met barley gaat het heeel goed

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

Heike
Mede-oprichtster

Berichten: 17804
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Gemert

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 14-09-01 13:14

Ik was gisteren op de manege (duh!) en toen kreeg ik een updat over barley. Josien(die haar nu dus rijdt) heeft zowat alles al alleen gedaan. Dus het sturen, aandrijven, inhouden. En dat ging erg goed. Ze zit natuurlijk nog wel aan de longelijn.

Vandaag zouden ze in de grote bak gaan oefenen. Ok nog aan de longe maar het schiet dus al behoorlijk op.

Ik heb gisteren met barley gewandelt. Ze was behoorlijk kijkerig en een keer schrok ze ergens van. maar ze draaide alleen maar om en deed verder niet gek ofzo. Ik moet nu met haar gaan oefenen in de grote bak. gewoon los dus zodat ze de grote bak ook leert kennen. Verder moet ik de beenhulpen leren. Dus aan de hand en dan laten 'wijken' ze leert ze dat druk op die pkel ook iets betekent.

mar het gaat dus goed! Haha!

Paardentweet: Zag laatst een meisje onderweg naar haar paard met kogelvrijvest aan.
Dat paardrijden is ook niet meer wat het geweest is..
[IM] Julius....16 jaar alweer...


Nimber

Berichten: 26551
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-01 13:33

leuk zeg! wanneer ga je er zelf op als je wat meer hersteld bent van je ongeluk en ziekte of wacht je echt tot ze helemaal netjes onder het zadel is?
Echt leuk dat het goed gaat neem je morgen nog foto's mee?

http://www.kimtelgen.nl
Cranio sacraal therapeut en instructrice

Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-01 13:44

Leuk Heike!!! lekker doorgaan met oefenen, krijgt Barley ook meteen veel vertrouwen in je. Kun je haar misschien ook wel kunstjes leren, net als die gekke kat van je! Pony van mijn vriendin apporteerde zwepen! Misschien een idee voor een leuke foto??? Knipoog Blij dat het zo goed gaat met inrijden, hoop dat je er snel zelf opkunt!

So tell me where you are / Tell me how you feel / Tell me what you need / Just tell me how you feel / And let it all just rain on me. ~ Kane

Mirte

Berichten: 2107
Geregistreerd: 18-05-01
Woonplaats: bollendorp

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-01 13:58

Harstikke fijn zeg dat het zo goed gaat met barley. Vind het zo'n leuk paard, kan er niet over uit. (heb haar gezien bij pictures) Lovers Lovers wil ook wel een barley *LOL* (erbij dan natuurlijk)

Ineke2

Berichten: 33097
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Spijkenisse

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-01 15:30

Fijn dat het zo goed gaat!! Wanneer ga je er nu zelf weer op?

Happiness can be found in the darkest of times, if one only remembers to turn on the light.
[VN] Ineke2 aan het woord: gekeurd en ingedeeld in Grade II (paradressuur)

Caballo

Berichten: 1160
Geregistreerd: 17-04-01
Woonplaats: Texas, USA

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-01 16:11

Dat gaat inderdaad de goeie kant uit met Barley... Ik ben ook wel benieuwd wanneer je er zelf op gaat. Ik vind het knap van Barley dat ze zich zo goed gedraagt... Party!!
groetjes.

Life is all about ass; you're either covering it, laughing it off, kicking it, kissing it, busting it, trying to get a piece of it or behaving like one.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-01 17:01

leuk voor je!!! maare ik heb ene vraagje; waarom houden jullie der zolang aan de longeerlijn? Verward

Heike
Mede-oprichtster

Berichten: 17804
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Gemert

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 14-09-01 17:08

P.J.
Omdat we alles heel rustig op willen bouwen. We 'werken' zo'n vier dagen met haar. Al met al zijn we nog maar twee maanden bezig. Vier keer in de week dus.

Vandaag zijn ze trouwens in de grote bak gaan rijden. helemaal over de hoefslag. Nog wel met de longe eraan want barley is een behoorlijk schieterig paardje. ook gegalopeerd maar ze wilde echt niet terug komen. Die longe was toen wel prettig

Paardentweet: Zag laatst een meisje onderweg naar haar paard met kogelvrijvest aan.
Dat paardrijden is ook niet meer wat het geweest is..
[IM] Julius....16 jaar alweer...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-01 17:14

ik viel je niet aan hoor, tis gewoon dat ik bj een jong paard liever zo rap mogelijk los ga wegens belasting van de pezen en als ie dan in paniek geraakt oeioei en hij wurgt zich , maarja belkgische manier en hollandse zeker?? maar ik begrijp t wel dat je dat veiliger vind op jou manier

Heike
Mede-oprichtster

Berichten: 17804
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Gemert

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 14-09-01 17:28

tot nu toe hebben we alleen in de kleine binnenbak gereden. die is 20x20 en dus ideaal om te longeren. dar kan ze niet echt wegschieten.

Ik denk dat ze eerdaags wel los kan.

Paardentweet: Zag laatst een meisje onderweg naar haar paard met kogelvrijvest aan.
Dat paardrijden is ook niet meer wat het geweest is..
[IM] Julius....16 jaar alweer...


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: hooi, IASCrawler, Liesje89, Plonspony, Vagabondo, Vinny12511 en 130 bezoekers