Grote boktmeeting in Apeldoorn

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Nimber

Berichten: 26551
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 15-09-01 22:27

Voor mij begon het al op vrijdagavond toen ik Ineke 2 van het station zou halen ik was lekker laat dus druk op zoek naar ineke die dus nergens was.Erg fijn dus toch maar even informeren bleek de trein uit Rotterdam een half uur vertraging te hebben ach okee ik terug naar de auto om te wachten.
Er kwam een trein uit Rotterdam dus ik het hele megagrote (ahum) station van Apeldoorn afgezocht: geen ineke.
Mijn zusje maar gebeld en gevraagd of ze in de PB's het tel nr van Ineke wou opzoeken.
Ineke gebeld (thanx sis) en die zat in de trein (?) euh ja de trein die na de andere trein ook 3 kwartier vertragen had (great!!!)
Goed wij gelijk door naar Stal en daar hadden we meteen een mini meeting met doree die ook speciaal voor de meeting over kwam.
druk aan het vlechten geslagen en een poging gedaan tot het vlechten met naald en draad (eerste keer) alleen Ineke vond het leuk maar die was zo in luv met lottel dat ze volgens mij niets van de vlechten zag *LOL*
Toen lottie gewassen en gevlochten op stal stond zijn we thuis nog ff wezen bokken en toen naar bed.

Ik heb echt een stinkmodder nacht gehad elk uur wakker en zodra ik me omdraaide sliep ik wel weer maar toch toen om 5.50 de wekker ging voelde ik me half dood.Op weg naar stal Lottie nog gepoets en gewassen met zilvershampoo en op weg naar Berg en Bos.
Daar aangekomen kon ik met de trailer mooi naast Akerna staan.
Paulien had ik ookal gezien dus het was al snel gezellie.
Om half 9 naar de meeting bij Dorine81 d'r ring en euh ja we waren de enige dorine paulien ineke 2 en ikke dus...
Daarna moest Akerna springen de enge NG-ers waren in de buurt want het begon met regenen maar helaas geen prisca bij het losrijden arme Renate begon steeds zenuwachtiger te worden.
en zo gemeen toen ik zei dat ik het al super vond als ze de eerste hindernis zou hallen deed ze niet lief Verward
Ach ja sommige mensen.
Ze heeft het dus tot hindernis 4 gehaald *LOL*
Goed toen ff essie met haar paard lex gekeken en terug gelopen om te kijken of Lot nog heel was.
Daaraan gekomen was er wel een erg donkerewolk vlak bij mijn trailer en jawel daar kwamen 3 en een halve enge NG-er aan. (die halve is jari hij kan er niets aan doen namelijk Knipoog )
Karin was er trouwens ook bij Kusje

Nouja veel gemeet,gelult etc was iig heeeeeel gezellie en om 14.00 mocht ik de ring in gelukkig gingen heike en bart en die andere 2 ff een einde rijden (gewoon omdat ze dat leuk vonden ze zijn namelijk nergens heen geweest) dus die hebben mij gemist maar goed ook want erg fijn ging het niet Huilen
Lottie deed IMO wel erg zijn best ,voelde ook lekker aan maarja de ring was bagger en zwaar en ik had soms het idee dat ie super onregelmatig was.
achja ik had weer 5 min ploegen erop zitten.
karin was zo lief mij voor te lezen en het is te merken dat je d'r goed getraind hebt hoor lautje!

weer een tijdje rondgehangen etc. weer een aantal mensen gezien die ik nooit eerder had gezien (leuk!!!!)
en toen de parade.
We hebben erg veel lol gehad he essie? Lex heeft namelijk een piaffknopje op zijn neus dat atomatisch aansprong als er paarden achter 'm langs gingen *LOL*
Veel bekenden en ook bokker in de prijzen dus dat was errug leuk!Tot de stortbui haha er stond gewoon water ind e rand van mijn hoedje Scheve mond\

