waarom die leeftijd?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
sam_antha

Berichten: 2044
Geregistreerd: 10-08-03
Woonplaats: Vlaardingen

waarom die leeftijd?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-08-03 17:18

Waarom wilt iedereen een verzorgster van minimaal 16jaar??

796285
Berichten: 6664
Geregistreerd: 04-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-03 17:22

Omdat meiden die jonger zijn vaak a) minder ervaren zijn en b) minder serieus. Ik zou iemand willen die echt op niveau rijd en waar afspraken mee te maken valt, dus ik zou zelf ook gauw op zoek gaan naar iemand van 16+. Er zullen best jongere meiden zijn waar dit voor geld, maar als je naar 16+ vraagt krijg je in ieder geval geen 11-jarigen enzo.

Liza_vL

Berichten: 17549
Geregistreerd: 01-04-01
Woonplaats: Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-03 17:23

ik denk dat ze er dan vanuit gaan dat diegene dan ervaren zijn ofzo. Ik weet t verder niet..

fabiola

Berichten: 1931
Geregistreerd: 19-05-03
Woonplaats: Noord-scharwoude

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-03 17:26

ben het met arwenlune eens kheb ook een verzorger van 16+ gewoon meer ervaren en ze heeft een groter verantwoordelijkheids gevoel.

sam_antha

Berichten: 2044
Geregistreerd: 10-08-03
Woonplaats: Vlaardingen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-08-03 17:30

Jammer:( dan moet ik nog 2jaar wachten voordat ik misschien een verzorgpaardje kan vinden:P

iniak

Berichten: 532
Geregistreerd: 24-05-02
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-03 17:40

Als je serieus bent en komt op de afgesproken dagen, verantwoordelijk omgaat met andermans paard zul je heus wel iemand vinden die niet zo op die leeftijd kijkt. Maar met name het 'van iemand op aan kunnen' is een veelvoorkomend probleem bij jonge mensen; ze zien alleen de leuke kant van het bijrijder zijn. Als het regent kan dat al een reden zijn om niet te komen, sommigen bellen zelfs niet eens af zodat 'n paard dan de hele dag binnen blijft staan.
Iemand die een bijrijder zoekt wil er zeker van zijn dat iemand ook daadwerkelijk de consequenties overziet van zo'n afspraak, vandaar dat vele paarde-eigenaren graag een wat ouder iemand willen.

supertygetje

Berichten: 2918
Geregistreerd: 24-02-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-03 17:54

Wat Loky zegt klopt wel, maar dat die meer ervaren zouden zijn is natuurlijk onzin. Overigens zijn er ook zat mensen die een verzorger zoeken en niet over de leeftijd zeuren hoor horses4life. Ik ben ook veertien en ik heb ook een verzorgpony!

sam_antha

Berichten: 2044
Geregistreerd: 10-08-03
Woonplaats: Vlaardingen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-08-03 18:04

Ik ga het gewoon proberen:) een berichtje plaatsen bij EA

Alja

Berichten: 25588
Geregistreerd: 05-10-02
Woonplaats: Emmercompas-cuum

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-03 18:07

meestal willen mensne een verzorgster die verantwoordelijk is en meestal lukt dat beter bij meiden die wat ouder zijn
maar veel suc6 met het vinden van een paardje

AnnaBabs
Berichten: 1363
Geregistreerd: 20-02-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-03 20:40

supertygetje schreef:
Wat Loky zegt klopt wel, maar dat die meer ervaren zouden zijn is natuurlijk onzin. Overigens zijn er ook zat mensen die een verzorger zoeken en niet over de leeftijd zeuren hoor horses4life. Ik ben ook veertien en ik heb ook een verzorgpony!


Is niet altijd natuurlijk onzin supertygetje! en al gaat het niet om de ervaring, dan gaat het om verantwoordelijkheidsgevoel. Nou hoeft het niet zo te zijn dat mensen van 16+ per defenitie meer verantwoordelijkheidsgevoel hebben, maar het is wel vaak zo.
Maar geef de hoop niet op hoor! ik verzorg ook al pony's/paarden vanaf mijn 11e!