zonder Heros kan, waarom ze altijd zow moet klieren en wat ze het leukst vind om te rijden (dressuur/springen/mennen/buitenrit....)
En als laatste waarom ze kreupel is geworden..

-xxx- Maaike

PS: ze is vervelend zonder Heros, vliegt ze er vandoor, steigeren, bokken.
Als Heros erbij is wil ze bij hem blijven.
De ene keer is ze lief bij dressuur en 'gemeen'bijs pringen en de andere keer andersom.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-01 16:27

Ik zou van haar willen weten of ze gelukkig is, wat ik eventueel voor haar nog kan verbeteren, of ze met rijden soms narrig wordt omdat ze geen zin heeft of omdat ze het echt vreselijk moeilijk vindt, en ik zou van haar willen weten of ze graag nog eens een veulentje zou willen krijgen...

Yentl

Berichten: 12478
Geregistreerd: 14-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-01 17:13

ik zou vragen of ik een lief baasje ben (goed voor haar ben) en of er iets is waardoor hij zich niet zo lekker voelt en wat hij in het verleden heeft meegemaakt

_________________
expensive, ik hou van jouw, en weet je wie nog meer? helen! en jouw verlaten deed haar zeer

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: Yentl op 2001-09-16 21:16 ]</font>

Little_Sun

Berichten: 1166
Geregistreerd: 01-09-01
Woonplaats: Deventer

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-01 20:07

ik zou ook vragen of hij gelukkig is en of hij mij aardig vind Lachen En wat hij nou het leukst vindt om te doen...

Ireen_
Berichten: 8251
Geregistreerd: 13-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-01 20:12

k zou vragen of ze wel gelukkig is en of ik het wel goed doe allemaal.. en ik zou vragen waar ze allemaal vandaan komt voordat ze bij mij kwam, haar verleden dus.

Anneke
Berichten: 6668
Geregistreerd: 13-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-01 16:09

Ik zou ook vragen of hij het naar zijn zin heeft bij mij,en of hij mij ook lief vind... Lovers

Wat hij niet en juist wel leuk vind etc.

Wat zijn grootste wens is!! Schijnheilig


Cowgirl

Berichten: 23721
Geregistreerd: 04-03-01
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-01 16:39

Ik kan zien dat mijn paardjes gelukkig zijn en er lol in hebben. Anders komen ze niet vrolijk naar je toe en lopen ze niet smaen te spelen in de bak.
Ik zie dat gewoon dus dat hoeven ze mij niet te vertellen. Haha!
Misschien zou het makkelijk zijn als je ergens meezit ofzo.
De keer dat ik verhuisde van Hoogwoud naar heiloo was Felix erg gestresst. Misschien was het dan mooi geweest als hij zijn probleem aan mij kon vertellen.
Van Heillo naar Bergen was er niks aan de hand hij heeft lekker met danno 2 weken vakantie gehad en ik heb geen gestress gezien.

' On bended knee is no way to be free'
Peter R de Vries.

Joyce

Berichten: 6371
Geregistreerd: 02-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-01 20:59

Ik zou vragen waarom hij in het begin zo moeilijk was, of hij soms iets meegemaakt had vroeger.
En wat hij het liefst doet en of er iets is waarmee ik hem gelukkiger kan maken. en of hij zoiezo wel gelukkig is bij mij. En...en... eigelijk heel veel.
Zelf zou ik hem vertellen dat ik onwijs veel van hem hou, en dat hij echt mijn lieverd is Lovers


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Elegance_, Sterrenpony, wend2009 en 41 bezoekers