aanbod gekregen.

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
haike
Berichten: 13517
Geregistreerd: 06-10-01
Woonplaats: Brabant

aanbod gekregen.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-08-03 17:36

Afgelopen weekend was het wedstrijd georganiseerd door onze club. Vandaag had ik moeten schrijven bij de paarden, en was 's middags blijven hangen. Komt de vriend van Esther (mijn baas) naar mij toe: 'Ik weet een heel erg leuk, talentvolle D-pony te staan. Als ik hem bij jou thuis mag zetten, jij hem rijd en de onderhoudskosten betaald, zal ik hem voor jou kopen. Is pas 3 jaar en pas een paar keer opgezeten, maar kan erg veel. Als je hem wilt rijden en verzorgen koop ik hem, anders niet.'
Hij zei dat ik er maar over na moest denken.
Denk dat ik het niet doe omdat ik, ook al is Haike geblesseerd, genoeg te rijden heb met Oki. Maar toch erg leuk dat ie aan mij denkt.

Esther had trouwens erg goed gesprongen, 1ste en 2de in de Z/ZZ.

Alja

Berichten: 25583
Geregistreerd: 05-10-02
Woonplaats: Emmercompas-cuum

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-03 18:19

idd leuk dat er aan je gedacht word maar dan moet je er natuurlijk wel d etijd voor hebben

mirkip

Berichten: 6394
Geregistreerd: 11-09-01
Woonplaats: (Oost) Noord-Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-03 19:12

ja het is inderdaad leuk als je er tijd voor hebt, maar als je dat niet hebt dan staat ie ook maar wat in de wei, terwijl die het ergens anders net zo leuk kan hebben.
Echt gaaf dat iemand je dat aanbied joh! ik hoop dat mij ooit nog iemand zo een paard aanbied Knipoog majah da zal nie gaan op ons hele miezerige grasveldje achter het huis

Sting

Berichten: 12857
Geregistreerd: 22-04-03
Woonplaats: Rolde

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-03 19:15

DAs wel leuk, maar jah, je moet er wel tijd voor hebben Haha!

Liza_vL

Berichten: 17549
Geregistreerd: 01-04-01
Woonplaats: Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-03 21:16

Sting schreef:
DAs wel leuk, maar jah, je moet er wel tijd voor hebben Haha!

anders is het zonde van die pony vind ik.

Liekje1981

Berichten: 2281
Geregistreerd: 08-08-03
Woonplaats: Zuid Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-03 21:27

Je moet er ook rekening mee houden dat hij als eigenaar alles te vertellen heeft.

Tenzij je een contract zwart op wit stelt dat je ook zeggenschap heeft.
Anders gaat dit geheid fout ook al kennen jullie elkaar zolang.

Heb dit nu al meerdere malen meegemaakt.
Zelf iemand die gesponsord werd die mevr. zei nu starten anders gaat hij weg.

Dit is echt niet leuk.

Moet je echt goed over nadenken.

Je andere pony/paard moet je niet vergeten.

Maar dat weet vast zelf ook wel, daarom ben je ook zo goed met paarden en vragen andere mensen je.


Zij vragen erook niet om, om bijv kreupel te zijn.

En juist in deze tijd hebben ze je onwijs nodig.

haike
Berichten: 13517
Geregistreerd: 06-10-01
Woonplaats: Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-08-03 14:08

heb definitief besloten het niet te doen. Ik wil Oki gewoon lekker vaak blijven rijden en ook Haike moet nog gewoon aandacht krijgen, hopelijk kan ik in het winterseizoen weer rustig met haar gaan stappen. En erg belangrijk (volgens mijn ouders): moet ook nog naar school, en ze zeggen dat 5 VWO best zwaar is. En verder speel ik ook nog bij de harmonie. Dus, genoeg te doen.

En Noureyev: met de eigenaar van oki heb ik helemaal geen afspraken gemaakt, zwart op wit. Alleen dat ik zovaak mag rijden als ik wil en hij Oki maandag en donderdag meeneemt naar de les. Wedstrijden wil de eigenaar ook, en ik ook heel graag. Maar bij mij gaat het ook nog om pony's.