Studenten onder ons....

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

 
 
Margreet

Berichten: 18324
Geregistreerd: 24-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 12-09-01 18:40

Ik vroeg me af of er ook bokkers zijn die studeren, dus al van de middelbare school af, maar nog niet aan het werk (wel een bijbaantje!!!).
Ik ben inmiddels al weer 3e jaars medische biologie (officieel: Biomedische Wetenschappen, maar das zo'n mond vol), ik studeer aan de VU in Amsterdam. In totaal duurt dit 5 jaar, nog even te gaan dus, zeker gezien het feit dat ik al enige vertraging opgelopen heb... (paar vakjes niet gehaald, kan gebeuren).


R_MW
Berichten: 1821
Geregistreerd: 12-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-01 18:41

hoi!!!

Ik ben een 1ste jaars PABO studentje. Het het studentenleven bevalt me tot nu reuze goed Knipoog

Party!! Party!! Party!! Party!!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-01 18:43

Volgens mij zijn er best veel studentjes op BOkt!.
Ik ben aan het afstuderen aan de HEAO (al bijna een jaar aan het "afstuderen"). Richting Communicatie Creatief aan de Ichthus HOgeschool in Rotterdam

Maarten

Berichten: 4185
Geregistreerd: 30-06-01
Woonplaats: Emmen

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-01 18:45

Deze (eeuwige) student studeert als het allemaal goed wil lopen eind deze maand af maar tot die tijd ben ik dus nog steeds student. Ik studeer dierwetenschappen in Wageningen en hiervoor heb ik een HBO opleiding diermanegement gedaan.

Lennon

Berichten: 4342
Geregistreerd: 01-09-01
Woonplaats: Belgisch Limburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-01 18:46

Ik ben ook een studentje Haha!

'k Studeer T.E.W. (Toegepaste Economische Wetenschappen) in Diepenbeek...

'k Ga (met vertraging van een jaartje) nu naar de 2e kan...en dan hopelijk nog 2 jaartjes en dan ben k afgestudeerd...

Groetjes...

Accept what is, let go of what was, have faith in what will be

Margreet

Berichten: 18324
Geregistreerd: 24-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 12-09-01 18:47

Citaat:
Op 2001-09-12 18:41, schreef *Roos*:
hoi!!!

Ik ben een 1ste jaars PABO studentje. Het het studentenleven bevalt me tot nu reuze goed Knipoog

Party!! Party!! Party!! Party!!


Volgens mij is jouw introtijd nog maar net afgelopen! Het begin is altijd leuk, anders zijn ze bang dat je wegloopt *LOL* *LOL* *LOL* Ik heb geloof ik in mijn eerste jaar weinig andere dingen gedaan dan borrelen en feesten Party!! Party!! (en soms slapen om de kater Misselijk kwijt te raken ), af en toe eens een boek doorgebladderd en een college aangehoord en toch gewoon strak m'n P in een jaar gehaald, met ok cijfers. Makkie denk je dan, maar dan komt het 2e jaar.... En daarin redde ik het toch niet met deze stijl van studeren! Frusty Ga het dit jaar denk ik toch maar anders aanpakken, proberen een evenwicht te vinden tussen studeren en lol maken. Ik hoef niet cum laude af te studeren met 8en en 9ens, maar het is natuurlijk wel leuk om ooit af te studeren!

_________________
Omnis nobilitas ab equo
(Alle adel stamt van het paard)

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: Margreet op 2001-09-12 18:48 ]</font>

Corona

Berichten: 781
Geregistreerd: 01-08-01
Woonplaats: Vianen

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-01 18:52

ik ben eerste jaars diergeneeskunde student, maar nog niet begonnen. in belgie begint het jaar op 1 oktober.
ik wil paardendokter worden!

Yootha

Berichten: 6524
Geregistreerd: 22-03-01
Woonplaats: Emmer-Compascuum, Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-01 22:05

2e jaars student PABO. Heb eerst een jaar HEAO gedaan, maar had toen geen tijd meer voor de pony's en paarden enzo, ben toen maar van opleiding veranderd. Maar ze zitten beide in hetzelfde gebouw.

