Fotootjes van Campzone (Nerdkamp ;))

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Llewella

Berichten: 2087
Geregistreerd: 25-01-02
Woonplaats: Alkmaar

Fotootjes van Campzone (Nerdkamp ;))

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 10-08-03 11:59

Ik ben vorig weekend naar campzone geweest, een lanparty van ong 1500 man (zijn er minder gekomen geloof ik maargoed), niet zoveel fotootjes gemaakt voor de verandering omdat ik ook erg veel achter computer zat natuurlijk Knipoog
Computer was bijna overleden (bijna doorgebrande processor en oververhitte grafische kaart) maar een tent genoot heeft geholpen om 4 uur snachts om me computer te redden Tong uitsteken

Ik had een legertent gehuurd waar we ook nog eens in sliepen, en me vriendje, me stiefbroertje, een maat van stiefbroertje waren mee, en een tweaker schoof ook nog eens aan in de tent want die had nog een plekje nodig.

Hier stonden we ingepakt klaar thuis, helaas mocht poessie niet mee Knipoog

Afbeelding

Vriendje zit aandachtig op het netwerk te struinen

Afbeelding

Eindelijk bekertjes gevonden die ook daadwerkelijk in me bekerhouder passen Clown

Afbeelding

Supersookergevecht bij de buren

Afbeelding

Ons uitzicht

Afbeelding

Gezellig he zo computeren Verward Tong uitsteken

Afbeelding

Kampvuur

Afbeelding

Er was nog een feestje ook

Afbeelding

Ik heb ook nog getwisterd Tong uitsteken

Afbeelding

En helaas moesten we ook weer inpakken en wegwezen

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Ik ben nu ong 100 films rijker Clown


Mireille

Berichten: 41893
Geregistreerd: 06-01-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-03 12:03

Jee gezellig!
100 films nog wel? Tong uitsteken
Waren zeker niet veel vrouwen daar?
Die beker houder werkt goed he, die van mij ook Lachen
alleen moet je er niet zo'n giant beker met cola in doen, dan breekt ie af Tong uitsteken

Mijn naam is haas.

Incognito! 8-)

Carlaa

Berichten: 2867
Geregistreerd: 25-03-03
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-03 02:01

Haha, weer een nieuw iets voor een weekendje uit! Net wat Fairie ook al zegt: waren vast niet veel andere dames of wel? Mijn vriend heeft ook een aantal keren watvoor leerlingen van zijn school een soort LAN-iets georganiseert maar daar kwamen maar iets van 100 leerlingen. Welgeteld 98 jongens en twee meiden... Ik gebruik mijn computer voor wat emailen en uiteraard af en toe bokken dus ik zou niet snel naar zoiets toegaan. Al moet ik toegeven dat 100 films me wel aantrekkelijk in de oren klinken...

Anya
Berichten: 32776
Geregistreerd: 01-02-02
Woonplaats: Hengelo

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-03 08:17

he grappig... daar was ik ook... Niet lang en als bezoek mee, maar wel grappig weer. Hoorde dat er ook een wet t-shirt contest was.... Dat vind ik dus al jaren een reden om niet naar LANparty's te gaan (heb maar een camping iets verderop uitgezocht). Ik ben een goeie gamer, maar ik ga daar als (bijna) enige vrouw tussen de ICT-nerds hangen. Je wordt constant raar aangekeken. Jammer!

Hoor dat hij het leuk heb gehad...

Llewella

Berichten: 2087
Geregistreerd: 25-01-02
Woonplaats: Alkmaar

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 11-08-03 10:44

Er waren niet veel dames nee.

En ja er was een wet tshirt contest, 2 dames die dat deden.

