Word ik raar aangekeken?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

 
 
Nathalie

Berichten: 28286
Geregistreerd: 11-01-01
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 13-09-01 14:20

Hoi,

Deze pony zag ik op marktplaats en vind het een prachtig beestje! Hij is 1.54 nu was mijn vraag of ik dan dus toch nog een beetje raar aangekeken word tussen de paarden? Het scheelt maar ruim 3 cm. dus dan valt het toch niet echt op?
Of is deze te klein voor mij? Groei ik hier snel uit?

Afbeelding

Ik vind het echt een super mooi beestje.
Dit is de advertentie

betrouwbare nrps e-pony, 1.54 m hoog, L2 stratgerechtigd, geen stalgebreken, ook viertallen gelopen, afstammeling eboy x sarouch x patron het liefst telefonisch reageren.

Wat vinden jullie van dit beestje? En word ik dus raar aangekeken, nee toch?? Verward


Ineke2

Berichten: 33097
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Spijkenisse

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-01 14:22

Nee Ik vind hem ook mooi! En met een E-pony tussen de paarden kan makkelijk!

Happiness can be found in the darkest of times, if one only remembers to turn on the light.
[VN] Ineke2 aan het woord: gekeurd en ingedeeld in Grade II (paradressuur)

greetje

Berichten: 8626
Geregistreerd: 13-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-01 14:26

Hoe groot meet jij zelf dan? Wel een knap beestje zo te zien Vingers aflikken Vingers aflikken Vingers aflikken

Nathalie

Berichten: 28286
Geregistreerd: 11-01-01
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 13-09-01 14:28

Ik ben nu 14 en ongeveer 1.65 op mijn pony van 1.55 pas ik makkelijk en daar zou ik niet snel uit groeien. Maar hij is wel een beetje stevig gebouwd. Nouja, ik denk dat ze ongeveer de zelfde bouw hebben.

Sunnylover

Berichten: 3459
Geregistreerd: 15-05-01
Woonplaats: Noord-Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-01 14:29

Hoi Nathalie,

als je echt wedstrijden wilt gaan rijden moet je op je achtiende op een paard gaan...tenminste,bij mijn vereniging.

Ik vind het een erg mooi (kwijl) beestje,en vrij groot.Ik weet niet hoe oud je bent.

Iig veel succes Lachen

Nathalie

Berichten: 28286
Geregistreerd: 11-01-01
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 13-09-01 14:30

Je hoeft niet persé op een paard over te gaan. Je mag ook met een pony bij de paarden starten. Dat is zo in heel NL dacht ik hoor.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-01 14:34

Klopt idd, en als je E-pony mooie ruime gangen heeft, hoef (lees: HOEF) je geen nadeel daarbij te hebben. Er zijn echter altijd jury's die vinden dat het niet 'kan' maar dat hou je toch, wat je ook kiest. Er zijn er nl. ook die niet van Barok houden, of van schimmel, of van een bepaalde afstamming.....

Nathalie

Berichten: 28286
Geregistreerd: 11-01-01
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 13-09-01 14:43

Ok. Ik ga iig reageren op de pony en proberen wat van de prijs te halen (7000.- Bloos Schijnheilig )

carola

Berichten: 8685
Geregistreerd: 18-04-01
Woonplaats: Putten

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-01 14:53

Je bent toch nog lang geen 18??? Waarom zou je dan een paard kopen? Je kan eerst nog 4 jaar lekker bij de pony's starten. Dat is veel gezelliger en gemoedelijker. Over 4 jaar zie je dan toch wel weer verder.

Nathalie

Berichten: 28286
Geregistreerd: 11-01-01
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 13-09-01 14:58

Ja maar ik wil over 4 jaar nog wel op die pony kunnen starten natuurlijk!! jaja ik denk vooruit hoor Party!!

coco

Berichten: 2140
Geregistreerd: 25-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-01 15:46

Ik vind het echt een prachtig paard!!
En ik denk dat jij met je lengte er nog heel wat jaartjes op kan rijden.

Desiree

Berichten: 28760
Geregistreerd: 23-01-01
Woonplaats: Twente

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-01 15:50

Je kunt best op een e pony mee doen, mits........ jezelf niet te groot ervoor bent. Jij bent echt nog in de groei en die meiden van jouw generatie groeien vaak al naar de 1.80! Ik zou geen risico nemen dat je er straks niet zo mooi op past maar de pony niet wilt verkopen omdat je er aan gehecht bent. Richt je nu gewoon maar op een paard.

