Krezip - nothing less

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Cody

Berichten: 20725
Geregistreerd: 20-04-01
Woonplaats: Grolloo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 13-09-01 13:08

Ik zoek de voorkant en achterkant van deze CD-hoes om in kleur te printen.
Maar ik kan op internet nergens op normale grootte deze albumcovers vinden.

Weet iemand waar ik moet zoeken of heeft iemand ze thuis liggen dat hij of zij ze kan scannen voor me?


Karin

Berichten: 65336
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-01 13:24

Had ik maar een scanner, ik heb de originele CD namelijk wel. Mocht jouw berichtje nou helemaal geen reacties opleveren, dan neem ik die CD volgend weekend wel mee naar paps & mams, die hebben wel een scanner.

.
If you want to go fast, go alone. If you want to go far, go together. <African proverb>

Honeybee

Berichten: 8912
Geregistreerd: 10-04-01
Woonplaats: Harlingen

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-01 13:35

Ik heb er een hele boel gevonden van krezip. Hoesjes kun je verkleinen tot het juiste formaat. Voorkant: 12,1 cm x 12,1 cm
Achterkant: 15,2 x 11,8 cm
Ik zet ze hier voor je neer. Mocht dit niet lukken, dan gaan ze via de mail. Ik heb ze al in het juiste formaat voor je gezet.

Ps... ze gaan wel via de mail! Dit omdat ze in bokt worden verkleind.

Cody

Berichten: 20725
Geregistreerd: 20-04-01
Woonplaats: Grolloo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 13-09-01 14:09

Heyyyy dank je Honeybee!
Ik ga zo even sneaky in kleur uitprinten op mijn werk. Weet je zeker dat ze zo goed uit de printer komen? Ze lijken wel megagroot namelijk!!

Honeybee

Berichten: 8912
Geregistreerd: 10-04-01
Woonplaats: Harlingen

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-01 18:55

Ik heb ze in coreldraw verkleind tot het juiste formaat.

Rhys
Berichten: 6352
Geregistreerd: 19-01-01
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-01 23:08

Ohw Men, weet je zeker dat je die cd leuk vindt? Ik was eerst helemaal Krezip-fan, heb ze zeg maar zelf 'ontdekt' na een klein berichtje in de Fret inmiddels al meer dan twee jaar geleden. Toen via I-net hun demo-cd gekocht, was echt beter dan die 'echte'' !

Het enige echt goede nr. op die cd vind ik "Thought that you would be", ohja, en "I'll be gone".....verder was ik er snel op uitgekeken.

Es könnte alles so einfach sein
Ist es aber nicht

~Die fantastischen Vier~

Marsje
Berichten: 8089
Geregistreerd: 09-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-01 23:45

Ik vind dat Krezip wel leuke muziek maakt. Pas nog "Everything & more" op de radio gehoord. Dat nummer zou ook van Twarres kunnen zijn.

Geen onderschrift.

Karin

Berichten: 65336
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-01 00:23

Citaat:
Op 2001-09-13 23:08, schreef Rieja:
...Toen via I-net hun demo-cd gekocht, was echt beter dan die 'echte'' !...


Hee Rieja, je bedoelt zeker die zwart-met-rode? *pakt 'm er ff bij* 'Run around' heet-ie. Heb je 'm ook voor 20 piek bij http://www.azur.be besteld?

Op 'Nothing less' ben ik nu ook een beetje uitgekeken. 'I'll be gone' is idd een lekker nummer en 'Everything and more' ook, maar de rest doet me niet meer zoveel.

Ik hoorde ze trouwens voor het eerst vorig jaar januari op Radio 3 bij de Week van de Nederlandse popmuziek. Vooral Isabelle draaide ze veel, ze traden die week ook op in het Patronaat (Haarlem geloof ik), dat optreden heb ik ook nog wel ergens op een bandje en dat klinkt best leuk. Lachen

.
If you want to go fast, go alone. If you want to go far, go together. <African proverb>

Cody

Berichten: 20725
Geregistreerd: 20-04-01
Woonplaats: Grolloo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 14-09-01 09:07

Ik vind ook dat er maar een paar goede nummers op staan, (4, 6, 9, 11 en 13 als ik het goed heb Verward ) maar mijn vader was erg benieuwd naar de CD dus heb er eentje voor heb gekopieerd.


Rhys
Berichten: 6352
Geregistreerd: 19-01-01
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-01 20:40

Zie je wel, ik ben niet de enige......mensen, ga dan gewoon k's Choice luisteren, als je van dit soort muziek houdt. Nmm heeft Krezip K's Choice een béétje nageaapt.....en alle cd's van K's Choice blijven me boeien.

Es könnte alles so einfach sein
Ist es aber nicht

~Die fantastischen Vier~

Marsje
Berichten: 8089
Geregistreerd: 09-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-01 22:44

Nu je het zegt. Krezip heeft wel wat weg van K's Choice. Hebben ook mooie nummers. Vorig jaar nog, "Almost happy".

Geen onderschrift.

Karin

Berichten: 65336
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-01 01:41

Aaaarghhh, K's Choice!!! Rieja, ik was al fan van K's Choice voordat ik uberhaupt van Krezip had gehoord! Ben in januari '99 naar het optreden van K's Choice geweest in Vredenburg, hier in Utrecht. Was gaaf! Die Sarah is echt een gek mens, wat een geluid komt er trouwens uit dat kleine vrouwtje...

Mooi moment was toen ik in februari dit jaar 'Everything for free' op de radio hoorde in Nieuw-Zeeland... Lachen

.
If you want to go fast, go alone. If you want to go far, go together. <African proverb>

Manon

Berichten: 5495
Geregistreerd: 25-06-01
Woonplaats: IJsselstein

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-01 12:42

Mijn vriedin (dandyfox hier op bokt) heeft een vriendin in Tilburg en die is beste vrienden met de lui van Krezip. Ik vind dat ze ook wel leuke nummers maken, maar ze mogen nu wel weer eens met wat nieuws komen.

Rhys
Berichten: 6352
Geregistreerd: 19-01-01
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-01 14:36

Ik ben ook al tijden fan van K's Choice, vanaf de single 'Dad'.....toen ik dat de eerste keer hoorde moest ik gewoon janken, terwijl ik de tekst net eens echt verstaan had. Echt een geniaal nummer.
Ik heb alle cd's, van de eerste tot de laatste, en ze zitten bij mij allemaal regelmatig in de cd-speler!

Wisten jullie niet dat Jacqueline van Krezip eerder zo idolaat was van Sarah dat ze zelfs dezelfde kleren kocht etc.?
Ach, en sommige loopjes, die zijn gewoon van k's Choice, dat hoor je zo.

Ik ben jammergenoeg nog nooit naar een concert geweest van K's Choice, elke keer als ze in Groningen zijn (en da's niet bar vaak) is het al uitverkocht voor ik er achter kom. Frusty

Es könnte alles so einfach sein
Ist es aber nicht

~Die fantastischen Vier~


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Amazonbot, Peony en 115 bezoekers