orange

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Fleury

Berichten: 5460
Geregistreerd: 29-05-02
Woonplaats: Eindhoven

orange

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 16-08-03 21:00

Ik hoorde op de radio de reclame van orange. Als je pre paid belt en je waardeert je beltegoed op dat dat dan ONBEPERKT houdbaar is. Dat het dus echt niet verloopt.
Nu heb ik dus een simkaart van O2. Aan gezien ik maar 5 euro per half jaar besteed aan het bellen en je 20 euro per half jaar minimaal moet besteden (anders verloopt het) is dat echte geld verspilling voor mij.
Ik ben dus echt geinteresseerd in orange maar ik geloof het niet helemaal. Zijn er geen andere regeltjes, geen andere kosten of andere dingen dat je bijvoorbeeld bij hun een telefoon moet kopen ofzo?
Hebben ze ook goed bereik in noordbrabant ofzo? Hebben ze uberhaupt wel een simkaart? Ik vind er niets van op hun site. Weet iemand het?

Sully Mijn eerste eigen 2 jarige haflinger sinds 24 juli 2021 <3
Vera Alweer 6 jaar mijn liefste verzorgpony <3 M1+3 <3
[ITP] Ons laatste wedstrijdweekendje weg! Nu M1 :)


Yootha

Berichten: 6524
Geregistreerd: 22-03-01
Woonplaats: Emmer-Compascuum, Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-03 21:02


sharir

Berichten: 2576
Geregistreerd: 15-02-03
Woonplaats: ridderkerk

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-03 21:02

jah ik hoorde het ook vandaag..

Vasco nog altijd mis ik je
Peline mijn nieuwe topper

Ethelate

Berichten: 21113
Geregistreerd: 02-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-03 21:03

Zowieso werken ze met simkaarten.
Ik heb tot anderhalf jaar terug 3 jaar lang met ( toen nog) Dutchtone gebelt, altijd problemen... Maar nu wil ik een abonnement gaan nemen en via internet heb ik de beste aanbieding gevonden bij Orange.
maar twijfel of ik dat wel moet doen... een abbonnement maarnooit kunnen bellen Knipoog

Mijn mini’s & Equi Habitat in ontwikkeling volgen? @ethelate op Instagram

Gelukkig is mijn honger om te leren groter dan mijn ego - Mo Gawdet

Boogiegirl

Berichten: 7815
Geregistreerd: 26-06-01
Woonplaats: Venlo

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-03 21:05

Volgens mij is dat sinds 1 augustus veranderd?
Maar goed ook, ik ben nu m'n simkaart kwijt door Orange omdat ik niet optijd opgewaardeerd had, dat was voor 1 augustus dus.

kaj

Berichten: 3755
Geregistreerd: 08-10-01
Woonplaats: Huissen

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-03 21:41

Je hoeft inderdaad niet meer op te waarderen. Het beltegoed blijft onbeperkt houdbaar zonder regeltjes en dergelijke. Je hoeft dus alleen een prepaid simkaart van orange aan te schaffen, er zijn geen regeltjes dat je ook direct een telefoon erbij moet nemen of zo.
Bij abonnementen (free) was het al heel lang onbeperkt geldig en nu dus ook voor prepaid (ready)

Boogiegirl: is het erg lang geleden dat je kaart verlopen is? Want we hebben al een tijdje een soepel beleid hierin. Dus zolang je kaart nog wel actief is dan kunnen we deze blokkade nog wel verwijderen voor je en dan hoef je je hierna nooit meer zorgen te maken over de geldigheidsduur.
Pb me anders je foonnummer maar dan kijk ik er morgen wel even naar (ik moet morgen toch werken)

sl0wm0ti0n
Berichten: 2812
Geregistreerd: 25-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-03 22:06

Ik hoorde het ook, best wel handig voor mensen die niet vaak bellen!

"What we call human nature, is actually human habit.."

Boogiegirl

Berichten: 7815
Geregistreerd: 26-06-01
Woonplaats: Venlo

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-03 22:07

Ik heb je gePB't Lachen

kaj

Berichten: 3755
Geregistreerd: 08-10-01
Woonplaats: Huissen

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-03 22:12

Heb ik ontvangen!
Je hoort morgen van me!
Gaat vast wel lukken.
Kan wel niet op internet tijdens werktijd maar als het me lukt ontvang je wel een sms met iets van: uw probleem is opgelost blablabla...

PridesRanch

Berichten: 4240
Geregistreerd: 23-05-02
Woonplaats: Nieuwlande

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-03 23:10

Eigenlijk onzin als je beltegoed niet onbeperkt houdbaar is. Verward Het is in principe net zoiets als een kadobon; een vooraf betaalde rekening.

DaphneL

Berichten: 3627
Geregistreerd: 16-06-02
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-03 23:42

Misschien beetje off-topic, maar voor O2 is het trouwens ook goed als je eens in het half jaar opwaardeerd, dan houdt je ook gewoon het beltegoed van daarvoor (dus heb je bijv. 35 euro als je maar 5 euro opgemaakt hebt) Maar dat schiet natuurlijk ook niet op als je het niet opmaakt. (Met veel smsen gaat het trouwens snel op hoor Tong uitsteken)

kaj

Berichten: 3755
Geregistreerd: 08-10-01
Woonplaats: Huissen

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-03 23:42

Tja bubbels daar heb je gelijk in maar toch is het heel standaard in telecomland.
Orange is er met abonnementen mee begonnen een tijd terug al (toen nog dutchtone) en nu was na smart ook prepaid aan de beurt.

We zijn toch echt de enige provider die dit heeft. Tmobile maakt ook nog weleens reclame waarmee ze suggereren dat het onbeperkt geldig is maar als je dan de algemene voorwaarden leest dan staat daar net als bij de andere provider: mits het toestel minimaal 1 keer per zes maanden gebruikt wordt en tevens dient er minimaal 1 keer per zes mnd te worden opgewaardeerd.

Hoop gedoe telkens aangezien veel mensen juist prepaid nemen omdat ze weinig bellen.

Nu hoeft je dus niet meer bang te zijn dat je te laat bent met opwaarderen!

cool_girl

Berichten: 2302
Geregistreerd: 12-02-03
Woonplaats: Leidschendam

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-03 09:53

Dat hoorde ik net ook op de radio. Die hoor je echt heel veel

Shiloh

Berichten: 19773
Geregistreerd: 23-07-02
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-03 10:03

ow das wel handig natuurlijk.. en hoe zit het eigenlijk met het bereik van orange hier in noord brabant? (vooral tilburg) en in de rest van nederland?

"Every song has a CODA, a final movement. Whether it fades out or crashes away. Every song ends. Is that any reason not to enjoy the music?"

Elise

Berichten: 1987
Geregistreerd: 05-11-01
Woonplaats: Breda

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-03 10:17

Prima in Noord-Brabant! Ik heb Dutchtone/Orange al drie jaar en het bevalt prima, het bereik wordt ook steeds beter overal en de service is goed. En idd, ik heb bericht van ze gekregen dat mn beltegoed nu onbeperkt houdbaar is Lachen

Schitterend paarden-pensioen-oord in Frankrijk: http://www.equinepensions.com/


dell_1
Berichten: 1961
Geregistreerd: 17-12-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-03 13:57

Nou met dutchtone had ik veel beter bereik. Toen het orange werd is het veel slechter gewroden. Ik woon niet eens achteraf en ik heb bijna geen bereik in huis!

Feetje

Berichten: 11126
Geregistreerd: 08-12-02
Woonplaats: Het zonnige zuiden

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-03 14:01

Lijkt me erg handig...
Ben nu al 2x bijna 15 euro kwijtgeraakt doordat m'n beltegoed maar een half jaar geldig was...Scheve mond

Totaal off-topic. Weet iemand hoe dat liedje heet uit die Orange reclame? Tong uitsteken

Als iedereen aan zichzelf denkt wordt er aan iedereen gedacht ;)

RTM
Berichten: 6130
Geregistreerd: 16-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-03 15:29

Sweet Baby-Macy Gray Lachen

Feetje

Berichten: 11126
Geregistreerd: 08-12-02
Woonplaats: Het zonnige zuiden

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-03 15:30

Thnx *Tequila* Lachen

Als iedereen aan zichzelf denkt wordt er aan iedereen gedacht ;)

loulou

Berichten: 14805
Geregistreerd: 12-09-01
Woonplaats: heesch (brabant)

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-03 19:12

als je via de girofoon je beltegoed opwaardeerd kun je ook met 10 euro opwaarderen.

mijn broertje heeft trouwens ook orange en die heeft prima bereik.

Sypheron

Berichten: 15209
Geregistreerd: 06-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-03 19:15

Ik heb een Orange abo en ik ben er heel erg tevreden over, dutchtone prepaid heb ik ook gehad (een jaar of 2 geleden) en dat was toenertijd wat minder, maar tegenwoordig maakt het niet erg veel meer uit. Het bereik is goed, heb soms goed bereik waar KPN matig bereik heeft en vice versa.

Tiffany

Berichten: 5725
Geregistreerd: 17-06-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-03 20:00

Bloos! Och het geld niet eens voor mij, mij beltegoed is binnen 3 weken al op!
Alleen dat gelul is erg irritant als je wilt opvragen hoeveel btg je nog hebt...

Tiffany

Berichten: 5725
Geregistreerd: 17-06-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-03 20:04

banketstaaf (test) / gelul

kaj

Berichten: 3755
Geregistreerd: 08-10-01
Woonplaats: Huissen

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-03 22:21

Stephanie100 schreef:
Nou met dutchtone had ik veel beter bereik. Toen het orange werd is het veel slechter gewroden. Ik woon niet eens achteraf en ik heb bijna geen bereik in huis!


Wel apart aangezien alleen de naam veranderd is en het netwerk dus niet Knipoog

Maar goed als je deze problemen hebt moet je dit even doorgeven aan de klantenservice dan kan er ook wat mee gedaan worden.

En Boogiegirl je had inmiddels al gemerkt: je kunt weer bellen!!
Was simpel op te lossen voor je.

Pff heb verder niet alle reacties gelezen hoor. Als mensen vragen ergens over hebben graag per pb!


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Ange29, Angelaa2, Bielsje, carineken, Galja, Googlebot, IASCrawler, Kieffertje, Laibadji, Prairy, ReadTheRulez, Rox87, Selima, sinnekinne, sorayamagic2, stoer, Tessaaa, Whisky00, Xhiske, xSannee, YandexBot, zuperzmoker en 70 bezoekers