ben vandaag op bezoek geweest bij jacqueline!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
sanderijn
Berichten: 5643
Geregistreerd: 12-01-01
Woonplaats: daar waar het altijd lijkt te waaien....

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-03-01 20:21

en haar lieve fjord en drie shetten!en het was heel leuk!wel erg koud,maar ze heeft echt schatten van pony's ik was gelijk verliefd.en ook zo'n mooie wei!ja echt leuk om haar eens te zien,das zo leuk van internet,je kent mekaar eigenlijk al een beetje maar toch ook weer niet,maar ik vind het altijd zo leuk dat het best wel klikt dan....snappie?enne jacqueline,je moet echt met oliva naar de keuring hoor!want ze is echt een mooi type fjord!

jacqueline

Berichten: 5549
Geregistreerd: 19-01-01
Woonplaats: apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-01 20:50

Ik ben blij dat jij het ook gezellig vond want ik vond het ook echt heel gezellig hoor...en het is inderdaad heel leuk om iemand van het internet te ontmoeten!!!
Oke ik ga met Oliva de keuring doen maar dan moet jij het ook zeker met Tink doen hoor.....want hoe jij over haar praat......echt vol liefde....en ze is zo mooi op de foto, maar ik kom haar ook eens zeker in het echt bekijken want ik weet zeker dat ze in het echt nog mooier is dan op de foto!!!!
Enne volgens mij vond Kismo jou ook erg aardig hihihihi.
Van mijn kant zeker voor herhaling vatbaar hoor.....vond het echt heel erg leuk!!!

Groetjes van Jacqueline

sanderijn
Berichten: 5643
Geregistreerd: 12-01-01
Woonplaats: daar waar het altijd lijkt te waaien....

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-03-01 20:55

ja,ik kom zeker nog eens langs want apeldoorn is nie zoooooo ver weg,en ik vind het altijd leuk om bij anderen met paarden een dagje te zijn,kun je zo heerlijk over de paardjes praten.........misschien dat ik haar ook wel laat keuren dit jaar,ik weet nog niet,maar het belangrijkste voor mij is dat ze gezond is!het is echt mijn kindje en dat gaat je zo aan het hart he?ik ben zo trots op haar...voor mij is ze het mooiste en bijzonderste welshje van de wereld,haha

Maatje02

Berichten: 1175
Geregistreerd: 18-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-01 23:12

gaaf hoor! En vooral als jullie een beetje in elkaars buurt wonen!
ik heb dus ook een vriendenclubje via internet ( allemaal fjordnleuitjes *LOL* , waarvan ik er met 1 wat vaker omga, omdat zij t dichst in de buurt woont en t ook leuk vind en aandurft om met fjord op pad te gaan!
Klikt onwijs hoor! Vaak ken je mensen toch wel een beetje, als je langer met ze mailt/ internet. Dan kom je ook veel te weten over iemand idee-en, humor, etc. Bij mij is het zo, dat de IRL-ervaring nog nooit is tegengevallen ( behalve 1 keer met en jongen uit limburg, maar da;s en ander verhaal haha).
jacq, jij vind Dordrecht misschien wat ver weg ( denk ikzomaar..), maar daar gaan wij ( o.a. Ilona van fjord ido en ik) elk jaar heen, rijden ook weleens in de parade/show mee, is erg gezellig altijd! (keuringen voor haflingers, shets, trekpaarden, hondenshows, e.d.)
Maar da's voor jou wel erg veel kilometers.

jacqueline

Berichten: 5549
Geregistreerd: 19-01-01
Woonplaats: apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-01 18:13

Hoever is dat ongeveer bij mij vandaan dan......anders will ik zeker wel komen hoor!!!!!
Doen jullie dan mee aan een show ofzo?

Jacqueline

Nimber

Berichten: 26551
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-01 18:13

Heeey Sannie kon je niet ff lanskomen?
Ik ben pas gelden nog langs de wei gereden en ik vond vooral haar manen zo mooi geknipt! viel gewoon op vanaf de weg en je bonte shet he......

jacqueline

Berichten: 5549
Geregistreerd: 19-01-01
Woonplaats: apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-01 18:27

Tja die manen dat is altijd wat hoor......maar dat doe ikzelf niet hoor dat doet Hans mijn vriend altijd, alleen moet ze nu weer ff goed onder handen genomen worden want ze heeft nu dus echt giga dikke manen ....en in de zomer is het allemaal wat makkelijker!!!
Maare ik zou zeggen kom ook eens langs als je in de buurt bent!!!
Kun je het liefe bonte dondertje ook leren kennen hahahaha

Jacqueline

sanderijn
Berichten: 5643
Geregistreerd: 12-01-01
Woonplaats: daar waar het altijd lijkt te waaien....