Maargoed, ik kom daar voor me fun, en niet voor het vermaak van de jongetjes daar Knipoog

Als je jezelf gewoon normaal gedraagt enzow is er nix aan de hand, ik heb nergens last van gehad iig, gewoon leuk en lol gehad Lachen
En qua dat ben ik wel wat gewend, kan wel van me afbijten tegen de mannen Knipoog

Mireille

Berichten: 41893
Geregistreerd: 06-01-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-03 10:46

Haha, Dus Anya, ga maar naar de LAN party's! Zo te horen hóéf je niet mee te doen, alleen uit vrije wil Knipoog
Dus, jou zien we voorloopig niet meer op bokt? jij gaat films kijken Tong uitsteken

Mijn naam is haas.

Incognito! 8-)

Anya
Berichten: 32776
Geregistreerd: 01-02-02
Woonplaats: Hengelo

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-03 11:08

Fairie schreef:
Haha, Dus Anya, ga maar naar de LAN party's! Zo te horen hóéf je niet mee te doen, alleen uit vrije wil Knipoog
Dus, jou zien we voorloopig niet meer op bokt? jij gaat films kijken Tong uitsteken



Ik laat gewoon iemand voor me gaan. Heb hem een spindeltje meegegeven ter kopieren Tong uitsteken Tong uitsteken Cool

Kan inderdaad ook maanden vooruit met de films Schijnheilig


Koortje
Berichten: 5346
Geregistreerd: 26-12-02
Woonplaats: Rooi

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-03 11:21

Wat houdt een LAN party precies in eigenlijk? gewoon in een tent zitten internetten of ben ik dan wel heel naief aan het denken?

Anya
Berichten: 32776
Geregistreerd: 01-02-02
Woonplaats: Hengelo

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-03 11:30

Dit was een speciale Lan. Een openlucht tenten Lan.
Normaal gesproken vinden ze plaats in een gebouw. Zo'n gebouw zit vol met (meestal jongens/mannen) die hun computer (meestal met verbouwde open kast en alle draden eruit en verschillende kaarten ingenieus doorgelinkt) overal hebben opgesteld. Tussen de computers, cola- en bierblikjes en de diverse vormen van fastfood en de slaapzakken op de grond (al dan niet bewoond) zitten honderden mensen tegen elkaar te spelen, maken lurkers af, kicken ass in de een of andere party (in een spel) of ze jatten software/films. Heel leuk, als er maar een EEN PAAR EXTRA VROUWEN KWAMEN ! Knipoog Lachen *LOL*

Carlaa

Berichten: 2867
Geregistreerd: 25-03-03
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-03 11:51

Citaat:
Heel leuk, als er maar een EEN PAAR EXTRA VROUWEN KWAMEN !


Misschien dat je er van bokt een paar kan overhalen? Ga je gewoon met een hele groep!

Anya
Berichten: 32776
Geregistreerd: 01-02-02
Woonplaats: Hengelo

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-03 12:50

hahaha das een idee... een hele groep Paardemiepjes om de boel over te nemen.. En dan met een stalen gezicht Anky's paardenspel spelen. Wedden dat we de krant gaan halen Knipoog

Wie doet er mee? Lachen

Loolapelooza

Berichten: 5911
Geregistreerd: 31-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-03 13:02

Je mag nooit nerdcamp zeggen tegen een lan hoor! *LOL*

Jammer dat je zo weinig foto's hebt gemaakt Tong uitsteken
Was benieuwd naar meer.

Llewella

Berichten: 2087
Geregistreerd: 25-01-02
Woonplaats: Alkmaar

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 11-08-03 13:26

Zie boktmeetings; er zijn al speciale bokt lans Tong uitsteken

Anya
Berichten: 32776
Geregistreerd: 01-02-02
Woonplaats: Hengelo

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-03 13:49

Llewella schreef:
Zie boktmeetings; er zijn al speciale bokt lans Tong uitsteken


hahaha jah das jah, maar das toch anders Clown

Larish

Berichten: 7417
Geregistreerd: 27-04-03
Woonplaats: Nuenen

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-03 14:17

Gezellig hoor! Haha! Leuke beker houder Lachen moet ik ook maar eens aanschaffen..


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 68 bezoekers