PonyPower

Berichten: 164
Geregistreerd: 02-09-01
Woonplaats: Zoetermeer

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-01 16:41

Hoe oud is die pony?
Tot zijn 7de kan hij nog groeien!
En het staat heus niet raar en je bent nog lange weg niet te groot!
xxx PP
Trouwens, reed Heike niet met julius (nu met barley?) bij de paarden?
Er zijn genoeg pony's die paarden lopen, ook op mijn manege is dat zo!

starfish
Berichten: 176
Geregistreerd: 11-04-01
Woonplaats: Lubbeek, België

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-01 16:46

Ik vind het een heel mooie pony!!!!! Kwijl
Ik vind dat je zeker niet te groot bent voor die pony en hij is wel echt prachtig!!! *LOL*

Nathalie

Berichten: 28286
Geregistreerd: 11-01-01
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 13-09-01 16:47

Ja ik weet dat het kan. Maar heb wel gehoort dat je meestal wel raar aangekeken word met een pony tussen de paarden. maar desiree, het scheelt maar 3 cm met een paard Verward

marfiek

Berichten: 6555
Geregistreerd: 01-04-01
Woonplaats: 's-Gravenzande

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-01 17:03

woow gaaf stoer beest man!!!
zou je dit paardje erbij willen of robin toch Verward
verkopen?
nee toch zeker?
dirt is wel een pacht beesje echt een knap koppie heel gaaf ik zou daar wel voor gaan als ik joui was! Party!!

xjes marjolein

Valentina 26 jarige welsh k (valk) merrie gestopt in de sport (M dressuur tussen de paarden) nu lekker veel op de wei met vriendjes, nog lekker in beweging met rijden en longe en heerlijk naar het strand, top!

Nathalie

Berichten: 28286
Geregistreerd: 11-01-01
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 13-09-01 17:07

Neeeee robin blijft voor altijd bij mij hoor!! Lovers

¡!Ellen!¡
Berichten: 2797
Geregistreerd: 12-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-01 18:27

Kwijl Wat een mooi beestje! Echt stoer! Lovers En ik denk niet dat het opvalt tussen de paarden hoor. Maar hoe oud is ie? Als je over 4 jaar pas met 'm gaat starten is die pony ook weer 4 jaar ouder he..Maar zo te zien is ie nog best jong (jah, Robin ziet er ook heel jong uit, maar is al 22)

paulanda
Berichten: 2180
Geregistreerd: 09-07-01
Woonplaats: heerhugowaard(n-H)

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-01 19:03

tuurlijk pas je daar makkelijk op joh daar kunnen volwassen ook gewoon opp hoor lijkt me een erg leuke pony!
en natuurlijk zoveel mogelijk van de prijzen proberen af te halen als je het niety probeert weet je zeker dat het niet zal lukken!
SUCCES!! *LOL*

lin_

Berichten: 1357
Geregistreerd: 02-06-01
Woonplaats: haarlem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-01 20:10

hoi,

ik ben zelf 1.74 en een beetje fors en mijn pony is ongeveer 1.55.
Niemand vind het raar dat ik op hem rijd en het kan allemaal makkelijk.
Hij is ook pas 4 en groeit ook nog door.
Waarom zou je niet bij de paarden starten gewoon doen en van niemand wat aantrekken.

linda

Balte

Berichten: 3549
Geregistreerd: 10-05-01
Woonplaats: provincie Antwerpen

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-01 20:42

Hoi

Bij ons bestaat de categorie E-pony's niet en heb je dus vanaf 1.48 een paard. Mijn jong paard is ook maar 1.56 maar niemand bekijkt me raar hoor, toch niet omwille van haar grootte (ze is nogal speciaal getekend). Ik zelf ben 1.68 cm.

groetjes


Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-01 13:35

Kan best hoor, op een pony tussen de paarden! Je zult echt niet de enige wezen! Dusse, lekker voor gaan als je dat graag wilt! Als je nou echt veels te groot voor het beestje zou wezen, maar ik denk dat dat best goed gaat komen. Succes met het diertje, is echt leuk paardje!

So tell me where you are / Tell me how you feel / Tell me what you need / Just tell me how you feel / And let it all just rain on me. ~ Kane

Danielle
Berichten: 236
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Almere

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-01 16:25

Hoi,
Het kan hartstikke goed hoor. Onze eerste pony was ook een E van 1,56 en ik was toen 19 en ik heb met hem ook gewoon bij de paarden gestart en ik heb er nooit wat van gemerkt dat ze me anders beoordeelden of zo. Ik heb dan wel niet zo veel wedstrijden met hem gereden, omdat we nog een paard er bij kochten. Maar ik had telkens goede punten en zo. Maak je daar maar geen zorgen over hoor! Oh ja ik ben 1.68 ongeveer!
Groetjes Danielle

Dorine
The one and only

Berichten: 4131
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Zevenaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-01 16:25

Hoi!
Ik wilde ff zeggen dat het best kan, met een E-pony tussen de paarden, gebeurt steeds vaker.
Maar ik denk dat jijzelf wel nog langer en zwaarder zult worden. Voor de pony geen probleem, die is groot genoeg, maar voor de jury als je dressuur rijdt zullen ze 'het geheel' iets minder mooi vinden.
Niet elke jury oordeelt daar meteen op, maar toch...
Ligt er aan of je echt verder wilt gaan dan M-dressuur. Veel succes in elk geval!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-01 17:18

vind hem wat lang in de rug maar voor de rest is ie chique!! en die rug hoef je nioet heel hard naar te kijken want dat heeft [***] ook en die is ook goed aant lopen, is wel moeilijk om hem bijeen te houden


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Elitedeux en 125 bezoekers