Slecht geregeld op Utrechts kampioenschappen

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
LMsWinnetou
Berichten: 1613
Geregistreerd: 02-02-03
Woonplaats: Ouderkerk a/d Amstel

Slecht geregeld op Utrechts kampioenschappen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 12-08-03 18:50

Afgelopen vrijdag deed ik mee aan de Utrechtse Kampioenschappen. B en L springen. Bij het B springen ging het allemaal prima. Helaas had ik 1 stop, dus geen barage. Naja.. kan gebeuren.
Met mn andere pony spring ik L D, die pony heeft hartstikke veel talent, maar heeft 't hart er afentoe niet naar. Ze weigerde hartstikke veel. Nou heb ik de afgelopen tijden hartstikke hard getraint. Ervoor gezorgd dat ze niet bang was voor de sprongen en dat ze voor mij door t vuur wilde gaan. Want dat moet je krijgen. Ik heb van vet goede springintructeurs les gehad, en echt enorm mn best gedaan.
Dus ik ging mn parcours in van: nou, laten we please foutloos zijn. En we waren foutloos!! Haha! Ik deed echt enorm mn best, voor iedere sprong dacht ik aan alles wat me in mn lessen toegezegd werd.. en zo kwamen we foutloos door ons parcours. Ik was zo trots op mn pony. Echt geweldig. En mn intructrice natuurlijk ook.
Nou, er waren 2 meisjes foutloos. Een andere, en ik. En er moest nog één meisje rijden. Dus de ringmeester riep haar, maar ze kwam niet. Ze was er niet. Dus na een paar keer roepen, riep hij het andere foutloze meisje voor de barage. Dat meisje ging naar binnen. Ze groette, de jury groette terug, en ze ging springen. Tijdens haar barrage zei de jury wie het was en welke pony. Maar dat was dus de foute naam! Dat was de naam van dat laatste meisje wat dr klassieke parcours moest rijden. Dus er werd gebeld en tegen dr gezegd dat ze een fout parcours reed. En dat meisje ging de ring uit.. zei er niks van en was helemaal verbaasd. Dat had ik allemaal niet door, maar werd mij allemaal later verteld. Ik was gewoon aan t stappen in de inrijbak. Toen werd ik de bak in geroepen door de ringmeester. Dus ik ging de ring in, groette, en er werd gebeld. Dus ik rij op sprong 1 af.. door naar 2. Staat daar zomaar een man voor mn neus voor die sprong, om er een balk op te leggen!!! Stoom uit je oren Dus ik rij naar de jury toe. En die zeiden: Wie ben jij en wat ben je aan t doen? Dus ik noem mn naam en zeg dat ik barrage aan t rijden was... Toen zeiden ze: de barrage is nog helemaal niet bezig. En toen zei ik: Jawel, dat vorige meisje reed ook al barrage. Toen kwam die moeder van dat meisje er bij staan, helemaal boos dat ze de verkeerde naam omriepen en dat ze zeiden dat ze een foutloos parcours reed, terwijl ze gewoon goed ging, met 2 balkjes.
Na veel gezeur van die jury, en een half uur wachten in de hitte in de ring tot dat de jury eruit was wat ze gingen doen, moest ik ook maar mn barrage gaan rijden. Ze waren dus 't parours aan t ophogen toen ik aan t springen was, maar dat mocht dus weer omlaag omdat dat andere meisje ook lager had gesprongen. Ze hadden gelukkig wel haar tijd.
Maarja, mn pony was zo in shock.. Ze sprong hindernis 1 wel. En op 2 weigerde ze al Huilen daarna sprong ze 'm wel. Toen sprong ze 3 ook, maar op 4 weigerde ze weer.. en op 5 ook, en toen moest ik 't parcours verlaten.
Ik was zooo boos!!! Boos! Had ik mn pony eindelijk voor elkaar dat we foutloos waren... flikken ze me dit!! Mn pony is weer helemaal in shock, en ik ben zo bang dat ik weer bij 't begin kan beginnen...

Sorry voor 't lange verhaal, maar ik baal echt enorm. De comunicatie was gewoon slecht! En die stomme jury lette ook niet op.. Grrrr, ik kan ze wel wat aandoen.

