antivliegen spul zoooo duur

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

 
 
Diana_Mabel

Berichten: 7044
Geregistreerd: 04-02-02
Woonplaats: Houten

antivliegen spul zoooo duur

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 09-08-03 14:06

jemig wat is dat spul duur ik heb maandag een fles gekocht van 20 euro.... en hij is al weer bijna leeg pffff dat kost me een klein fortuin elke keer. hebben jullie dat ook?zijn er alternatieve goedkopere?

Hippisch ondernemer op het gebied van paardenwelzijn

"The best way we can show respect for our equine friends is to honor how they're made."
~ Dr. Juliet M. Getty


Mayo

Berichten: 16796
Geregistreerd: 17-01-01
Woonplaats: De Meern

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-03 14:08

Yep, het is echt reteduur dat spul. Ik gebruik zelf Phaser en die is € 13,95, werkt best goed en beter betaalbaar.

Taart naar eigen ontwerp? www.yourcake.nl / Ik ben niet labiel, ik ben emotioneel flexibel :D
A fool-proof method for sculpting an elephant: first, get a huge block of cake; then you cut away everything that doesn't look like an elephant...

Margon

Berichten: 19689
Geregistreerd: 05-05-03
Woonplaats: De Meern

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-03 14:18

Jah dat spul is echt peperduur gewoon maar ik kom altijd zoon pakketje zoon fles en een roller dat is dat samen € 16,50 of zo van Equiran (dat merk waar je ook die ontwormings spuiten van hebt!!

Live,LOve,'ndLaugh

Diana_Mabel

Berichten: 7044
Geregistreerd: 04-02-02
Woonplaats: Houten

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 09-08-03 14:28

phaser had ik ook maar die hielp iets minder daarom heb ik deze duurdere gekocht.

Hippisch ondernemer op het gebied van paardenwelzijn

"The best way we can show respect for our equine friends is to honor how they're made."
~ Dr. Juliet M. Getty

denz

Berichten: 3103
Geregistreerd: 29-05-02
Woonplaats: brielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-03 14:32

Ik heb gewoon veerust, rond de 8 euro en lekker veel Lachen

Bij mij werkt veerust ongeveer evenlang als al die dure troep, dus het maakt mij echt niks meer uit.

Kiara

Berichten: 10899
Geregistreerd: 10-01-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-03 14:39

Ik gebruik iets dat niet werkt, grrr.
Ook erg duur dus.
Ik ga maar voor Veerust denk ik.
Helaas is alles in de buurt uitverkocht, behalve dat spul van mij.


haike
Berichten: 13517
Geregistreerd: 06-10-01
Woonplaats: Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-03 15:05

Het allergoedkoopst en werkt ook nog: AZIJN MET CITROEN!! Gewoon zelf aanmaken, hartstikke goedkoop en makkelijk.

Chantal

Berichten: 4910
Geregistreerd: 01-09-01
Woonplaats: Harderwijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-03 15:06

Dettol + azijn...

Sheut detol in een fles en de rest azijn..
azijn = 1 euro
dettol = 9 euro

Met die dettol doe je wel een tijdje
en met de azijn doe ik 2x
DUs is een stuk goedkoper!!!

Mayo

Berichten: 16796
Geregistreerd: 17-01-01
Woonplaats: De Meern

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-03 15:09

Nou ik zou dus nooit voor veerust gaan, op de bus staat zoiets van dat het in geen geval in contact met blote huid mag komen en dat je het met handschoenen aan op moet brengen. Nou als iets zo chemisch lijkt te zijn voor mij, dan komt het ook niet op m'n paard

Taart naar eigen ontwerp? www.yourcake.nl / Ik ben niet labiel, ik ben emotioneel flexibel :D
A fool-proof method for sculpting an elephant: first, get a huge block of cake; then you cut away everything that doesn't look like an elephant...

haike
Berichten: 13517
Geregistreerd: 06-10-01
Woonplaats: Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-03 15:15

Mayo schreef:
Nou ik zou dus nooit voor veerust gaan, op de bus staat zoiets van dat het in geen geval in contact met blote huid mag komen en dat je het met handschoenen aan op moet brengen. Nou als iets zo chemisch lijkt te zijn voor mij, dan komt het ook niet op m'n paard


Volgens mij is het helemal niet zo chemisch hoor, heb het een jaar geprobeert.
Maar naast azijn cirtoen, werk fliegenschutz ook erg goed. Ook niet zo erg duur, moet je met een spoonsje opsmeren en gaat lang mee.

