Nieuw hondje genaamd Aldira

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Cody

Berichten: 20725
Geregistreerd: 20-04-01
Woonplaats: Grolloo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 17-09-01 10:02

Als ik na het rijden in de binnenbak alle gebruikte spullen als cavaletti, pionnen en andere speledingetjes opruim zadel ik Aldira steeds af zodat ze even lekker kan rollen enzo.
Maar daar heeft ze helemaal geen zin in, ze volgt me overal, en als ik ga rennen draaft ze precies een meter achter me aan met de oortjes naar voren. Zo aandoenlijk, ze doet precies wat ik doe. Als ik de balkjes 1 voor 1 opruim loopt ze bij elk balkje met me mee, dan denk ik ook lieverd wacht maar even want ik kom hier zo terug om het volgende balkje op te halen Lovers


maaike_vdv

Berichten: 4128
Geregistreerd: 09-04-01
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-01 10:08

Haha, die titel! Ik dacht al dat je écht een hondje naar haar vernoemd had Haha!
Wat lief zeg, van Aldira. Wat is het toch een poepie! Lovers Ze vindt het duidelijk erg gezellig!

Natascha

Berichten: 6847
Geregistreerd: 07-02-01
Woonplaats: Ankh Morpork

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-01 10:18

leuk he een balkenhondje. Heb ik ook en de mijne heet Lois. Als ie me achterna loopt als ik balkjes opruim vraag ik hem altijd of ie mee wil helpen en dan kijkt ie me zo heerlijk droog aan met een blik van "ik zie graag anderen werken". Haha!

Niets zo charmant als een paard in her land.

Cody

Berichten: 20725
Geregistreerd: 20-04-01
Woonplaats: Grolloo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 17-09-01 10:22

Hahahaha ja zo'n kop had IJsco ook }>
Die had nog liever dat ze op mijn rug mocht als we les hadden dan andersom *LOL*

Aldira zou als ze handjes had nog echt geholpen hebben met balkjes dragen ook nog. Haha!


Ineke2

Berichten: 33094
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Spijkenisse

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-01 10:58

Haha wat grappig!! Echt erg lief dat moet er leuk uit zien Haha!

Happiness can be found in the darkest of times, if one only remembers to turn on the light.
[VN] Ineke2 aan het woord: gekeurd en ingedeeld in Grade II (paradressuur)

Cody

Berichten: 20725
Geregistreerd: 20-04-01
Woonplaats: Grolloo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 17-09-01 19:30

Misschien dat ik de digicam eens meeneem en dan aan mijn zus vraag of ze eens een kort filmpje wil maken, kunnen jullie dat ook eens zien Clown

Mika

Berichten: 1233
Geregistreerd: 03-07-01
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-01 19:31

Leuk is dat he??? Mika doet het ook altijd, als je bv bezig bent de mest uit het land te halen krijg je nauwelijks te kans om iets in de kruiwagen te doen want mevr staat er altijd met de neus bovenop te kijken.... Haha!
En daarbij vind ik het eigenlijk wel een teken dat je pony graag bij je wil zijn, dat geeft mij altijd zo'n lekker gevoel!
Zo te horen onstaat er al een mooie band tussen jou en Aldira!

Groetjes Sonja

Kijk op mijn website om meer te weten te komen over mijn paarden!

Amulet

Berichten: 4064
Geregistreerd: 02-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-01 20:25

haha dat van die kruiwagen met mest, dat ken iok ergens van, alleen amulet ramt hem het liefst om... }> *LOL*
Maar lief is dat van aldira, ik dacht idd ook aan een echt hondje, begint ze ook al te blaffen ?

Cody

Berichten: 20725
Geregistreerd: 20-04-01
Woonplaats: Grolloo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 17-09-01 20:31

Nee ze hinnikt wel de hele dag door want mevrouw is verliefd Lovers op haar buurman [img]../upload/363/strana.jpg[/img]<br>
En ze kunnen geen minuutje meer zonder elkaar Frusty

Mirte

Berichten: 2107
Geregistreerd: 18-05-01
Woonplaats: bollendorp

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-01 20:48

Aahhh wat is het toch een lieverd! Trouwens geef er geen ongelijk dat ze Lovers op haar buurman. Handsome man!! Haha!

Cody

Berichten: 20725
Geregistreerd: 20-04-01
Woonplaats: Grolloo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 17-09-01 21:05

Het is een je-weet-wel-man Schijnheilig
Maar idd wel een mooie Knipoog

maaike_vdv

Berichten: 4128
Geregistreerd: 09-04-01
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-01 00:14

Tsja, logisch dat ze verliefd is op Strana! Lovers Weet je trouwens dat-ie eigenlijk hengst had moeten blijven? maar hij werd levensgevaarlijk en omhandelbaar, dus hebben ze 'm toch maar laten castreren, heel verstandig!
Dat Aldira zo achter je aansjouwt en op je let, is volgens mij ook wel een goede basis voor je grondwerk?

Kitty

Berichten: 7694
Geregistreerd: 29-01-01
Woonplaats: Rolde

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-01 09:40

Ik heb het ook als ik alleen aan het springen ben met Muzefee. Dan moet ik even van haar af om de balk hoger te leggen of de oxer verder uit elkaar te plaatsen.
Ik hoef haar teugels niet meer vast te houden want ze zit de hele tijd met haar neus bij me. Inderdaad ook met mest uit de bak halen. Echt de hele tijd in de weg lopen.

Wat zijn het toch schatten!

Wat fijn dat je het al zo goed kunt vinden met Aldira! Reken maar dat je een heerlijke tijd met haar gaat hebben (en waarschijnlijk al hebt)


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: 3heathcliff5, beegee, belle_boef, Dirkje_Nero, Eretria, EsmeeKKK, Exorcizamus, Flip, Paardengek81, pillow, Ponytante, RenateHidden, Syzygy, Temeraire en 74 bezoekers