Ikzelf had geen prijs en helaas geen WP 154 pnt (grrrrrrrrrrrr het achtervolgt me gewoon)
Wel onwijze stomme bemerkingen.
veel 5-en met glijd weg niet stabiel etc ja hallo.....
en bij elke 5 zie punt 2 (waar dus stond glijd weg) Verward mag een jury daarop minderen? wel weer 7-ens voor de contra (:)) ) en jawel voor houding en zit van de ruiter en voor het gereden zijn in het algemeen (stond niet eens bij paard gleed veel uit Verward )
Achja zo zonder stiften in die bagger niet slecht(nouja)
daarna wilde niemand mee met ons A's eten en zijn ze allemaal gevlucht naar sjuimpe (pffff we waren weer niet aardig genoeg hoor! enne sjuim durf je wel onze Apeldoornmeeting pikken en omzetten naar een soest meeting grrrrrr Knipoog )
Gelukkig wilde Paulien en Ineke2 nog mee naar stal om Hinke te kijken.
Die liet weer even zien hoe lief,schattig en mooi ze was dus er zijn weer 2 groninger fans bij *LOL*
voor deze keer wilde ik wel op de foto met haar,want daar heb ik echt een hekel aan, helaas zijn er wel een paar shots van mij ben ik bang....
maarja die zien jullie wel een keertje langskomen.
Lottie stond tevreden op stal te eten en ik ben nu echt voor 3 kwart dood.
Ik wil heel graag in bad liggen maar ben bang dat ik dan in slaap val en verzuip (en nee bart ik wil je geen plezier doen Extreme duivel )dus ga ik nou maar naar bed om daar verder dood te gaan

truste

http://www.kimtelgen.nl
Cranio sacraal therapeut en instructrice


jacqueline

Berichten: 5549
Geregistreerd: 19-01-01
Woonplaats: apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-01 22:38

Ik vond het ook heel gezellig al heb ik niet met iedereen gepraat Huilen , maar ach dat komt nog wel een keer.
Wij wilden ook naar Nimber gaan kijken maar wij stonden dus bij de verkeerde ring te koekeloeren Verward
Zien we op een gegeven moment Kim weer langs rijden.......wij zo "ben je al geweest" zei "ja" dus dat hebben we gemist Huilen
Maar sjeetje mina wat is Lotte een schitterend paard zeg!!! Lovers
Hij is in het echt nog veeeeeeeel mooier dan op de foto.

Vond het al met al een heel leuk dagje en ik vind het leuk dat ik zoveel mensen heb gezien/leren kennen, nu kan ik bij bepaalde berichten gezichten plaatsen.

Volgend jaar doe ik ook mee....... *LOL*

UrbanL

Berichten: 14584
Geregistreerd: 22-02-01
Woonplaats: Somewhere only I know....

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-01 22:40

aahhh arme kim en we hebben je niet eens geplaagt met paraplu's en jari devils Schijnheilig .

De bodem was al een hinder genoeg hihi.

Lodewijk is idd een schat van een paard en dat voor een Groninger Frusty Schijnheilig .

Euh we gaan een datum prikken om een dagje Apeldoorn te komen zodat we alle tijd hebben voor Quinto, Lodewijk, Hinke en Ailan.

Goed kom maar met idees?? *LOL*

UrbanL

Berichten: 14584
Geregistreerd: 22-02-01
Woonplaats: Somewhere only I know....

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-01 22:42

Citaat:
Volgend jaar doe ik ook mee....... *LOL*


JAAAA leuk moet je doen Party!!. Kom ik weer supporten *LOL* . En Renate dan ben ik op tijd Party!! .

Is idd leuk om mensen die je al een tijdje hier "spreekt" nu een echt te zien Lovers .

Dorine_81

Berichten: 1639
Geregistreerd: 18-04-01
Woonplaats: Beek (LB)

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-01 22:46

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: Dorine_81 op 2001-11-14 21:56 ]</font>


Maarten

Berichten: 4185
Geregistreerd: 30-06-01
Woonplaats: Emmen

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-01 22:51

Boos! Had dus toch moeten gaan en die hondenmeeting moeten halveren vandaag! Damn, wat klinkt het toch allemaal weer errug gezellig!! Heb dus wel weer vreselijk veel gemist merk ik wel. Maar erg leuk te lezen dat iedereen het zo naar hun zin hebben gehad.