Cody

Berichten: 20725
Geregistreerd: 20-04-01
Woonplaats: Grolloo

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-01 22:07

Ik zit in het 3e jaar van HBO Nederlands (lerarenopleiding)

Naz

Berichten: 7203
Geregistreerd: 09-05-01
Woonplaats: De Vecht verlaten voor de IJssel

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-01 22:17

2e jaars Informatiedienstverlening en -Management. Lijkt op communicatie, maar dan wat meer richting de informatica.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-01 22:22

Hehe, ik ben enorm geflest in m'n eerste jaar en toen maar wat anders gaan doen. Haha! Ik ben nu dus derdejaars student, maar tweedejaars student internationaal en europees recht.

BartVB
Eigenaar

Berichten: 41656
Geregistreerd: 08-01-01
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-01 22:38

Inderdaad behoorlijk wat studenten op bokt.
Ik ben nu klaar met HTML (aarg! beroepsdeformatie), HTS Werktuigbouwkunde, doe nu http://www.tema.tue.nl, beetje moeilijk uit te leggen wat het is, kijk maar op de site Knipoog

Is in iedergeval universitair iets dat ik verkort kan doen en bevalt eigenlijk best goed. Best leuke opleiding..

ƃuılıǝɔ ǝɥʇ uo ƃuıɔuɐp ǝɹ,ǝʍ uǝɥʍ 'ƃuılǝǝɟ ɐ ʇɐɥʍ ɥo
"Als je niets te verbergen hebt, ben je een Ozosnelle paashaas" - Loesje

Naz

Berichten: 7203
Geregistreerd: 09-05-01
Woonplaats: De Vecht verlaten voor de IJssel

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-01 23:11

Citaat:
Op 2001-09-12 22:22, schreef Zep:
Hehe, ik ben enorm geflest in m'n eerste jaar en toen maar wat anders gaan doen. Haha! Ik ben nu dus derdejaars student, maar tweedejaars student internationaal en europees recht.

Dan ben ik ook 3e jaars Haha!
En als ik op de havo wat meer m'n best had gedaan had ik 4e jaars kunnen zijn...

Rhys
Berichten: 6351
Geregistreerd: 19-01-01
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-01 23:23

Ik ben eerstejaars Geschiedenis in groningen, net begonnen dus. Ik heb er nog wat gemengde ideeën over. de stof is op zich interessant, maar zoveel! Je wordt echt in het diepe gepleurd.
De Hoorcolleges zijn tof, hoogleraren hebben het al gemaakt bij mij. Van die fijne vage quasi-geinige opmerkingen, daar hou ik wel van.

Wercolleges vind ik minder, die van oudheid gaan dan nog wel, die gast is tenminste een normaal persoon, maar Historische technieken vind ik na 1 x al Misselijk Misselijk Misselijk en nog eens Misselijk .....Die man is zo'n eikel, ik heb me 3 uur zitten ergeren.
Gister had ik het even helemaal gehad.

Vandaag weer lekker hoorcollege en thuis gestudeerd, was beter. Ik zie wel, ben wel van plan m'n P direct te halen, daarna ga ik zoals het er nu uitziet IO doen (Internationale Organisaties).

Es könnte alles so einfach sein
Ist es aber nicht

~Die fantastischen Vier~

Westernfreak

Berichten: 5495
Geregistreerd: 06-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-01 23:47

Ik ben eerstejaars Dier- en veehouderij aan Hogeschool Larenstein in Deventer.
Het is er erg gezellig en ja...we zien wel wat het wordt, tot nu toe leuk Party!!

"The world is best viewed through the ears of a trotter"

Lautje

Berichten: 989
Geregistreerd: 05-04-01
Woonplaats: Nijverdal

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-01 00:09

Hee ik zit ook in deventer op school!
Hogeschool IJselland!!

Ik zit in het 2e jaar van de PABO en hierna wil ik nog (verkort) Logopedie gaan doen voor het 'jonge kind'.
Lijkt me niks om bejaarde,spugende en kwijlende opaatjes en omaatjes spraakles moet geven... Misselijk

Maar eerst ff de PABO afmaken en dan zien we wel weer verder!! Party!!