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-03-01 23:06

nim,ik was die dag erg druk en moest daarna ook nog voor tink zorgen,sorry dat ik niet langs ben geweest.......maar ik kom gauw weer hoor!

Maatje02

Berichten: 1175
Geregistreerd: 18-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-01 01:11

Dordrecht.. ik denk dat t ongeveer een klein uurtje is. Ik bedoelde in 1-ste instantie voor de keuring (dus met paard) maar zonder paard komen kijken is ook heel gaaf hoor!
is altijd veel te zien daar!
Hoe meer zielen...

jacqueline

Berichten: 5549
Geregistreerd: 19-01-01
Woonplaats: apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-01 08:58

Wanneer is dat dan altijd Madelein....want dat lijkt me heel leuk hoor!!!
Hier in de buurt is ook altijd zoiets....paard en Landleven in Ermelo en dat is ook zo gaafffff!!!
Hier is dat ergens in juni, ik dacht eind juni Cool

Jacqueline

Nimber

Berichten: 26551
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-01 12:34

P&L heb ik vorig jaar een show gegeven en 2 dagen in de stand van de groningers gestaan. dit jaar zijn we weer gevraagd voor shows Lachen

jacqueline

Berichten: 5549
Geregistreerd: 19-01-01
Woonplaats: apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-01 12:38

Oohhhhh gaaf want als het doorgaat dan kom ik zeker weer kijken!!!

Jacqueline

Maatje02

Berichten: 1175
Geregistreerd: 18-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-01 18:48

dordt is de laatste zaterdag in juli, zie boekje voor de precieze datum!
Ik hoop dat ik dan met 2 paarden in de trailer richting dordt rijd Lachen
(zou handig zijn als ik voor die tijd m'n E had..)
Zie je dat zitten met Oliva..? heb je in ieder geval wel genoeg support en hulp indien nodig! *LOL*

Dorine
The one and only

Berichten: 4131
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Zevenaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-01 18:53

Hee wat leuk Sanderijn dat je bij Jacqueline geweest bent! Ik wil ook weer eens een keer naar Apeldoorn, maar hoop in elk geval zelf binnenkort eerst kilo's bezoek te krijgen.
Ik vier 8 april 's avonds mijn verjaardag dus begin nu al chips in te kopen dat over een week al op is Vingers aflikken
Jacqueline ben je wel eens moe als je 's avonds thuis komt? Een buitenrit op een groninger samen met Kim en je kunt de volgende dag de hele wereld aan! Groningers werken goed als ontspanningstherapie. Dus ik zou zeggen... *LOL* Ik denk dat fjorden trouwens ook een aardig vakantiegevoel bij mij kunnen oproepen Cool Oh jeetje, de gedachte aan prachtig Apeldoorn... Ik wil weer gezond vee in heel nederland en buitenritten maken! Voordat ik uit wanhoop mezelf ga inenten Frusty ga ik gauw eten. Boterham met kaas, kan veel frustraties wegnemen Vork Doei! Dorine.

jacqueline

Berichten: 5549
Geregistreerd: 19-01-01
Woonplaats: apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-01 21:12

Tja daar verlang ik inderdaad naar om lekker buiten te rijden.....al denk ik dat ik de Groninger van Kim een beetje te groot vind *LOL* ben een echt pony mens vandaar ook dat ik een fjord heb.....een pony met de kracht van een paard Cool .
Maare ik hoorde dat jij Sanderijn ook kent.....leuke meid he....jullie wonen natuurlijk ook niet zo ver bij elkaar uit de buurt!!!
Maare je mag ook wel eens bij ons langs komen hoor......!!!!
Hoe meer zielen hoe meer vreugd.......en ik vind het heel leuk om mensen te leren kennen!!!!

Enne Madelein......eind juli dat komt goed uit want dan heb ik zowiezo vakantie......dus ik zal er eens ff over nadenken....al denk ik niet dat ik met Oliva kan komen (heb nog geen trailer).....zou er eventueel wel een kunnen lenen maar ja geen geldig rijbewijs!!!!

Jacqueline

Maaike

Berichten: 11864
Geregistreerd: 12-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-01 08:47

ik ben ook een echt pony type hoor jacq, en marjolein ook maar wij zijn ook zo stoer Cool geweest om op een groninger te stappen en t is echt super *LOL* !!!