PLAATJES VAN PLANEET EN CASTILLO,info Utopia stam?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Reanne
Berichten: 2
Geregistreerd: 13-08-03
Woonplaats: Den Haag

PLAATJES VAN PLANEET EN CASTILLO,info Utopia stam?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-08-03 12:53

hoi hoi,

ik ben op zoek naar plaatjes en info van de hengsten planeet en castillo. ik heb echt overal gezocht maar kan niks vinden.Planeet is donkerbruin met witte aftekeningen en hij heeft volgens mij trakhener bloed in zich. Van Castillo weet ik eigelijk niks, alleen dat hij nu niet meer leeft en een hele tijd geleden leefde ( ik denk in het tijdperk 1950-1970 ergens) Het zijn beide KWPN'ers.
Ik zoek ook informatie over de Utopia stam.
Kan iemand mij helpen???
alvast bedankt!

groetjes Reanne

Biebel

Berichten: 1353
Geregistreerd: 23-03-01
Woonplaats: Son

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-03 19:23

Planeet is zelfs volledig trakehner! Cher xx X Ernest X Abendstern. Hij heeft in zijn laatste dekjaren in Nederland in Veghel gestaan bij het dekstation van vd Tillaart.
Hij is geboren in 1974 en in 1988 ge-exporteerd naar Duitsland, waar hij ook geboren is (in Duitsland heette hij Grande)

Heb je zelf een afstammeling van hem? Mijn vriendin heeft een 20 jarige ruin van hem, superbraaf paardje!

Antoinette

Berichten: 9566
Geregistreerd: 31-08-02
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-03 19:48

Mijn merrie komt uit de Utopia stam, maar dat is ook echt alles wat ik ervan weet Lachen

Reanne
Berichten: 2
Geregistreerd: 13-08-03
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-08-03 19:50

Familie van mij heeft een afstammelijng van hem. Gwen (Nimmerdor x Planeet x Uppercut x Castillo) Heb je ook een plaatje van planeet??
Elke keer als ik vakantie heb ga ik daar naar toe. Het is dus ook een beetje mijn paardje Lachen . Ik woon zelf in de stad dus heb helaas zelf geen paard Verdrietig
Ze hebben ook net een nieuw veulen en daar wordt ik mede eigenaresse van *LOL*
Ze heet Wodka Utopia (Manhattan x Burggraaf x Abgar) maar wij hebben haar Meghan genoemd