TARA (Amulet X Julio Mariner xx)--> Springen B + 31, Dressuur L2 + 9, SGW L + 10

Ineke2

Berichten: 33090
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Spijkenisse

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-01 09:22

Ik studeer nu voor dierenartsassistente, thuis via de LOI Haha! Kan lekker mijn eigen tijd indelen!

Heb hier voor MAVO en MEAO gedaan, beiden gelukkig gehaald!

Happiness can be found in the darkest of times, if one only remembers to turn on the light.
[VN] Ineke2 aan het woord: gekeurd en ingedeeld in Grade II (paradressuur)

Sjimmy

Berichten: 17797
Geregistreerd: 09-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-01 10:21

Ik ben net (sinds 1 sept) student af... Stiekem voel ik me nog een beetje student. Maar moet hier (op mijn werk) wel Ing. Gaaaap voor mijn naam zetten.
Ik heb milieukunde gedaan op agrarische hogeschool in delft.
Ik werk nu 40 uur pw. -> ff afkicken! Boos! Maar wel gezellig en leuk Cool en centjes.... Party!! Pling Ik weet niet wat me overkomt Knipoog
Groetjes Petra

:evaw:

mariska

Berichten: 613
Geregistreerd: 10-06-01
Woonplaats: Maasland

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-01 12:36

Ik ben in juli afgestudeerd aan de HAS in Delft (veehouderij) en doe nu journalistiek in Ede. (verkorte opleiding)

Kitty

Berichten: 7694
Geregistreerd: 29-01-01
Woonplaats: Rolde

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-01 13:15

Citaat:
2e jaars student PABO. Heb eerst een jaar HEAO gedaan, maar had toen geen tijd meer voor de pony's en paarden enzo, ben toen maar van opleiding veranderd


Haha... ik net andersom...
Twee jaar geleden heb ik mijn PABO afgerond, heb een half jaar voor de klas gestaan en nu ga ik komend jaar afstuderen aan de HEAO, Commerciële Economie.
Maar ik doe een duale studie, één dag in de week naar school en voor de rest van de week heb ik nog een leuke baan op HBO0-niveau nodig.

Rhys
Berichten: 6351
Geregistreerd: 19-01-01
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-01 17:10

ff offtopic, Naz; zit jouw school op het Zernike of in de stad?

Es könnte alles so einfach sein
Ist es aber nicht

~Die fantastischen Vier~

Naz

Berichten: 7203
Geregistreerd: 09-05-01
Woonplaats: De Vecht verlaten voor de IJssel

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-01 18:23

Citaat:
Op 2001-09-13 17:10, schreef Rieja:
ff offtopic, Naz; zit jouw school op het Zernike of in de stad?


Zernike, E-gebouw om precies te zijn, da's faculteit Economie. En jij?

Kitty

Berichten: 7694
Geregistreerd: 29-01-01
Woonplaats: Rolde

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-01 19:41

Dan ga ik ook offtopic verder: ik zit ook in het economiegebouw in het Zernike!
Morgen weer voor het eerst naar school...

Alice

Berichten: 3136
Geregistreerd: 10-03-01
Woonplaats: Doornenburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-01 20:05

ja, ik hoor daar natuurlijk ook bij.
Ik doe een twee jarige MBO opleiding dierenverzorging op het Clusius College in Alkmaar
Maare, volgens mij was er al eens zo'n topic geweest, maar ok.

Nieuwschierig over wat ik heb beleeft in 2 jaar Australië?
Bekijk m'n profiel!!
Of bezoek http://alice23.waarbenjij.nu


Rhys
Berichten: 6351
Geregistreerd: 19-01-01
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-01 23:10

Naz: Ik heb les in het Harmoniegebouw, het Academiegebouw en het Tehuis.
Jammer zeg, dat jij op het Zernike zit.....maarja, jij doet ook niet echt iets letterenachtigs hè Haha!
Anders waren we elkaar wellicht eens tegen gekomen!

Es könnte alles so einfach sein
Ist es aber nicht

~Die fantastischen Vier~


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Anoukjuuuhh, Britta31, ElSea, Froukje, Hannanasjuh, Heide83, Muronia, Pellelilly, Sica, SteffiiY, Suziiiie, xLauLaUx, xPabloBokt en 129 bezoekers