Herder doodgeschopt door trainer

Moderators: Muiz, Firelight, Maureen95, NadjaNadja, Essie73

 
 
_10_

Berichten: 7295
Geregistreerd: 11-07-03

Herder doodgeschopt door trainer

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 13-08-03 11:34

Het stond vanmorgen in de telegraaf....

Die eigenaren van de herder teef hadden de hond voor 10 weken naar Duitsland gebracht waar de hond door een erkende trainer opgeleid zou worden. De eigenaar had de bedoeling dat zodra de hond terug kwam na die 10 weken hij ermee zou gaan fokken.

Maar na 10 weken belde de trainer op en zei nog 3 weken nodig te hebben.

Halverwege die periode belde de trainer opnieuw op en zei dat de hond was overleden aan een hartstilstand.

De eigenaar was direct in de auto gesprongen en heeft de hond opgehaald. Omdat ze het niet vertrouwde hebben ze sectie laten verrichten. Daar bleek de hond van binnen helemaal kapot te zijn (ingewanden) en bleek dat dat door geweld van buitenaf is gebeurd, de hond is dus doodgeschopt!!

Ze gaan nu de trainer aanklagen.

Vreselijk nieuws toch... een duitse heder trainer notabene... denk je dat je hond in goede handen is.....!!


jeanette

Berichten: 4894
Geregistreerd: 08-03-02
Woonplaats: Hengelo (o)

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-03 11:36

Je zou zo'n trainer opknopen aan de hoogste boom die je kunt vinden

O
http://www.getyourwallie.com/vote/7093/TexasNTe Graag ff op klikken
Een dag niet gelachen, is een dag niet geleefd
<'\___~ <'\___~
...(\...)\... ...(\...)\...

happyhorses

Berichten: 59
Geregistreerd: 03-08-03
Woonplaats: koog a/d zaan

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-03 12:24

het wordt steeds erger allemaal... Scheve mond

eey mensen!!!

Boogiegirl

Berichten: 7815
Geregistreerd: 26-06-01
Woonplaats: Venlo

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-03 12:46

Zoo! Arm beest.
Ik zou toch wel zo ontzettend kwaad zijn op die trainer.........

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-03 12:50

En dat noemt zich trainer?

Precies hetzelfde terug doen, voelt hij tenminste waar hij mee bezig was

LuvdaTossa

Berichten: 12894
Geregistreerd: 15-06-03
Woonplaats: Midden vh land

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-03 20:06

happyhorses schreef:
het wordt steeds erger allemaal... Scheve mond


Jah Huilen waar moet dit heen? Je kunt je hond toch wel normaal bij een trainer neer zetten...... Verward

Annetje

Berichten: 25481
Geregistreerd: 25-07-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-03 20:11

Wat erg voor die hond! Wat zal hij pijn geleden hebben!
Wat voor een straf heeft die man gekregen?! (heef t'ie toch wel he?)

_10_

Berichten: 7295
Geregistreerd: 11-07-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 14-08-03 08:03

Annetje schreef:
Wat voor een straf heeft die man gekregen?! (heef t'ie toch wel he?)



Die man heeft nog geen straf gehad... ze zijn bezig met een rechtzaak om een schadeclaim van die man los te krijgen. Verder man die man zich gewoon trainer blijven noemen?!!

Botervlieg

Berichten: 9130
Geregistreerd: 20-04-03
Woonplaats: adoptie-Ian woont bij www.aap.nl !

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-03 08:06

Moet zo'n man niet ergens bij aangesloten zijn dan?
Dat je hem via zo'n organisatie kan aanpakken?

-:) Je kunt niet alles hebben. Trouwens, waar zou je het moeten laten. NN -:)

_10_

Berichten: 7295
Geregistreerd: 11-07-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 14-08-03 08:18

Botervlieg schreef:
Moet zo'n man niet ergens bij aangesloten zijn dan?
Dat je hem via zo'n organisatie kan aanpakken?


