pech heeft een oogje op me :(

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
bloemkooltje

Berichten: 2143
Geregistreerd: 18-04-02
Woonplaats: Paterswolde

pech heeft een oogje op me :(

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 09-08-03 13:00

de hele vakantie bestaat bij mij zo'n beetje uit pech..

de ochtend van mijn eerste boktrit (13 juli in Glimmen) viel ik buiten van mijn pony. ze schoten er met z'n drieen vandoor en mijn pony schrok nog van de pony ernaast en liep bijna tegen een boom op. ik verloor mijn evenwicht, prikte in d'r buik, zij gaf een bok en ik lag eraf. naast een boom en waarschijnlijk op een boomwortel. had ontzettende last van mijn stuitje (hij is heel zwaar gekneusd). ben wel op de fiets verder gegaan om iedereen 'te meeten' maar toen ik eenmaal thuis kwam kon ik niks meer. lopen, staan, zitten, liggen, het deed me allemaal zeer Boos! ik baalde als een stekker want ik zou die dinsdag moeten afrijden en die woensdag gingen we op vakantie naar Kreta. gelukkig heb ik mijn rijbewijs gehaald!! (deed er ongeveer een kwartier over om in de auto te komen en daarna er weer uit ). ook de hele vakantie last gehad. vooral het overeind komen na het zitten tijdens het eten en het liggen en overeindkomen van de bedjes bij het zwembad ging wat moeilijk Schijnheilig maar goed, buiten dat was het wel een super vakantie!!
afgelopen woensdag thuisgekomen. meteen in de auto naar de ponies (kan niet fietsen: doet me ook zeer Boos! ) en de ponietjes kwamen in volle galop hinnikend op me af Lovers .

volgende pech: kom ik gister in het land, staan de ponies helemaal achterin en reageren nauwelijks op mijn gefluit en geroep. eenmaal achterin het land blijkt mijn pony een gigantische jaap in d'r kootholte te hebben aan d'r rechtervoorbeen je zag gewoon hoeveel pijn ze had. ze kon er nauwelijks op staan Verdrietig eerst mijn vader gebeld en daarna de DA die 10 sec na elkaar aan kwamen rijden. de DA met zijn auto het land in gereden. hij was nogal bezorgd.. de wond is diep en zit tegen de spieren en pezen aan Scheve mond ook is ie bang voor infecties. hij heeft haar meteen een penicilinespuit gegeven en gaf mij opdracht haar elke dag af te spuiten, de wond schoon te maken en dan alleminium erop te spuiten. maandag komt ie weer en krijgt ze AB.
we hebben de ponies meteen achter het huis gebracht (is zo'n 5 min lopen, hoewel ze echt met pijn en moeite kon lopen) en de boel schoongemaakt en gespoten.

heerlijke zomervakantie heb ik dus gehad: ik ben vanaf het begin afaan al 'invalide' en mijn pony nu ook. en als ik de dokter en de dierenarts mag geloven liggen we er alle twee minstens nog 4 week uit, maar ik tel er nog gerust een maandje bij op (vooral bij mezelf..) iig: zwaar gekneusde stuit of niet: mijn ponietje gaat de optimale verzorging krijgen van me Ach gut

maar moest ff mijn pechverhaal kwijt. hoop dat jullie nog de moed in deze warmte hebben gehad om mijn hele verhaal door te lezen en dat jullie een iets mindere pechvakantie hebben gehad Haha!

*\o/* *\o/*


sarabande

Berichten: 23048
Geregistreerd: 26-08-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-03 13:48

Aan de ene kant heb je veel pech dat is waar, aan de andere kant was het veel erger met je pony geweest als het in je vakantie gebeurt was.
Zoals Johan Cruijff zegt, ieder nadeel heb zn voordeel.
Dus zo als het er nu naar uitziet komt het met jullie beiden weer in orde, heb je je rijbewijs en bent ook op vakantie geweest.
Ik wens je sterkte en beterschap voor jou en je pony, en bedenk maar dat die pech gelukkig nog meevalt.

Men kan alleen discussiƫren indien men er vanuit gaat dat de discussiegenoot ook wel eens gelijk zou kunnen hebben -:)

Yorghos

Berichten: 10942
Geregistreerd: 10-12-01
Woonplaats: Tilburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-03 14:08

Dat is idd pech hebben... Beterschap voor jou en je pony.

* To Belg, or not to Belg *

bloemkooltje

Berichten: 2143
Geregistreerd: 18-04-02
Woonplaats: Paterswolde

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 09-08-03 15:06

dank jullie wel. ach, dat van mij komt allemaal wel goed, maar maak me meer druk om mijn pony. het lijkt me vreselijk voor een pony om niet te kunnen rennen. vooral voor die van mij. rennen is echt een must voor haar...

*\o/* *\o/*

AniekR

Berichten: 10636
Geregistreerd: 21-09-02
Woonplaats: In de beste binnenstad van Nederland!

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-03 15:24

wat een pech... Scheve mond Scheve mond
alleen toevallig dat ze op dezelfde plek heeft als Sandra (geloof zelfs dat zij het ook nog aan haar rechterbeen heeft)
Hopen dat ze beiden snel genezen

Campsterhoven's Marlies ster (v. Heitrak's Marvin) - International Champion WPBR 2017
Starwin's Roos - in de sport - Rooskamps Raisa (2016 v. Nia Domo's Bolero) - Rooskamps Morena *klik* (2018 v. Spoorzicht's Red Flyer)
Rooskamps Mr. Darcy - International Foal Champion WPBR & Reserve Best Foal in Show - http://www.stalrooskamp.nl/

beautyfull_mickey

Berichten: 5718
Geregistreerd: 04-06-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-03 15:31

ja klinkt niet echt leuk nee,veel beterschap met ze.

Je kunt gedachtens niet controleren,Je kunt alleen leren stoppen ze te geloven....

Hobbelende Vosjes Pester #44 *LOL*

Alja

Berichten: 25519
Geregistreerd: 05-10-02
Woonplaats: Emmercompas-cuum

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-03 17:16

wat een pech voor jou zeg....
hopen dat het goed komt met je pony

ONDERSCHRIFTLOOS

xtostarlight

Berichten: 9230
Geregistreerd: 03-02-03
Woonplaats: Best/Boskant

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-03 22:05

wat klote zeg

heel veel beterschap voor jullie! Ach gut

WendyBZ

Berichten: 13133
Geregistreerd: 24-04-01
Woonplaats: Marum

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-03 22:09

Hoe krijgen jullie het ook weer voor elkaar Tong uitsteken Het is echt zwaar *piep*, hopen dat het snel weer goed komt... Ik kom morgen even langs, kijken hoe het gaat Haha!

Enola

Berichten: 212
Geregistreerd: 26-05-03
Woonplaats: Den Helder

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-03 23:33

hoop voor je dat alles weer snel goed gaat! Ben zelf ook zo'n pechgeval, heb altijd wel weer wat: paard op mn tenen, beugel kwijt en eraf kukelen, gezellig knuffelen en dan misstappen= resultaat dikke enkel ed)
Maar goed, op een dag wordt het vast minder, HOPEN WE DAN MAAR HE! Knipoog Haha!

xxxxElvis my pridexxxx
*Profiel bijgewerkt*

radijs

Berichten: 2004
Geregistreerd: 04-06-03
Woonplaats: Paterswolde

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-03 06:58

'k wens je heel veel sterkte maar toch goed dat je je rijbewijs hebt gehaald!!


Marinke

Berichten: 2584
Geregistreerd: 15-12-02
Woonplaats: Eelde

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-03 17:03

Jaaaaaa gefeliciteerd dat je je rijbewijs hebt gehaald!!!!! (altijd maar met het positieve beginnen he Knipoog)
Enne geef mi maar een dikke knuffel Ach gut en Jan natuurlijk ook Haha!
beterschap met je ponybeest en met jezelf Tong uitsteken

Romeo Lovers

bloemkooltje

Berichten: 2143
Geregistreerd: 18-04-02
Woonplaats: Paterswolde

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 11-08-03 14:30

thanks voor de lieve reacties, lucht altijd weer op Haha!

ff kleine update: vanochtend is de DA geweest. hij vond dat de wond er goed uitzag en de dikte van haar been viel hem ook mee. ook leunt ze enigzins op haar been tijdens het grazen, wat hij een goed teken vond. helaas loopt ze nog steeds ontzettend slecht. ze hinkelt op drie benen Verdrietig als ik haar meeneem naar het hek rent ze in galop die kant uit. dat is voor haar de enige gang die haar been ontlast. echt zoo ontzettend sneu om te zien hoeveel pijn ze heeft . volgens de DA is het nu een kwestie van afwachten. hij hoopt dat ze binnen nu en twee week beter gaat lopen.. ik hoop het ook want ik weet anders ook niet hoe dit gaat aflopen. maar voor alsnog heb ik goede hoop. mijn lieve knolliebollie komt er vast weer boven op! Lovers

*\o/* *\o/*

manzano

Berichten: 23851
Geregistreerd: 22-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-03 14:56

Wat een pech zeg!!!!!! Heel veel beterschap. Jij ook met je stuitje! Heb je nou nog foto's laten maken??
En nogmaals gefeliciteerd met je rijbewijs. Volgende keer mag jij rijden en de boete betalen Knipoog.

Marinke

Berichten: 2584
Geregistreerd: 15-12-02
Woonplaats: Eelde

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-03 17:08

pfhoej gelukkig zeg! Mi komt er vast bovenop, moet gewoon

Romeo Lovers

bloemkooltje

Berichten: 2143
Geregistreerd: 18-04-02
Woonplaats: Paterswolde

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 11-08-03 17:32

Marinke schreef:
pfhoej gelukkig zeg! Mi komt er vast bovenop, moet gewoon

tuurlijk komt het goed met Mi! daar ben ik van overtuigd, net als Dies! met een beetje hulp van ons allemaal (hint Knipoog ) moet dat gaan lukken

*\o/* *\o/*


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: jildou1979, Mark0919 en 45 bezoekers