Nimber

Berichten: 26551
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 15-09-01 22:56

ooh maarten het leukste heb je gemist hoor Tovi deed heel gevaarlijk die probeerde uit te testen wat de snelste weg was naar beneden of je dat beter door de ringen kon doen of links rechts overal door heen zigzaggend,
Maaike snapte het toen niet meer en liet zich maar vallen.
Ik was een aantal ringen verder bezig met het losrijden van mijn nichtje toen het paard van maaike in volle galop langs kwam stuiven.
dat was wel even schrikken maar gelukkig bleek dat tovi niets had en gewoon was oefenen voor haar stunt: hoe hard kan een paard als ie zig zaggen over gladgras gaat en hoe lang blijf ik zitten:
resultaat weet ik trouwens niet maar geloof dat ze toc wel eventje s bleef zitten???

http://www.kimtelgen.nl
Cranio sacraal therapeut en instructrice

Mirte

Berichten: 2107
Geregistreerd: 18-05-01
Woonplaats: bollendorp

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-01 23:00

Nou jullie hebben het dus wel gezelli gehad! Baal baal, ik ga eerdaags ook maar es meeten.

Marjolein

Berichten: 11634
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-01 23:03

volgens mij heeft ze ring 1 gehaald want dat vond ze onbeleefd om doorheen te gaan ring 2 niet meer dus.
volgend jaar nog maar een keer proberen.

Kleine muisjes hebben kleine wensjes
Beschuitjes met gestampte mensjes

Dorine_81

Berichten: 1639
Geregistreerd: 18-04-01
Woonplaats: Beek (LB)

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-01 23:06

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: Dorine_81 op 2001-11-14 21:57 ]</font>

Nimber

Berichten: 26551
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 15-09-01 23:06

Ja kijken welke ring ze dan haalt mhhh misschien word dat wel een apart onderdeel volgend jaar dit jaar hadden ze bij het mennen voor het eerst speel uw spel.
volgend jaar doen we aan tovi werpen : met 1 lange aanloop kijk in welke ring u haar kan lanceren ofzo???

http://www.kimtelgen.nl
Cranio sacraal therapeut en instructrice

Mayo

Berichten: 16796
Geregistreerd: 17-01-01
Woonplaats: De Meern

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-01 23:15

Het was erg gesellie en het was het vroege opstaan toch wel waard Haha! Ik heb m'n Slapen tussendoor bijgewerkt op Marco (Spades) z'n schouder, hihihi...

Maar het was wel een apart gezicht hoor toen Tovi langsspurtte. Ze bleef nog redelijk lang zitten, maar wat een temperament had die pony zeg, jeetje...

En die andere pony hebben we ook zien gaan, dat beessie ging snel, echt niet normaal meer...

Nimber

Berichten: 26551
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 15-09-01 23:18

die anere pony was echt op hol hij stond tegen over ons met de trailer pony kreeg het hoofdstel om een achtbeen en sloeg echt heel erg op hol bij de trailers is ie dwars over een scooter gespurt gelukkig alleen 2 mini wondjes meer niet vertelde 1 van die meisjes die erbij hoorde

http://www.kimtelgen.nl
Cranio sacraal therapeut en instructrice

Mayo

Berichten: 16796
Geregistreerd: 17-01-01
Woonplaats: De Meern

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-01 23:20

Nou ik weet wel 1 ding, ik had er niet graag op gezeten met die vaart, dus wat dat betreft mag de (zand-)ruiter zich gelukki prijzen Haha!

Marjolein

Berichten: 11634
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-01 23:22

hmm ik zit sowieso niet graag op een paard dat je er 2 minuten later afgooid.

hmmm ff tussendoor heeft iemand een inet adres waard e foto's van de parade opstaan. angel staat er volgens mij verschrikkelijk vaak op

Kleine muisjes hebben kleine wensjes
Beschuitjes met gestampte mensjes

Dorine_81

Berichten: 1639
Geregistreerd: 18-04-01
Woonplaats: Beek (LB)

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-01 23:23

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: Dorine_81 op 2001-11-14 21:57 ]</font>

Mayo

Berichten: 16796
Geregistreerd: 17-01-01
Woonplaats: De Meern

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-01 23:26

Kan me dan idd voorstellen dat 't paardje in paniek raakte en wat betreft die tent... 't blijft een springpaardje *LOL*

Karin

Berichten: 65336
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-01 23:39

Zo, daar ben ik ook nog ff als mosterd na de maaltijd, hoewel de afdeling Brabant ook nog niet online gesignaleerd is (verdwaald, jongens)? Haha!

