Ik was vorig jaar in amerika! ..ook

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Thortana
Berichten: 4384
Geregistreerd: 25-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-09-01 18:17

Ik (renee) was votrig jaar ook in Amerika
niet in New York maar wel in wasithon enz.......
Toen ik die beeldne op tv zag dacht ik: DAT DOE JE TOCH NIET je bent echt gek ls je dit doet......
2 vliegtuigen van de 4 waren van United Airlines...met dat soort vliegtuig(merk) heb ik gevlogen.......echt erg!!! ik was dinsdag kei bang voor ene 2e wereld oorlog....ik kan het nog steeds niet geloven...ik wete niet wat ik zeggen moet maar: ERUHG.......... Verdrietig
ik ben hele boos Boos! op die mensen wie dit hebben gedaan! tienduizenden mensen dood.....echt erg......oo tv zei iemand: ik reed over de brug en kreeg allemaal stukken van mensen opmijn auto.....heel erg eng..en iemadn vertelde dat haa man vanuit het vliegtuig naar huis belde met: i love ypu very much end.......bye...dis is the end of my life......bye sweethart! BAM Lips are sealed
[img]../upload/1158/ramp_amerika.jpg[/img]
IK HEB ER GEWOON GENE WOORDEN VOOR........ECHT ERG!!!
[img]../upload/1158/ramp_amerika2.gif[/img]

-xxxxx- Renée Huilen

¡!Ellen!¡
Berichten: 2797
Geregistreerd: 12-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-01 18:32

Tis idd heel erg, dat vind iedereen... ongeloofwaardig eigenlijk, dat er zulke stomme mensen in deze wereld zijn he? En die stukken van die mensen..Blegh!! Misselijk Ik zou denk ik over m'n nek gaan als dat mij zou gebeuren! En dat laatste telefoontje, das ook wel Huilen natuurlijk...Tis allemaal zo ongeloofwaardig..Ik kan eigenlijk nog steeds niet geloven dat het gebeut is...Maar het schijnt toch zo te zijn, jammergenoeg.. Verdrietig

Thortana
Berichten: 4384
Geregistreerd: 25-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-09-01 12:43

ja ik geloff het nog steed sniet....er kwam net een helecopter over vliegen SUPER LAAG!
het had er niks mee t maken denk ik maar toch wle super eng...jre kon buijna zien wat voor kleur ogen de pilott had zo dichtbij...........

Renee
Huilen Verdrietig Lips are sealed Frusty Scheve mond\ Boos!

Pril

Berichten: 1831
Geregistreerd: 13-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-01 06:50

Reken maar dat er een aanval komt. Op een moment dat niemand het verwacht (ik schat over een paar weken). De FBI weet op dit moment al zoveel meer dan ze rest van de wereld laten weten. Er zijn nu geloof ik 4000 FBI agenten die aan de "zaak" werken. Maar dit boekje is nog niet gesloten.....

Floor
Berichten: 54
Geregistreerd: 12-09-01
Woonplaats: Nijmegen

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-01 08:56

Ik denk inderdaad ook niet dat dit hoofdstuk is afgesloten maar een 3e wereld oorlog is er nu nog niet,en hoop ook echt niet dattie gaat komen!

givar
Berichten: 11
Geregistreerd: 08-09-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-01 09:55

Ten eerste: leer eens schrijven.
Ten tweede: ja nou en? Ik ben ook weleens in amerika geweest, maar wat heeft dit met de ramp te maken?

Anne

Berichten: 1367
Geregistreerd: 13-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-01 11:05

Hoi,

Lekker offtopic,maar givar ik heb jouw berichten eens gelezen en bijna nergens toon je respect voor iets of iemand en elke keer kat je iemand af! Wat maakt het nou uit dat Renee schrijffouten heeft gemaakt. het is toch nog leesbaar?

-x- Daphne