Wie liep hier stage in Twente?!

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
AlmostBlack

Berichten: 372
Geregistreerd: 07-08-03

Wie liep hier stage in Twente?!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-08-03 12:53

Ik zag laatst in een flits dat een meisje stage liep in Twente, kan iemand me helpen haar te vinden. Kom zelf ook uit Twente en het lijkt me wel eens gezellig om met haar te kletsen Haha!

Liselot

Berichten: 32189
Geregistreerd: 18-06-01
Woonplaats: Almelo

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-03 12:55

er zijn zoveel mensen op bokt die uit twente komen. we organiseren ook elke paar maanden een tukkerrit. echt super gezellig al die tukkers bij elkaar.

Anya
Berichten: 32776
Geregistreerd: 01-02-02
Woonplaats: Hengelo

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-03 13:24

Het stikt van de Tukkers op bokt hoor. Gewoon meegaan met een van de ritten. Leer je ons vanzelf kennen. Welkom op bokt!

AlmostBlack

Berichten: 372
Geregistreerd: 07-08-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-08-03 13:28

SERIEUS?! dat wist ik niet zeg! Dat lijkt me super gaaf! Dusseh, wanneer is er een tukkerrit, dan ben ik zeker van de partij Haha!

Liselot

Berichten: 32189
Geregistreerd: 18-06-01
Woonplaats: Almelo

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-03 19:52

als het goed is is er begin oktober weer een tukkerrit... we gaan binnekort beginnen met organiseren

Anya
Berichten: 32776
Geregistreerd: 01-02-02
Woonplaats: Hengelo

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-03 22:17

Lissy... Ik ga de van 4 tot 12 op vakantie. Graag daarna???????

Liselot

Berichten: 32189
Geregistreerd: 18-06-01
Woonplaats: Almelo

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-03 13:36

moet lukken Knipoog

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-03 13:59

O leuk, tegen die tijd wonen wij ook in Tukkerland Haha! hihi, mogen wij ook mee? Leuk om meteen eens wat Bokkers uit die kant van het land te leren kennen!!!

Anya
Berichten: 32776
Geregistreerd: 01-02-02
Woonplaats: Hengelo

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-03 14:15

Sonja schreef:
O leuk, tegen die tijd wonen wij ook in Tukkerland Haha! hihi, mogen wij ook mee? Leuk om meteen eens wat Bokkers uit die kant van het land te leren kennen!!!


Je MOET mee. Al moet ik je persoonlijk van je berg komen slepen Clown


Tegen die tijd hoop ik dat de jaarlingen zijn gearriveerd. Dan kan Wizkid met zijn nieuwe vriendjes spelen en kan ik B'elanna meenemen (als ik tenminste vervoer kan regelen). Anders wordt het Seven of fiets ik mee.

JokeG

Berichten: 357
Geregistreerd: 13-05-03
Woonplaats: Belgie

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-03 14:18

Het lijkt mij ook hartstikke leuk om een keertje mee te gaan. Ligt er voor mij wel een beetje aan waar de rit is Heb zelf geen trailer dus ik zou Ryan er naartoe moeten rijden en die is nou eenmaal niet meer de jongste.

Liselot

Berichten: 32189
Geregistreerd: 18-06-01
Woonplaats: Almelo

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-03 14:35

tis een end fietsen hoor anya, het word namelijk een rit van 3 uur aangezien je er daar bijna een haluur over doet om bij het bos te komen. maar als het goed is krijg je daar ook iets heel moois voor terug.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-03 14:36

Anya schreef:
(als ik tenminste vervoer kan regelen).


Ik ken iemand die binnenkort bij jou in de buurt komt wonen en die een veewagen heeft... Knipoog Haha! We kijken tegen die tijd wel even!

Anya
Berichten: 32776
Geregistreerd: 01-02-02
Woonplaats: Hengelo

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-03 14:44

Sonja"]
[quote="Anya schreef:
(als ik tenminste vervoer kan regelen).


Ik ken iemand die binnenkort bij jou in de buurt komt wonen en die een veewagen heeft... Knipoog Haha! We kijken tegen die tijd wel even!
[/quote]

Vooral hartstikke leuk dat je meegaat OK dan! . Ik wil je niet mee om je veewagen hoor. Zoals ik al zei. Desnoods fiets, step, snelwandel (nou ja die laatste liever niet) ik mee.