Het is net over de grens gebeurt in Duitsland.... zal wel anders werken daar..... (geen idee hoe dat daar normaal geregeld wordt)

Feetje

Berichten: 11126
Geregistreerd: 08-12-02
Woonplaats: Het zonnige zuiden

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-03 16:58

Niet om wat te zeggen maar hier heeft iedereen het over een hond die geschopt word (doodgeschopt wel ja).
Maar er zijn genoeg mensen die hun paard een schop onder de buik verkopen, dat doet ook pijn, daar komen ook bloedingen van en misschien nog wel ergere dingen...Scheve mond

Als iedereen aan zichzelf denkt wordt er aan iedereen gedacht ;)

Teelee

Berichten: 2268
Geregistreerd: 23-12-02
Woonplaats: meppel

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-03 17:24

ja dat is ook wel zo van dat paard, maar een dier mag je best op z'n kop geven als hij iets fout doet of iets wat dus niet mag, maar het mag niet zo zijn dat zo'n beest er echt onder lijdt!!
dit vind ik echt schandalig wat die vent heeft gedaan(en misschien nog wel doet)
ik geef me hond of me pony ook wel een een tik maar alleen met een goede reden en niet zó hard!!!
en die vent krijgt waarschijnlijk alleen een geld boete!! (als het strafrecht een beetje op nederland lijkt)
daar moeten ze harder in worden!!
dit kan echt niet Verdrietig

Niemand is zo sterk dat hij niemand nodig heeft...

Zazoutje

Berichten: 4797
Geregistreerd: 25-03-03
Woonplaats: Ridderkerk

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-03 09:11

Feetje schreef:
Niet om wat te zeggen maar hier heeft iedereen het over een hond die geschopt word (doodgeschopt wel ja).
Maar er zijn genoeg mensen die hun paard een schop onder de buik verkopen, dat doet ook pijn, daar komen ook bloedingen van en misschien nog wel ergere dingen...Scheve mond


ja dat ik wel waar maar doodgeschopt !! jezus waar is die vent in hemels naam mee bezig zeg!!

Sallie en Zaz mis jullie! Vriendjes zijn?
Lovers Porthos & Zonique Lovers


Teelee

Berichten: 2268
Geregistreerd: 23-12-02
Woonplaats: meppel

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-03 21:50

ach ja.. hij is echt niet de enige hoor!!!

Niemand is zo sterk dat hij niemand nodig heeft...

Miran

Berichten: 4429
Geregistreerd: 10-08-01
Woonplaats: Woubrugge

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-03 11:49

Feetje schreef:
Niet om wat te zeggen maar hier heeft iedereen het over een hond die geschopt word (doodgeschopt wel ja).
Maar er zijn genoeg mensen die hun paard een schop onder de buik verkopen, dat doet ook pijn, daar komen ook bloedingen van en misschien nog wel ergere dingen...Scheve mond


Mijn paard krijgt een enkele keer ook een schop, maar echt niet zo hard dat er bloedingen van kunnen komen. Dat het wel pijn doet, tja, over het algemeen heeft zij dan geprobeerd mij pijn te doen. Volgens mij moet je heel wat harder schoppen om een grote hond dood te schoppen.

mirkip

Berichten: 6394
Geregistreerd: 11-09-01
Woonplaats: (Oost) Noord-Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-03 18:59

jezus! gewoon te erg voor woorden!!!

Laar

Berichten: 6654
Geregistreerd: 24-02-02
Woonplaats: Noord Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-03 02:00

Getver, het ergste is altijd.. als ik zulke dingen hoor, zie ik het helemaal voor me Verdrietig het arme beestje.. echt Verschrikkelijk Boos!
Dan krijg je toch idd gewoon zin om hetzelfde terug te doen Verward
Het arme beestje..



Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-03 06:46

Als je al met fysiek geweld gaat beginnen tegen dieren of kinderen dan is het eind zoek.

gabyfedde

Berichten: 11895
Geregistreerd: 17-11-02
Woonplaats: Gällivare (Zweeds Lapland)

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-03 07:05

Jippie schreef:
Als je al met fysiek geweld gaat beginnen tegen dieren of kinderen dan is het eind zoek.


Daar heb je helemaal gelijk in.

Martin Gaus, nog zo eentje. Heb hem aan het werk gezien en dat was echt zeer triest. Een bang hondje werd alleen maar banger doordat hij iedere keer aan de lijn rukte en een schreeuw gaf. (hondje van 8 jaar liep altijd voor de baas, maar van Martin moest hij ernaast) Dat was dus een demonstratie van zijn goede kwaliteiten Echt om te Huilen

Don't dream your life, live your dreams!

