Dipje :( wie vrolijkt mij op...

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
vikki

Berichten: 14286
Geregistreerd: 21-02-01

Dipje :( wie vrolijkt mij op...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 14-08-03 12:51

Pffff... ik zie het allemaal even niet meer zo zonnig in... Scheve mond wel de toekomst met mijn lief hoor...maar *ZUCHT* de kosten die komen kijken bij de hele immigratie rompslomp... we zij nu iig zo ver dat hij in Aussie land schuld vrij is... maar het kwam niet helemaal super uit dus ik spring hier en daar bij en dat gaat toch best hard...maar doe ik graag natuurlijk maar goed... ik heb nu dus amper geld als ik een huisje krijg... Scheve mond en ik heb een hekel aan schulden... maar nu begin ik toch te vrezen dat ik een klein bedrag moet lenen om -als ik uberhaupt op tijd een huisje vind - een vloer, verf op de muren en het plafond en gordijnen te bekostigen... Ik houd niet van schulden Huilen Huilen Huilen maar wel heel veel van Simon Lovers Maar goed... wie overtuigt mij dat een kleine lening (niet meer dan 2500 euro iig...brrr) afsluiten misschien niet het einde van de wereld hoeft te betekenen... ik heb al een bed, salontafel, handdoeken, verzameling keukengerei, servies, heel veel kandelaars, leuke vazen, wissellijsten met mooie foto's, ladekast, mooie grote opbergkast... maar aaarghh... Ik wil zo veel...ik wil gewoon graag een gezellig huisje voor als Simon aankomt... en ik zit nu gewoon zo te stressen... van mijn ouders krijg ik trouwens iig een gevulde koelkast, wasmachine en (slaap)bank... is alweer wat meer inrichting... video en tv heb ik ook maar geen stereo...


Jurenko

Berichten: 265
Geregistreerd: 29-03-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-03 13:26

Als je zo een hekel heb aan schulden dan zal er je waarschijnlijk ook niet lang mee zitten.
Kijk wat je minimale aflossing is. Vraag na of je boeteloos sneller mag aflossen.
Als je aan het einde van de maand nog geld over heb kan je dit weg storten.

Omdat je nog geen stereo heb kan je de t.v. aanzetten dan heb je ook muziek of een leuke video band met muziek, er zijn muziekzenders genoeg om wat te kunnen opnemen.

Als troost. Het zal je enigste schuld zijn, je gebruikt het niet voor een luxe vakantie maar voor iets waar je graag wil gaan samen wonen.

dimmelim

Berichten: 2777
Geregistreerd: 21-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-03 13:30

Volgens mij komt dat best wel goed hoor. Zorg inderdaad dat je wel de mogelijkheden hebt om af te lossen (zet dus je financiƫn eens goed op een rijtje) , en zorg dat je kosteloos versneld kan aflossen. Trap ook in ieder geval niet in de leningaanbiedingen die je nu op tv en in de bladen ziet. Daar zitten echt veel adders onder het gras. Ga liever gewoon naar je bank.

Verder moet je je maar niet teveel zorgen maken. Je lief komt hier, en dat is super! En samen spulletjes erbij kopen is ook heel leuk.

vikki

Berichten: 14286
Geregistreerd: 21-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 14-08-03 17:56

Ik ben nu nog minder vrolijk... lees net op planet dat de aanvraag van een verblijsvergunning met een absurd percentage verhoogd is... *snik* Huilen Huilen Huilen Ik mag de loterij wel winnen op deze manier... Huilen

Lianne007

Berichten: 2886
Geregistreerd: 03-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-03 17:56

hey kop op he,voor je het weet schijnt de zon weer Knipoog ik vindt dat je al een heel eind op weg bent, OK dan! en er zijn vast altijd mensen om je te helpen!...ik wens je veel succes!..en hoop dat je lief gauw bij je zal zijn..! xxx


vikki

Berichten: 14286
Geregistreerd: 21-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 14-08-03 18:05

vikki schreef:
Ik ben nu nog minder vrolijk... lees net op planet dat de aanvraag van een verblijsvergunning met een absurd percentage verhoogd is... *snik* Huilen Huilen Huilen Ik mag de loterij wel winnen op deze manier... Huilen


let wel: verhoogd van 56 euro naar 430 euro... *schrik* en


Oeps... per ongeluk op quote geklikt ipv wijzig...sorry...

Margreet

Berichten: 18324
Geregistreerd: 24-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-03 18:33

Maar jij hoeft toch niet alles te dragen? Je lief brengt toch ook wel wat mee mag ik hopen?! Verward

Edit: Vrolijkt natuurlijk ook niet echt op maar ik vraag het me toch af. Lijkt me niet gezond anders namelijk...

Nulla tenaci invia est via

nanka

Berichten: 3484
Geregistreerd: 18-04-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-03 20:02

Probeer in ieder geval 'positief' te blijven.. je liefde komt!!!!

Qua financien zou ik anders eens kijken of je bij je ouders of familie iets mag / kan lenen.
Dit heb ik ook wel eens gedaan. Dit was in mijn geval rente-vrij en mocht zelf bepalen wanneer ik hoe veel terug betaalde.

SUCCES ermee!!!!

vikki

Berichten: 14286
Geregistreerd: 21-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 14-08-03 20:14

Mijn lief neemt mee wat hij mee kan nemen Margreet Helaas is dat na afbetaling van schulden (auto, studie and such) geen vetpot... aangezien de kosten van zijn ticket en de container waarin zijn spullen vervoerd worden daar nog eens van af gaan... maar hij is wel bereid om te werken natuurlijk...maar pffff, dat mag de eerste maanden dus helaas niet... pas na de toestemming... gelukkig gaat hij heel goed voor mijn paardjes zorgen overdag en Nederlands leren bij mijn mams en de boodschappen doen en lekker koken... dus we komen er wel uit.... maar goed, je loopt tegen zoveel dingen aan die je van tevoren niet weet en dus niet in calculeert... Maar goed, ik heb absoluut geen spijt, alleen even een klein dipje. En idd nanka, dat kan ik wel vragen , mijn ouders willen ongetwijfeld helpen en hebben gelukkig ook de mogelijkheid daar toe.


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie