Abtronic, doen of niet?

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
R_MW
Berichten: 1821
Geregistreerd: 12-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-09-01 21:32

Ik heb net het V&D krantje binnen en daar staat de abtronic in voor f249,-

Het lijkt me toch wel erg handig maar ik weet niet of het bij mij wel werkt. Het is toch ook wel erg veel geld. Wat vinden jullie ervan?

_________________
Kanjer is een kanjer!!!

[edit Zep]titel aangepast[edit/]

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: Zep op 2001-09-14 00:00 ]</font>

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-01 23:58

Ik ken het apparaatje niet, maar ben toch meer van de "good-old-sweat-methodes" Haha! Ik vergelijk bijna alles met paarden Haha! en daar geldt ook dat je alles er zelf aan moet werken. Maar er zijn toch bokkers die zo'n ding hebben?? Die kunnen vast meer genuanceerde info geven, of het écht werkt.

Mar_Nimbus

Berichten: 4777
Geregistreerd: 06-07-01
Woonplaats: zwijndrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-01 09:57

hoi,

ik heb pas geleden zo'n ding gekocht bij neckermann.was ook 249,=. ik kan nog niet zeggen of het echt helpt. er zitten veel verschillende oefeningen op en je kan kiezen wat je zelf het prettigst vind. je hebt ook 10 standen van sterkte van de samentrekking van de spieren die je zelf op kan voeren.
je voelt het echt goed hoor. maar of het al werkt weet ik nog niet want ik heb hem een week gebruikt en ben nu een weekje in spanje. moet vanavond terug vliegen naar nederland. brrr.

groetjes marianne

flopsy

Berichten: 738
Geregistreerd: 02-02-01
Woonplaats: voorburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-01 22:52

neee!!! niet doen!!
een vriendin van mij heeft er een, en na 1 maand deed hij het niet meer. wat blijkt nou, na een bepaalde tijd moet je een heel gedeelte vervangen, en dat kost 60 gulden. ik zou het dus niet doen!