zaterdag meeting met chrystal-gek

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Liselot

Berichten: 32191
Geregistreerd: 18-06-01
Woonplaats: Almelo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-09-01 13:43

hoihoi
ik ga zaterdag naar chrystal toe....ik heb er heel erg veel zin in en ben heel erg benieuwd naar marije en chrystal en natuurlijk naar gizmo
ik geef zaterdag avond wel even verslag van wat we allemaal gedaan hebben....
kussies liselot

Liselot

Berichten: 32191
Geregistreerd: 18-06-01
Woonplaats: Almelo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-09-01 17:36

zo ik ben net trug van de meeting met crystal-gek.
het begon al goed haha, ik moest dus met de buurtbus en zij zou dan aan de kant van de weg staan om hem te laten stoppen omdat ik nie wist waar ik eruit moest....maar ze was van haar fiets gevallen en ze was er dus niet.
eventjes later belde ze op en ik was dus weer met de bus terug gegaan en toen stond ze er wel.
wij dus met z'n 2en naar haar huis, ff wat gedronken en toen naar chrissy.
ik vond het meteen een onwijs mooi paardje met een rveselijk mooi koppie erop.
we hadden haar in de bak even losgegooid en toen ging ze lekker rollen.
even later hebben we haar opgezadeld en ging marije rijden.
toen mocht ik er dus op...ik had wel een beetje kriebels omdat ze behoorlijk kan bokken, haha. maar jah, het ging best wel goed, ze was alleen heel gespannen en we waren in een gevecht of ze nou wel of niet naar beneden moest met haar koppie. ik had zo ongeveer wel gewonnen. op bepaalde momenten liep ze heel lekker relaxed, maar dan weer gespannen...dat was wel vaag.
maar jah het was al weer half 4 en ik moest met de bus van tien over 4 weg, dus we moesten uitstappen en afzadelen.
ik vond het echt heel erg leuk, marije is heel aardig en chris is een lief en mooi paardje.
als het nie te ver is met mijn brommer, dan mag ik haar misschien vaker rijden, en dat lijkt me heel leuk.
nou dit was het wel weer.
kus liselot

Chrystal-gek

Berichten: 3076
Geregistreerd: 17-05-01
Woonplaats: Overijssel

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-01 18:07

Jaha, we hebben dus gemeet.
Ik was op weg naar de buurtbus om LiSSy op te halen, ik had mn hond bij me en was op de fiets.
En toen gingen we te hard door de bocht, oftewel, ikke vloog door de bocht en ging onderuit en de hond werd heel erg bang van mij want ik lag languit op de straat.

Ikke opstaan, op de fiets, de hond weer bij me en verder fietsen, maar ik was dus te laat en de bus was al langs geweest.
Ikke LiSSy bellen, ze was al weer op de terug weg en als het goed was zou ze zo weer langskomen, dat deed ze ook inderdaad.
Toen we bij mij thuis waren begon mn knie-en zeer te doen, wat bleek, spijkerbroek kapot en vies en mn benen ook.

We hebben even wat gedronken en ik heb me omgekleed, en toen zijn we naar Chrissie toegegaan.
Ik heb haar dus eerst ff losgegooid maar dat heeft LiSSy allemaal al wel gezegd, en toen ik erop ging zitten, voelde ik meteen dat Chriss gespannen was, dus ik dacht die gaat zo meteen bokken als we aandraven of aangalopperen, niet dus, dat was echt vaag want ik verwachte het bokken echt wel.
Omdat ze 3 dagen niet gereden was onder andere omdat ik op kamp was, maar ook omdat ze zo gespannen aan voelde, wat normaal helemaal niet zo was.

Maar dat bleef uit, daarna ging LiSSy erop, en dat zag er ook heel goed uit.
Toen werd het tijd, hebben we uitgestapt, afgezadeld, alles op geruimd en Chriss in de wei gezet en toen gingen we wachten op de buurtbus.
Al met al was het een mooie dag (nouja, behalve dat de fiets nog meer beschadigd is dan ie al was net zoals mn knie-en en de broek kapot, maar toch).

Straks Chrissie nog ff uit het weiland halen en vanavond nog ff uit in Hengelo.