oef, heeeeellllleee stoute honey!!!!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
LadyMadonna

Berichten: 62220
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: werkendam (NB)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-09-01 18:03

Ik was er gister niet, moest mijn oma verhuizen, maar de verhalen die ik vandaag van mijn stalhouder hoorde spraken voor zich..
Je moet het bij ons zo zien, we hebben eerst 3 kolomen wei voor de paarden, dan een kolom aardappels, dan een kolom bieten, dan een kolom waar graszaadhooi gestaan heeft, nu dus gras, en dan nog meer wat even niet relevant is.
Honey stond normaal gesproken dus in de 3e kolom, naast de aardappels. De draad kan ze NET onderdoor, maar ze staat hier al 4 mnd, en nooit gedaan, dus dat zou wel los lopen (letterlijk Frusty )
Nou, gister waren ze op stal ineens een pony kwijt. Polly, die ook in de 3e kolom zeg maar staat, alleen een ander weitje. Ze turen over het land, en zien achter de bieten ineens een witte vlek staan.
Ok, polly springt regelmatig van de ene wei naar de ander, maar is nog nooit "kwijt" geweest zeg maar.
Dus Marjolein (meisje dat bij ons verzorgt) een emmer brokken gepakt, en polly gaan halen.
Ze zet polly terug in de wei, kijkt nog eens over het land, en ziet boven de bieten uit een zwart ruggetje staan.......... (moet ik meer vertellen of valt het kwartje al? Haha!)
Ze kijkt naar de wei waar Honey hoort te staan, en enkel jamaica te vinden. Nog eens de wei af speuren, geen honey, nog eens naar dat zwarte ruggetje kijken... Zou het dan toch?
Emmer en halster gepakt, richting het zwarte ruggetje, rammel rammel... Koppie met een flinke pluk bietenblad uit het bekkie schiet omhoog.... En jawel, Honey was gevonden.....

Honey staat nu dus in de 2e kolom...

Ik vraag me nog steeds weleens af waarom ik die pony destijds Honey genoemd heb Schijnheilig

ikke

Berichten: 37527
Geregistreerd: 06-03-01
Woonplaats: next to nowhere

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-01 18:08

Shettlanders hebben niet voor niets de bijnaam s*h*i*t*t*i*e*s, het bewijs is maar weer eens geleverd. Ik zie het al helemaal voor me zwart shettlander hoofd, groen bietenblad eruit *LOL* *LOL* *LOL*
Wie vond ponies ook al weer leuker dan paarden.

_________________
Don't be a stick in the mud...
Be a Land Rover owner.

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: ikke op 2001-09-16 18:08 ]</font>

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-01 18:10

Hahaha, ik had dat koppie wel willen zien. De 'onschuld' straaaaalde er waarschijnlijk vanaf }> Gaaf toch, zo'n ondernemende pony!!!!

Mirte

Berichten: 2107
Geregistreerd: 18-05-01
Woonplaats: bollendorp

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-01 18:11

Typisch een shette-actie..wat zijn ze toch leuk Lovers

irene

Berichten: 3538
Geregistreerd: 08-06-01
Woonplaats: Culemborg

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-01 18:17

Heerlijk zo'n shettenaktie
Mijn shet van vroeger heeft er eens voor gezorgd dat er een schaartsmarathon bij ons in het dorp, was geloof ik NK, moest worden uitgesteld.
Er stond een zwarte buikschuiver op de startlijn.
Ze was vanuit haar wei over het ijs naar de ijsbaan gewandeld.
Echt leuk hoor, als je wordt gebeld om je pony op te halen en er staan een paar 1000 mensen te kijken.

Mellien
Berichten: 1121
Geregistreerd: 23-03-01
Woonplaats: Warffum

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-01 18:21

aaah Irene wat een ramp Haha! ! Vreselijk. Oh oh ze houden je wel bezig die Shetten. wat was Honey een boefje zeg. Mooi dat ze met brokken toch wel weer te vangen zijn.

LadyMadonna

Berichten: 62220
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: werkendam (NB)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-09-01 18:24

owh, honey is zowiezo altijd wel te vangen hoor (tenzij ze weet dat ze genadeloos op haar flikker krijgt, wat in dit geval niet zo was) Dus dat was geen probleem

fieke

Berichten: 1060
Geregistreerd: 08-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-01 18:41

hihi, goh, zou het een shet zijn Schijnheilig . Die van mij wat ook altijd kwijt. Of het nou in het weiland ernaast was, of een paar straten verder.............

Mika

Berichten: 1233
Geregistreerd: 03-07-01
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-01 18:59

LEUK !!!!!!!! Party!! Party!! Party!! Party!! Party!!

Op zo'n moment baal je wel, maar achteraf is het dolle pret, ik mag dat wel als ze een beetje ondeugend zijn.... Haha!


Groetjes Sonja

Nimber

Berichten: 26551
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-01 12:50

haha een echte snertlander dus! daarom staan die van ons of aan de pen of achter slot en grendel in een miniweitje