Bij Marieke_456 en Timon geweest!!!

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
dagami

Berichten: 2323
Geregistreerd: 10-09-02
Woonplaats: Purmerend

Bij Marieke_456 en Timon geweest!!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 09-08-03 17:44

Omdat het gister zo gezellig was Tong uitsteken ( [VvdD] Dagami Gemeet Knipoog ) hadden Marieke en ik gisteravond nog even over msn afgesproken dat ik vandaag bij haar langs zou komen Pling
Zo gezegd, zo gedaan dus de volgende ochtend dropten mn ouders me om 11 uur bij haar op de stoep Tong uitsteken We zijn eerst naar Timon gegaan en nadat we m gepoetst hadden heeft Marieke even een vrijheidsdressuurshowtje met hem gegeven Kwijl Echt zo gaaf!!!!! Hij kan zoooo veel en hij doet het allemaal zoooo goed Lovers Vooral het compliment, liggen en plat liggen vond ik echt heel erg gaaf Lovers (Ja Mirei heeft straks weer wat te doen }> )
Na die gave VDshow heeft Marieke Timon nog even gelongeerd en daarna liet ze nog even wat lange-lijnen-werk zien. En dat deed ie ook allemaal al zo supergoed Lovers Ik mocht daarna ook nog even de lijnen vasthouden maar toen kon Timon opeens niet meer stappen Verward Haha! Uiteindelijk kwam er toch nog wel een beetje beweging in dus toen heb ik ook nog een rondje met hem gelopen Lovers *zucht* hij is zo gaaf Kwijl Ik ben helemaal verliefd op die supershet Lovers Tong uitsteken

Daarna hebben we afscheid van Timon genomen en hebben we bij Marieke thuis even iets gegeten. Na het eten zijn we op weg gegaan naar de twee verzorghaffies van Marieke en nadat we die gepoetst hadden enzo hebben we ze opgezadeld en hebben we daar in de bak gereden. Ik zat eerst op Amoretto (ja de ex-Haflinger-dekhengst Pling) maar dat vond ik eigenlijk best wel een sloompie Bloos! Nouja hij was wel lief hoor Tong uitsteken Op een gegeven moment ging Marieke even op Amoretto en toen mocht ik op Bacardi... die was een stuk vlotter Maarja ze kunnen allebei niet tippen aan Mirei en Lent Haha!
We hebben iig lekker gereden (ik tenminste wel al had ik wel veel aanpassingsmoeilijkheden Haha!) en na het rijden hebben we ze lekker afgespoten en daarna mochten Bacardi en Amoretto weer lekker de wei in

Daarna zijn we weer naar Timon gegaan. We hebben hem eerst gemarteld door hem allemaal vlechtjes in te doen (zoals ik steeds bij Mirei en Lent doe) maar dat zag er echt niet uit Zo'n stoere hengst met vlechtjes... :P Dus daarna heeft Marieke toch maar snel een gewone hengstenvlecht gemaakt Haha!

Vervolgens heeft Marieke nog een keer geVDt met Timon: Ze liet hem nog eens liggen en plat liggen en daarna ook nog doodliggen (met zn pootjes omhoog in de lucht) Echt zo ontzettend gaaf!!!! Lovers (ik blijf Lovers -smileys typen.... Bloos )

Toen werd de stilte opeens gruwelijk verstoord door Mariekes telefoon Haha! We waren nogal de tijd vergeten en mn ouders zaten al te wachten op mij bij Mariekes huis... Bloos! *oeps* Haha!

Nouja, ik vond het iig ontzettend leuk, volgende keer neem ik mn digi mee Tong uitsteken

Danielle

Neem ook eens een kijkje op het Vrijheidsdressuurforum!!


Marieke_456
Berichten: 4608
Geregistreerd: 14-06-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-03 17:50

Whahaha, ja het was echt vet gezellig! Haha!
Maar Reinou (Yoline) heeft mij opgeligt!! Knipoog
Danielle had namelijk hele mooie dood-lig foto's gemaakt.
En nu zijn er allemaal strepen kleuren doorheen en zijn wij onvindbaar!
Ik baal er echt van Huilen


dagami

Berichten: 2323
Geregistreerd: 10-09-02
Woonplaats: Purmerend

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 09-08-03 17:53

Marieke_456 schreef:
Whahaha, ja het was echt vet gezellig! Haha!
Maar Reinou (Yoline) heeft mij opgeligt!! Knipoog
Danielle had namelijk hele mooie dood-lig foto's gemaakt.
En nu zijn er allemaal strepen kleuren doorheen en zijn wij onvindbaar!
Ik baal er echt van Huilen


Ja Reinou Boos!:D Had ik nog zo mn best gedaan om leuke foto's te maken blijken ze allemaal mislukt Verdrietig Maar volgende keer neem ik mn eigen digi mee Haha! (heb ik hopelijk ook niet meer zo'n moeite met timen... Schijnheilig )

Neem ook eens een kijkje op het Vrijheidsdressuurforum!!

Zazoutje

Berichten: 4797
Geregistreerd: 25-03-03
Woonplaats: Ridderkerk

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-03 20:53

nou het klinkt heel gezellig!! lijkt me ook erg gaaf dat doodliggen en zo Haha!

Sallie en Zaz mis jullie! Vriendjes zijn?
Lovers Porthos & Zonique Lovers

Mireille

Berichten: 41893
Geregistreerd: 06-01-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-03 09:46

Leuk! Hihi, Mirei kan dus weer aan de slag? Tong uitsteken
Volgende keer foto's ja! (die van Marieke heb ik al gezien)

Mijn naam is haas.

Incognito! 8-)

Finnea

Berichten: 10070
Geregistreerd: 06-11-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-03 09:58

Goh, ik word weer lekker zwart gemaakt Boos! Knipoog Tong uitsteken
Waarschijnlijk heeft iemand de flits erop gezet, heb ik ook wel eens last van gehad...

Volg mijn Fjordenpaarden Finnea & Sølfin op Instagram


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: DenieesB, marloesxx en 31 bezoekers