Joyce1988
Berichten: 3518
Geregistreerd: 17-04-02
Woonplaats: Barneveld

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-03 11:14

waar gaat het heen met deze wereld.. Scheve mond

Obelix is gewoon stoer!

Annick

Berichten: 1371
Geregistreerd: 10-04-03
Woonplaats: Vlissingen

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-03 11:21

Boos! Verdrietig Boos! daar kan ik me nou zo kwaad om maken he Boos!
je zou die vent zelf d...d trappen.
Gelukkig heb ik mijn 4 honden voor gezelschap.
ik vind het trouwens bull shit , al die trainingen .
mensen moeten altijd de baas zijn over dieren. terwijl het ook op een andere manier kan.

Annick

Violet light filled the Heavens The rain began to fall
And the cold white breath from the gypsy
Glowing through the crystall ball

Faas

Berichten: 12718
Geregistreerd: 21-07-02
Woonplaats: Steenwijksmoer

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-03 11:21

Een remedie:
trainer bij zijn ballen pakken en die eens flink omdraaien. Vervolgens vastbinden en zijn nagels uitrukken. Zijn eikel afsnijden met een broodmes en hem laten opeten. Zijn ogen uitsteken met een hete pook en deze er heel voorzichtig en langzaam insteken. Een voor een zijn tanden zonder verdoving uitsteken en wat zout op de wonden strooien. Dan een voor een zijn vingers afhakken en vervolgens zijn tenen. Overal komt weer het zout van toepassing. Zijn tepels piercen en daar gewichten van 50 kg aanhangen. Tot slot 10 hongerige herders op hem af laten gaan die hem toch niet meer lusten en omdat er niets meer over is een vat met zoutzuur 100% en hem daar heel voorzichtig mm voor mm in laten zakken.

Dat doe je met zulke mensen Boos!

'Paint' it 'Black'

Faas

Berichten: 12718
Geregistreerd: 21-07-02
Woonplaats: Steenwijksmoer

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-03 11:23

Oh ik vergeet zijn lippen langzaam open te snijden met een scheermesje. Voelt lekker. Net als een envelop die tijdens het likken je lippen beschadigt Haha!

'Paint' it 'Black'

mobick

Berichten: 3263
Geregistreerd: 24-05-02
Woonplaats: Maartensdijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-03 12:35

oo wat haat ik dit. Ik kan er niet goed tegen dat mensen perse een dier willen drillen! Ik houd niet van honden (neeeeeeh ik ben geen moslim), en dit wordt mede veroorzaakt door de manier waarop sommige individuen er mee om gaan. Hond aan de knie, lekker onderdanig, vind je het gek dat die beesten op een gegeven moment helemaal doordraaien (maar goed dat is een andere discussie). Maar wat ik er mee wil zeggen is dat ik liever had gelezen dat de trainer door de hond was doodgebeten, maar dan is ook het arme beest de dupe.... trieste wereld.

vikki

Berichten: 14286
Geregistreerd: 21-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-03 13:51

Fasel schreef:
Een remedie:
trainer bij zijn ballen pakken en die eens flink omdraaien. Vervolgens vastbinden en zijn nagels uitrukken. Zijn eikel afsnijden met een broodmes en hem laten opeten. Zijn ogen uitsteken met een hete pook en deze er heel voorzichtig en langzaam insteken. Een voor een zijn tanden zonder verdoving uitsteken en wat zout op de wonden strooien. Dan een voor een zijn vingers afhakken en vervolgens zijn tenen. Overal komt weer het zout van toepassing. Zijn tepels piercen en daar gewichten van 50 kg aanhangen. Tot slot 10 hongerige herders op hem af laten gaan die hem toch niet meer lusten en omdat er niets meer over is een vat met zoutzuur 100% en hem daar heel voorzichtig mm voor mm in laten zakken.

Dat doe je met zulke mensen Boos!


Ik vind jou echt bedroevend mild Fasel... wat mij betreft kan er niets dat erg genoeg is gebeuren met dit soort volk, ik word hier gewoon onpasselihjk van Huilen ... Arme hond en arme eigenaars.


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Flash111, fransje23, GWR, hagelslag, Heide83, kascar, knockout1, Lipydo, Luzerna, Majestic-12, troi, Yinka en 34 bezoekers