Begon al goed vanmorgen om half 7, het zeek van de regen en ik was moe want ik had maar 4 uur geslapen. De A28 bleek ook nog afgesloten te zijn, waardoor we via A12 en A50 naar A. moesten en dus te laat waren om Renate te zien springen. Maar joepie, ze was ondanks Prisca's afwezigheid toch tot hindernis 4 gekomen!

Naar de dressuur gaan kijken, Anouk op Olympic zien rijden, en daarna kijken naar het losrijden van Maaike. Of eigenlijk het lanceren van Maaike, hierboven al erg mooi beschreven door diverse Apeldoorners *LOL* . Vervolgens moest Marjolein starten met haar reservepaardje, met een heel mooi resultaat bleek later, maar dat vertelt ze zelf vast wel. Overdosis Fjorden en Tinkers trouwens, maar wel gaaaaaf om er zoveel bij elkaar te zien! 's Middags reed Kim nog, ik mocht haar voorlezen en ondanks dat wist ze toch nog bijna een winstpunt te scoren. De parade viel een beetje in het water, althans het laatste kwartier brak er nog ff een stortbui los, maar het was een leuke en gezellige dag!

Flink gemeet trouwens: Bart, Heike, Iris en Claudia kwamen langs, ook Maartje en Suzanne en ineens was daar ook Jippie met hond! Verder nog een hoop Apeldoorners waarvan ik de meeste al eens had gezien, en uit het verre westen Paulien en Ineke. Heb een lijstje gemaakt en tot nu toe heb ik daar 9 mensen op staan, dus mijn totaal is nu 66. Kim, hoe ver ben jij nu? Haha!

Op de terugweg met drie autootjes achter elkaar getest hoe hard ze konden. Bart was not amused toen auto NG/U naar auto Brabant belde om te vragen of ze het gaspedaal wel konden vinden (reactie: 'betaal jij de boetes?'). Maar toch nog zonder kleerscheuren aangekomen in Soest, waar we nog ff pizza hebben gegeten en... de webmaster zou de webmaster niet zijn als hij zijn laptoppie niet bij zich had, dus konden we ook nog ff lekker Bokken... Cool

Ik zal vast nog wel het een en ander vergeten zijn, dus wie zich geroepen voelt: vul maar aan!

_________________
<FONT COLOR="DARKBLUE"> It takes a minute to have a crush on someone, an hour to like someone and a day to love someone - but it takes a lifetime to forget someone.</FONT>

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: Karin op 2001-09-15 23:41 ]</font>

Marjolein

Berichten: 11634
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-01 23:46

Citaat:
Op 2001-09-15 23:39, schreef Karin:
Overdosis Fjorden en Tinkers trouwens, maar wel gaaaaaf om er zoveel bij elkaar te zien!


nou je zag aan maaike wat er gebeurt als we op 'gewone' ponies meedoen. in totaal hadden we 6 tinkers 4 fjorden en 2 mengelmoesjes. dus was idd erg overduidelijk wat voor type paard er op onze manege rondloopt.

Kleine muisjes hebben kleine wensjes
Beschuitjes met gestampte mensjes

Nimber

Berichten: 26551
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 15-09-01 23:55

Ik blijf helaas hangen op 57 bokkers die ik IRl heb gezien slecht he?

http://www.kimtelgen.nl
Cranio sacraal therapeut en instructrice

Spades

Berichten: 504
Geregistreerd: 24-06-01
Woonplaats: ook bij de Berg!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-01 00:01

Citaat:
Op 2001-09-15 22:46, schreef Dorine_81:
Ik heb eigenlijk niet echt gemeet he met iedereen ikhad het nogal druk met de ponyclub....sorry prutsmutsvoor...


Grin......ff helemaal off-topic, de combinatie van een typefoutje (o naast de i) en de nieuwe 'taalregels' van de almighty oppermoderator maakt hier een bijzonder amusant hoewel onzinnig zinnetje van Lachen

Karma is biding its time

Maaike

Berichten: 11864
Geregistreerd: 12-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-01 17:52

nouhouhou ikke was heeeeeeel snielig hoor want ikke pijn.... Huilen Huilen Huilen mag mij niet pesten

Je hoeft niet meteen een vlinder te zijn
Obsession SL (v. Orbaldo II) mijn grote trots :+:


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 59 bezoekers