Hehe, ik moest 't even kwijt. Lachen

*geen onderschrift*


amberiwan
Berichten: 223
Geregistreerd: 16-08-01
Woonplaats: almere

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-03 20:34

ik heb ook zo iets mee gemaakt op het kampioenschap alleen dan in het z1 dressuur voor pony

wuppie102

Berichten: 102
Geregistreerd: 07-12-02
Woonplaats: leersum

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-03 23:01

jemig lekker dan. das zeker wel balen ja. dat mag dus echt niet gebeuren. ben er ook geweest heb alleen gedressuurd dat ging wel goed ben 2x tweede geworden in de l2. werd wel zeer streng gejureerd

L2+ 2 met Vierra ster + prok (Amsterdam X Equador)

ORYX
Berichten: 1047
Geregistreerd: 16-07-03
Woonplaats: Leersum

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-03 13:47

jeetje. er ging wel meer mis...... Niet alleen bij de organisatie, ook bij mij in de proef..... Huilen Maar dit is wel lekker bagger ja.

On a lovely night, I look at the stars, shining so bright. Bye my friends, we will meet again, someday, somehow!

xxLisaxx
Berichten: 1840
Geregistreerd: 27-06-03
Woonplaats: Zeewolde/Nijkerk

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-03 17:59

jeetje das echt balen!!
ging het goed in het parcours.... krijg je dit!!

............

INkie

Berichten: 4651
Geregistreerd: 05-05-03
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-03 20:17

hey! Ik moest rijden in Het M2 dressuur voor pony's en ik had ook een beetje het idee dat ze de namen allemaal aan het om wisselen waren echt heel vaag.
( ik wil niet opscheppen ofzo) maar meestal eindig ik wel een beetje boven aan maar nu was 2 na laatste en de mensen die nog onder mij waren staan meestal boven mij!
Een paar mensen die boven mij waren staan bijna altijd onder mij!
Echt heel vaag...
Ik had 141 en 147 punten en het ging redelijk goed. (okey mn pony schrok een paar x van de bordjes langs de kant)
maar bij een normale wedstrijd had het gewoon een winstpunt kunnen zijn!
Dat vind ik ook raar ( ik rij pas 4 wedstrijden in het M2) maar alle wedstrijden heb ik 168 165 en het laagste was dan 151, 154 en 157 en dan ineens zulke lage punten! daar klopt dan toch niets van. Ik heb welleens veel slechter gereden!!!!!( met hogere punten)
Tsja dressuur echt een jury sport Verward

www.IngridGerritsen.nl
Gediplomeerd instructrice B t/m Lichte tour

amberiwan
Berichten: 223
Geregistreerd: 16-08-01
Woonplaats: almere

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-03 20:36

nou bij het z pony's
had de 2e jury vergeten de namen boven de protocolen te zetten dus ze wisten niet van wie de punten waren
bij de 2e proef hadden ze de namen bij de verkeerde combi gedaan
dus het was een puinhoop


Biertabje
Berichten: 9637
Geregistreerd: 26-01-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-03 21:00

dat is zeker banketstaaf!!!!1 en ook erg dom! dat zie je hier ook veel! stomme fouten! maar aan de ene kant.......je moet eigenlijk wel ff melden bij het groeten wie je bent! maar ik snap het wel, de ene jury vind dat dat moet en hoort en de ander vind het maar stom en zonde van de tijd. dat hadde ze eigenlijk van te voren even moeten zeggen!!!!

"There is something about jumping a horse over a fence, something that makes you feel good. Perhaps it's the risk, the gamble. In any event it's a thing I need."

amberiwan
Berichten: 223
Geregistreerd: 16-08-01
Woonplaats: almere

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-03 21:20

je moets je alleen melden bij de hoofd jury
en bij de 2e proef hoefde het hellemaal niet zijde ze

LMsWinnetou
Berichten: 1613
Geregistreerd: 02-02-03
Woonplaats: Ouderkerk a/d Amstel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 14-08-03 09:24

reddytobias schreef:
dat is zeker banketstaaflig!!!!1 en ook erg dom! dat zie je hier ook veel! stomme fouten! maar aan de ene kant.......je moet eigenlijk wel ff melden bij het groeten wie je bent! maar ik snap het wel, de ene jury vind dat dat moet en hoort en de ander vind het maar stom en zonde van de tijd. dat hadde ze eigenlijk van te voren even moeten zeggen!!!!


Jah je hebt gelijk dat ik even mn naam had moeten zeggen. Maar ik werd geroepen door de ringmeester, en was zo geconcentreerd. Dus ik groette, en de jury groette en belde meteen. Dus ik ging maar...

*geen onderschrift*


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: denisesilver, GoogleAdsense, Thrive en 34 bezoekers