vraagje...

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Pink_Horizon

Berichten: 19828
Geregistreerd: 11-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-03-01 20:35

hoi

de wei van mijn pony is echt 1 t*ringenzooi, allemaal modder Boos!
eindelijk had ik besloten Pinky op pension te zetten. Deze week zou ik even bellen naar die pensionhouder en die zou de prijsschatting even komen doen. Maar mag ik Pinky eigenlijk wel vervoeren nu?
Ik woon in Nuenen, Pinky staat in gerwen en ik wil hem in Nederwetten gaan zetten.Dit is voor zover ik weet niet dicht bij het geconstateerde MKZ, maar ik wil het niet doen als het niet magm dan blijftie nog maar ff door de bagger lopen :s

Kan iemand mij dit met ZEKERHEID vertellen?
Hope so

Groetjes Kim en Pinky

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: Pinky_girl op 2001-03-25 20:36 ]</font>

Silvia

Berichten: 3271
Geregistreerd: 23-02-01
Woonplaats: Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-01 20:39

Ik weet niet of die plaatsen in het besmette gebied liggen. (mijn topografie is niet zo denderend) Maar je mag je paarden buiten de ''getroffen'' gebieden aan de hand of onder het zadel vervoeren. Dus niet in een trailer of zo. Is de afstand te ver voor te voet of red je dat wel? Ik hoop het wel voor je!

Nathalie

Berichten: 28286
Geregistreerd: 11-01-01
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-01 20:43

wil je hem bij Teunisse zetten? hoop t hoop t hoop t!!!! lijkt me gezellig Lachen

Pink_Horizon

Berichten: 19828
Geregistreerd: 11-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-03-01 20:43

hoi

waar deze plaatsen liggin is in de buurt van Eindhoven. Voor zover ik weet is hier niets aan de hand.
Ik moet wel lopend want er is geen trailer Haha!
haha. Maar het is maar ruim een kwartiertje lopen, dus dat red ik wel Lachen

Groetjes en bedankt voor je info