hoofdpijn

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
LadyMadonna

Berichten: 62220
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: werkendam (NB)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 26-03-01 12:11

grom, ik loop al vanaf donderdag met hoofdpijn. Niet zo dat ik kapot ga van de pijn ofzo hoor, maar het is gewoon vervelend, continu aanwezig.
Misschien ff naar de dokter ofzo, kan toch geen pijnstillers blijven vreten?



Ellen

Berichten: 337
Geregistreerd: 05-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-01 13:09

Stef,

Neem gedurende 1 week, 3 x daags een paracetamol, bv. advill is goed. Ik zelf nam ibuprofen 500. Dit advies kreeg ik van mijn dokter.

Mytens_oud

Berichten: 4184
Geregistreerd: 20-03-01
Woonplaats: omgeving Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-01 13:49

Hoi Stef,
Ander moet je een asperine en een uhhhm uhhhhmmm, zo'n blauwe pijnstiller(weet je welke ik bedoel? ik kan er ff niet op komen) tegelijk nemen. Dat helpt heel goed, moest ik ook vd dokter doen toen ik een hersenschudding had.

Suus

Berichten: 1692
Geregistreerd: 13-03-01
Woonplaats: Stein

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-01 14:38

Ik zit dus nu ook met hoofdpijn. Zit op mijn werk te bellen, krijg ik opeens een vreselijke SHOCK door mijn oor naar binnen! Ik roep van de schrik dus keihard AUWAHHH! GODVER*** in de hoorn! Klinkt leuk he voor de persoon aan de andere kant van de lijn. Maar ik kon het niet helpen, ik schrok me echt helemaal kapot! Dit is nog al eens gebeurd. Ik heb het maar weer aan mijn baas gemeld, hopelijk koopt hij eens een nieuwe zeg... Ben bang dat ik nu 1000 hersencellen minder heb....

R.I.P. allerliefste Tonkie... 1987-2009

Karin

Berichten: 65336
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-01 15:28

Stef: misschien toch even langs de dokter. Goede kans dat het spanningshoofdpijn is. Slaap je wel goed? Ik heb vorig jaar zo'n 4 maanden lang heel slecht geslapen en had toen ook continu hoofdpijn. Wat bij mij goed helpt, is Sanalgin. Dat is de sterkste pijnstiller die je bij de drogist kunt kopen, helpt ook heel goed als je verstandskiezen er net uitgehaald zijn. Je moet er alleen geen 2 tegelijk nemen, want dan heb je kans dat je out gaat (zo sterk zijn ze). En probeer er niet afhankelijk van te raken. Sterkte joh!

Suus: stroom door de telefoon? Da's gevaarlijk! Laat die baas er inderdaad maar eens naar kijken, echt link zo! Ik heb het eens gehad met een koptelefoon (van die oordopjes). Fietste met m'n walkman op door de regen en voelde constant stroomtikjes in m'n oren. Maar een schok? Brr...

_________________
<< < ...dreams are just goals without deadlines... > >>

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: Karin op 2001-03-26 15:29 ]</font>

coco

Berichten: 2140
Geregistreerd: 25-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-01 18:49

Ik geloof dat Mytens advil bedoeld.

miseryfox

Berichten: 1681
Geregistreerd: 07-03-01
Woonplaats: Dronten

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-01 19:06

nee volgens mij bedoeld ze aleve...
die helpen bij mij meestal wel.. of gewoon paracetamol maar dan wel met coffeine die is net wat sterkter..

succes!!

Lielle

Berichten: 66254
Geregistreerd: 12-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-01 22:32

Aleve werkt bij mij ook erg goed tegen hoofdpijn (na alles geprobeerd te hebben). Ook heb ik ooit in Engeland bij de drogist Boots (is nu ook in Ndl) een combinatie van aspirine en nog iets gehad, dat perfect werkte. Maar ik weet niet meer hoe het heette Boos!

Mytens_oud

Berichten: 4184
Geregistreerd: 20-03-01
Woonplaats: omgeving Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-01 09:21

Jep, ik bedoel aleve!!!!!!!!!!! + asperientje = geen hoofdpijn volgens de dokter!!!!
Schijnheilig

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: Mytens 1 op 2001-03-27 09:21 ]</font>

Karin

Berichten: 65336
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-01 09:32

Lielle, bedoel je Panadol?

.
If you want to go fast, go alone. If you want to go far, go together. <African proverb>

LadyMadonna

Berichten: 62220
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: werkendam (NB)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 27-03-01 11:09

zelf heb ik altijd ibuprofen, neurofen of panadol, om de doodsimpele rede dat ik paracetamol of normale asperine nioet binnen kan houden, dan ga ik dus Misselijk
maarja, we ziel wel.
Gister schoot mij te binnen dat onze nioeuwe slaapkamer nog wat naar verf enzo ruikt, misschien dat het daar van komt

vikki

Berichten: 14286
Geregistreerd: 21-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-01 23:46

brufen (spelling juist???) 600!!! Heeeeeeeeeeeeeeeerlijk!!!!! lol
Maar helpt bij mij wel goed tegen hoofdpijn, is echt gewone pijnstiller (zeggen ze...haha...) en was ook heel goed voor mijn humeur...hihi...maar dat kwam misschien gewoon doordat de hoofdpijn weg was... Cool
zit ook ibuprofen in, net als in advil enzo.

Lielle

Berichten: 66254
Geregistreerd: 12-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-01 12:26

Karin,

nee, helaas, Panadol ken ik. Ik ga we weer eens naar de UK als de pind wat lager staat.

Laura

Berichten: 8338
Geregistreerd: 20-02-01
Woonplaats: Midden van Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-01 12:48

Ik zweeer bij homeopatie van Vogel/VSM, vind het heel prettig. Kan even niet op middeltje tegen hoofdpijn komen. Maargoed, ik heb dan (ondanks de stress hehe) bijna nooit hoofdpijn. Sterker nog, ik ben nooit meer ziek sinds ik paardrijd... Hoe dat kan? Simpel; als ik ziek thuisblijf mag ik van mn ma ook niet paardrijden.. en aangezien ik iedere dag rijd ben ik dus NOoooooit ziek Schijnheilig hihi. Nee ik ben best gezond geloof ik (mazzel, heb alleen wat pondjes te veel LOL) dus ik gebruik t niet vaak. Maar als ik iets heb dan homeopatische middeltjes voor mij. Sterkte stef!
Groetjes van Laura


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Angelaa2, Angie91, Facebook, fohadie, hel1, MarieAnne, Miran, mmajar, Pinacolada, Prins85, SemrushBot, Shiloh, Skye93, Tigress en 174 bezoekers