instructieweek ermelo!!!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
haike
Berichten: 13519
Geregistreerd: 06-10-01
Woonplaats: Brabant

instructieweek ermelo!!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-08-03 19:49

Heyzz

ik ben vanmiddag terug gekomen van instructieweek ermelo, was keileuk! Ben nu wel een beetje moe, maar dat slaap ik wel weer bij na het weekend. Hier een verslagje.

Maandag.
'S morgens vroeg eerst de lessen indelen, kwam samen met Biancaaa (hier van bokt) in de les. Ook 's middags een dressuurlesje. Was even wennen op vreemd terrein voor Oki, maar daarna ging het al erg goed.
'S avonds nog een leuke estafette gedaan, eerste waterballonen gooien, dan met je team op planken een stuk lopen (je kreeg maar 2 planken voor een groot end, dus steeds oprapen en verder gooien) en daarna wie de langste slinger van kledingsstukken kon maken, uiteindelijk had dus niemand nog veters in zijn schoenen en stonden en een paar in BH of onderbroek. 'S avonds nog van kamer verandert, en heel toevallig kwamen we bij Lielle en Gomir te liggen.

Dinsdag.
2 keer dressuurles gehad omdat ik niet meeging met de buitenrit. 'S morgens ging het erg goed, 's middags totaal niet. Toen 's avonds nog meegerden met de clinic van Bram waarbij Oki weer goed liep.

Woensdag.
Weer lekker gedressuurd en voor de eerste keer gesprongen!!! Heel laag, maar maar 1 weigering, dus was erg tevreden. Tussendoor nog en paar potjes rugby.

Donderdag.
weer 2 keer gedressuurd, omdat ik niet meedeed met de wal. 'S avonds meegedaan met de bonte avond, de elfjesdans gedaan, stonden erg voorschut! Haha!

Vrijdag (vandaag)
'S morgens om 10.50 wedstrijdje dressuur. Oki's allereerste wedstrijd en meteen in de L1, was wel zenuwachtig, maar gelukkig ging het goed. 'S middags bleek dat ik 159 punten had, was dus heel erg blij! En toen om 13.30 nog een keuzeles dressuur (half uurtje), ging niet geweldig maar kon slechter. Toen naar huis en rond 17.00 uur waren we thuis.

Zodra er foto's zijn probeer ik ze op ITP te zetten.

Miramare zat trouwens in het recreatieteam.

Kido

Berichten: 5332
Geregistreerd: 04-08-03
Woonplaats: Ergens op deze aardbol.....

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-03 22:05

Echt super gaaf maar waarom geen buitritten