Anya
Berichten: 32776
Geregistreerd: 01-02-02
Woonplaats: Hengelo

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-03 14:45

LiSSy schreef:
tis een end fietsen hoor anya, het word namelijk een rit van 3 uur aangezien je er daar bijna een haluur over doet om bij het bos te komen. maar als het goed is krijg je daar ook iets heel moois voor terug.


Wat is de plek zo'n beetje? Twickel toch niet weer he Clown

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-03 14:50

Anya schreef:
Ik wil je niet mee om je veewagen hoor. Zoals ik al zei. Desnoods fiets, step, snelwandel (nou ja die laatste liever niet) ik mee.


Dat laatste lijkt me nou juist wel weer erg lollig om te zien... Clown
Maar Dick is niet zo van de gezamenlijke ritten, dus goede kans dat Leonardo niet meekomt. Dan is het toch zonde om met een halfvolle veewagen te rijden? Binnenkort maar es kijken of die meiden van ons elkaar wel kunnen pruimen Haha! Die van mij is het gewend om met vreemde paarden op de wagen te staan, komt vaker voor Cool dus dat zal best wel lukken.
(en TOCH lijkt het me grappig om jou drie uur te zien snelwandelen *LOL* )Hahaha

JokeG

Berichten: 357
Geregistreerd: 13-05-03
Woonplaats: Belgie

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-03 15:05

Anya"]
[quote="LiSSy schreef:
tis een end fietsen hoor anya, het word namelijk een rit van 3 uur aangezien je er daar bijna een haluur over doet om bij het bos te komen. maar als het goed is krijg je daar ook iets heel moois voor terug.


Wat is de plek zo'n beetje? Twickel toch niet weer he Clown
[/quote]

Als het bij Twickel is dan kan ik ook mee!

Als jullie dat leuk vinden dan hè? Haha!

Anya
Berichten: 32776
Geregistreerd: 01-02-02
Woonplaats: Hengelo

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-03 15:22

JokeG"]
[quote="Anya"][quote="LiSSy schreef:
tis een end fietsen hoor anya, het word namelijk een rit van 3 uur aangezien je er daar bijna een haluur over doet om bij het bos te komen. maar als het goed is krijg je daar ook iets heel moois voor terug.


Wat is de plek zo'n beetje? Twickel toch niet weer he Clown
[/quote]

Als het bij Twickel is dan kan ik ook mee!

Als jullie dat leuk vinden dan hè? Haha!
[/quote]

We vinden het zeker leuk als je meegaat. Maar het zal wel niet bij twickel zijn deze keer. We (ze) waren de weg kwijt hahahaha

JokeG

Berichten: 357
Geregistreerd: 13-05-03
Woonplaats: Belgie

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-03 15:26

Anya"]
[quote="JokeG"][quote="Anya"]
[quote="LiSSy schreef:
tis een end fietsen hoor anya, het word namelijk een rit van 3 uur aangezien je er daar bijna een haluur over doet om bij het bos te komen. maar als het goed is krijg je daar ook iets heel moois voor terug.


Wat is de plek zo'n beetje? Twickel toch niet weer he Clown
[/quote]

Als het bij Twickel is dan kan ik ook mee!

Als jullie dat leuk vinden dan hè? Haha!
[/quote]

We vinden het zeker leuk als je meegaat. Maar het zal wel niet bij twickel zijn deze keer. We (ze) waren de weg kwijt hahahaha
[/quote]

Ooohh jee Whoehahaha dat is minder ja Ik ken Twickel gelukkig op mijn duimpje dus verdwalen zal ik er niet zo snel.

hobbelheks

Berichten: 8843
Geregistreerd: 11-09-01
Woonplaats: donkerbroek

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-03 15:55

he lissy, ga je het deze keer organiseren bij de zunaruiters?
zo ja dan kom ik met annabel (20 minuutjes tsappen lijkt me wel te doen )

Liselot

Berichten: 32189
Geregistreerd: 18-06-01
Woonplaats: Almelo

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-03 21:43

deze keer word het inderdaad gehouden bij de zunaruiters in zuna. verdere informatie heb ik nog niet, behalve dat er echt iemand mee is die de weg goed kent.
er zijn paarden te huur, maar het aantal weet ik niet. het word zowiezo een 3 uurs rit.