Buitenrit = Lol (maar errug warm)

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Mizz_mol

Berichten: 1619
Geregistreerd: 10-07-03
Woonplaats: Houten

Buitenrit = Lol (maar errug warm)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 07-08-03 20:09

Zozo wat was het warm vandaag. Iemand had al gevraagt of ik vandaag mee wilde gaan op buitenrit nou daar zeg ik geen nee tegen wij rustig in stap lekker de scahduw plekken opgezocht en we gingen zwemmen met de paardjes. Hardstikke leuk tot dat mistral dacht van hee hier kan ik ook wel lekker in rollen hahaha nou binnen 2 sec lag ze hoor maar ik zat er nog op Verward Ik klets nat nou het zadel er maar afgehaald nou daar ging ze weer lekker rollen maar spike die hield het maar bij staan in het water. wij weer het water uit en toen dacht spike van hee hier kan ik lekkker rollen met resultaat vies paard onder het zand toen ging mistral ook maar Schijnheilig Wij het water weer in om ze af te spoelen maar dan gaat ze niet meer rollen he de tut alles met de hand moeten schoonmaken. beetje laten drogen en het zadel er weer op. Toen zijn we weer rustig in stap verder gegaan ijsje gegeten paarden wat water en hup weer verder... lekker nog even gegallopeerd langs het kanaal en dan richting stal. ff langs tankstation gereden voor blikjes cola en dan echt naar stal. We zijn intotaal 2 uur weg geweest maar het was wel heel erg lollig maar wel warm. Bij stal terug paarden gepoets en afgespoeld en naar weiland gebracht gingen ze lekker rollen Bloos maar toen zag ik opeens 2 vreemde paarden dacht ik Lovers ik blij. achteraf bleken het onze paardjes te zijn die lekker in de modder hadden liggen rollen Schijnheilig hahaha toen had ik pas lol

Een Gouden zadel maakt van een ezel nog geen paard.


Diana_Mabel

Berichten: 7044
Geregistreerd: 04-02-02
Woonplaats: Houten

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-03 22:48

Klinkt als een leuke middag. Nicole was er vanavond die dacht dat jullie savond gingen... ze had zich er erg op verheugd om mee te gaan. Volgende keer wil ze vast heel graag mee Lachen

Hippisch ondernemer op het gebied van paardenwelzijn

"The best way we can show respect for our equine friends is to honor how they're made."
~ Dr. Juliet M. Getty

Mizz_mol

Berichten: 1619
Geregistreerd: 10-07-03
Woonplaats: Houten

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 09-08-03 15:32

ooow hahah s'avonds kon diana niet moest ze squachen ofzo ga jij de volgende keer dan ook mee

Een Gouden zadel maakt van een ezel nog geen paard.

beautyfull_mickey

Berichten: 5718
Geregistreerd: 04-06-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-03 15:40

ik hoop voor je dat je geen leren zadel hebt...
want eerst helemaal zo in het water en erna in de zon zla het niet veel goed doen Haha!
klinkt verder wel idd als een leuke middag..
ik ga vanavond even buitenrijden of wandelen met mickey ofzo Lachen

Je kunt gedachtens niet controleren,Je kunt alleen leren stoppen ze te geloven....

Hobbelende Vosjes Pester #44 *LOL*


Mizz_mol

Berichten: 1619
Geregistreerd: 10-07-03
Woonplaats: Houten

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 09-08-03 15:42

beautyfull_mickey schreef:
ik hoop voor je dat je geen leren zadel hebt...
want eerst helemaal zo in het water en erna in de zon zla het niet veel goed doen Haha!
klinkt verder wel idd als een leuke middag..
ik ga vanavond even buitenrijden of wandelen met mickey ofzo Lachen


hahaha ja inderdaad maar het probleem is ik had een leren zadel op Verward een heel duur dressuur zadel hahahah agja het zadel leeft nog... Knipoog veel plezier vanaaf

Een Gouden zadel maakt van een ezel nog geen paard.

beautyfull_mickey

Berichten: 5718
Geregistreerd: 04-06-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-03 15:47

ojeee....
haha ik heb ook een dresuurzadel,ook niet goedkoop en ben er harstikke zuinig mee,wat ze tegen mij dus zeiden was zorg dat het nooit nat of ingevet in de zon komt Haha!

Je kunt gedachtens niet controleren,Je kunt alleen leren stoppen ze te geloven....

Hobbelende Vosjes Pester #44 *LOL*


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Afanaisa91, Azhari, Binau, gillian, Jossie, N_B_N, SentiBot, Ubermetrics en 41 bezoekers