Disco New York.........wie gaat er wel es heen?

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
BounceBabe

Berichten: 6664
Geregistreerd: 02-04-03
Woonplaats: Horseland

Disco New York.........wie gaat er wel es heen?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 14-08-03 22:32

Hoihoi!

Ik vroeg me af of er nog meer bokkers naar Discotheek New york gingen in hengelo??

Ik ga bijna elke zaterdag. Ben 16 maarja.....kom altijd binnen voor 18 haha Haha! Zeker de moeite waard om een keer uit te gaan. Zeker als de vakantie is afgelopen zal het weer een stuk drukker worden.

Meer info: www.disconewyork.nl

Groetjes BounceBabe


hobbelheks

Berichten: 8843
Geregistreerd: 11-09-01
Woonplaats: donkerbroek

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-03 08:33

ben er 1 keer geweest enw as er gelijk van overtuigd dat dit niet mijn tent was
heb me er wel vermaakt, maar ik zal er niet snel weer naar toe gaan.

BounceBabe

Berichten: 6664
Geregistreerd: 02-04-03
Woonplaats: Horseland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 15-08-03 12:01

Nee ik vind ny ook geen fiets meer aan eigenlijk de laatste tijd. Maar dat komt denk ik omdat ze de muziek niet sneller op elkaar laten doorlopen. Vallene teveel stiltes. En die airco doed het niet goed. Zwaar balen! Ze mogen ook wel eens wat meer hardcore en hardstyle draaien.

Ze mogen wel eens wat nieuwe dingen gaan ondernemen.

Laatst menthal theo, toen ben ik nog gefilmt met dansen haha! Ik hoop echt dat dat niet op tv komt he! Dikke lamp op je neus, hahaha ohwwwww fout fout fout Haha!

Doegggggggggg

Nonnie
Berichten: 2066
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Delden

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-03 14:57

Ik ben er gisteren nog geweest...

Ik ga er wel heen, maar elke keer dat ik er ben heb ik er weer een beetje spijt van Schijnheilig De gem. leeftijd is 16 ofzo, voel me een beetje oud daar haha!

carola

Berichten: 8685
Geregistreerd: 18-04-01
Woonplaats: Putten

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-03 15:41

Wij gingen er altijd heel vaak heen, maar de laatste tijd nooit meer. Ik voel me daar ook een beetje te oud...

En nonnie? Jij ook wel eens daar???

Nu gaan wij vaak naar Markelo (Bill's Bar) of naar Index in duitsland.

Eindig niet, maar begin! (quote Dorine)

Nonnie
Berichten: 2066
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Delden

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-03 15:51

Carola, ik kom er regelmatig...wat is regelmatig, ongeveer 1 keer p/m...de rest van de tijd hang ik rond in Dld of bij Genux. Dat is op zich wel gezellig, alleen tussen ongeveer 1 uur en 3 uur ontzettend druk Boos!

En anders zit ik thuis voor de tv ofzo. De laatste tijd ga ik sowieso minder uit..*drukdrukdruk*

carola

Berichten: 8685
Geregistreerd: 18-04-01
Woonplaats: Putten

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-03 15:56

Ow ja! Genux ken ik ook wel! Maar altijd zooo druk! Wel erg mooie mannen (en vrouwen) lopen daar rond.
Ik heb er nog wel 20 muntjes van liggen, maar ik kom er nooit meer....

Eindig niet, maar begin! (quote Dorine)

BounceBabe

Berichten: 6664
Geregistreerd: 02-04-03
Woonplaats: Horseland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 17-08-03 16:20

Ny controleerd inderdaad de laatste tijd niet meer zo goed. Ja na een waarschuwing bij het pleintje, werd heel hengelo gecontroleerd. Maar ik was amper 14 of ik kwam er al binnen op een schoolparty waar je 16 voor moest wezen. Je moest zelfs een keer id laten zien, en er stond bij mij duidelijk op dat ik 15 was. Ze keken gewoon niet goed, dus ik had echt mazzel haha! En op zaterdag kom ik nu ook altijd voor 18 binnen! Maar ik ben niet de enige. Ik ben nu 16 en er zijn er nog zat meer! Ik vind het alleen maar mooi haha! Maar wel erg jammer dat ny zo minders is geworden de laatste tijd. Ik ga ook eigenlijk alleen met speciale avonden, zoals menthal theo toen, en als er dj's komen draaien.

Groetjessss

Machie

Berichten: 15996
Geregistreerd: 11-09-02
Woonplaats: bij de berg

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-03 16:50

jaaa, ik kom er wel eens...
Helaas is het niet meer wat het is geweest Scheve mond
Vind het uitgaan in enschede persoonlijk nog wat beter, en gezelliger *LOL*

BounceBabe

Berichten: 6664
Geregistreerd: 02-04-03
Woonplaats: Horseland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 17-08-03 18:37

Nee ny is inderdaad minder geworden......maar skihut in enschede heb ik me ook wel vermaakt toen. Hahah was zo lam als de pest. 7de hemel nog niet geweest......ook wel leuk ofnie daar?

Ik ga binnenkort eens naar Dieka! Kijken of dat wat is. Roteind weg maarja, ze regelen een taxibusje Lachen

Danspaleis is ook wel leuk, 1 keer geweest. En tijs haha! Dat is werkelijk een kinderparadijs! Kindjes van 10 lopen er gewoon rond haha Haha! Tenminste zo oud zien de meesten eruit:)

Groetjes Haha!

Nonnie
Berichten: 2066
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Delden

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-03 19:32

voorlopig vind ik Aura in Dld nog het beste OK dan!

Chique tent is dat, fijn om te wezen

Machie

Berichten: 15996
Geregistreerd: 11-09-02
Woonplaats: bij de berg

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-03 20:51

7e hemel is voor jou waarschijnlijk wel leuk (gezien je leeftijd.)
Ik ben er een beetje op uitgekeken (beter gezecht, ben er al ruim n jaar niet meer geweest Haha!)
Ik ga meestal naar Lunatic of Aspen Valley. De laatste tijd kom ik ook geregeld in d enieuwmarkt...

Nonnie
Berichten: 2066
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Delden

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-03 21:02

Nadeel van Enschede vind ik (tenminste dat idee heb ik), dat je er meer cafeetjes hebt, terwijl ik liever naar een (grote) discotheek ga. Ik ben niet zo'n kroegenmens Lachen

Ik heb het hier in de omgeving wel een beetje gezien, dus ga sowieso minder vaak uit. Scheelt ook weer in de portemonnee

Machie

Berichten: 15996
Geregistreerd: 11-09-02
Woonplaats: bij de berg

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-03 21:20

ik vind juist die kleine danscafe's super!
veel knusser, en ik hoef dan geen uur tezoeken voordat ik iemand gevonden heb Haha!


BounceBabe

Berichten: 6664
Geregistreerd: 02-04-03
Woonplaats: Horseland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 17-08-03 22:15

ja grote disco's vind ik ook een stuk beter. Ok energy......ohw dat is zo'n poedersuiker tent he haha! Vind dan skihut wel weer leuk.

Meestakl ga ik ook vaak naar de zelfde disco's want je hebt gewoon niet meer zoveel keus in hengelo. En ik dans graag en ben niet een kroegenmens Haha! Of ik moet lam zijn, dan zit ik wel aan de bar hahaha

Groetjes BounceBabe


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: __nina, Amazonbot, Astridhorse, Berdien, colinneke, Cowboy55, Flux, FlyingShadow, hagelslag, Ineke2, J0anieke, Jara, Mo_86, rocky_1995, Rox87 en 162 bezoekers