Opera_Paxi

Berichten: 4
Geregistreerd: 19-01-03
Woonplaats: Helmond

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-03 15:20

weet je hoe je goedkoop kunt doen:
hier komt het recept:
maak thee warm zoveel als je ongeveer nodig hebt, en stop daar aan dezelfde hoeveelheid azijn aan toe.
laat het afkoelen en je vliegenspree is klaar!!
veel succes ermee!

joyce B

Berichten: 16377
Geregistreerd: 06-08-01
Woonplaats: Net buiten een gehuchtje bij het bos ;)

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-03 15:28

Mayo schreef:
Nou ik zou dus nooit voor veerust gaan, op de bus staat zoiets van dat het in geen geval in contact met blote huid mag komen en dat je het met handschoenen aan op moet brengen. Nou als iets zo chemisch lijkt te zijn voor mij, dan komt het ook niet op m'n paard


Is mij nooit opgevallen op de bus van Veerust... Weet je zeker dat het daar op staat en niet op Switch-pour on, want dat is wel echt rotspul! Dat brand als een gek...

Veerust is wel giftig. je mag het alleen in geventileerde ruimten gebruiken en niet in de buurt van voer/drinkwater (oeps, dat gaat lastig soms...)
En zelf je handen wassen naderhand dus! Als je het inademt via je mond, proef je het ook, en je krijgt er een vreemd droog gevoel van in je mond

Vanes

Berichten: 3164
Geregistreerd: 06-12-02
Woonplaats: Noord-Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-03 15:29

Ik heb de aller goedkoopste fles azijn (0,44 cent) en een citroen.
werkt echt super goed.


Kytha

Berichten: 14944
Geregistreerd: 23-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-03 15:49

Veerust werkt erg goed, en is helemaal niet zo duur.
Flyban is echt super-duur, en voor de prijs mag het wel wat beter werken Scheve mond

Wie steeds achter de kudde aanloopt, sjouwt altijd door de stront

Sting

Berichten: 12857
Geregistreerd: 22-04-03
Woonplaats: Rolde

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-03 15:51

Ik heb een paar recepten gecombineerd nl.
Thee, met citroen en azijn Haha!

assie

Berichten: 9485
Geregistreerd: 31-07-01
Woonplaats: Grun

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-03 16:29

Veerust kost iets van 7 euro per bus. Is idd hartstikke chemisch spul en alles wat erop staat klinkt niet echt lekker, maar het werkt hartstikke goed! Vliegen vallen meteen dood neer (en jij ook als je niet op past Tong uitsteken )
Andere dingen gebruik ik niet moet ik eerlijkz eggen.
Alleen VliegOp! heb ik wel eens gebruikt, voor rond de ogen, dat werkte ook goed en ruikt heerlijk!

Kipu Pabu's Tentsi. Dressuur M+1, Vaardigheid M+2

Oppassie, dierenoppas.

Larish

Berichten: 7417
Geregistreerd: 27-04-03
Woonplaats: Nuenen

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-03 17:27

Erg duur! En soms helpt het niet eens Verward

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-03 18:59

Krijg je met thee geen vlekken op een schimmel? Dat heb ik namelijk wel eens gehoord? Scheve mond

Anneke
Berichten: 6668
Geregistreerd: 13-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-03 20:27

Ik heb anti-daas spray, is ook E20 en helpt wel goed. Alleen is het nu al bijna op!! >;)
Het nadeel is ook dat mijn schimmel dus allemaal vlekken krijgt op haar vacht... Ziet er echt niet uit. Ach gut

Frederieke

Berichten: 444
Geregistreerd: 27-08-02
Woonplaats: Zonhoven (Limburg,Belgie)

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-03 20:30

Tis idd allemaal zeer duur, en dan werkt de helft nog eens niet en de andere nog duurdere helft werkt een beetje, kheb nog wel het geluk dat ik het zelf niet hoef te betalen!

*It matters not whèn our riding starts, but how*
U.S Dollar Girl <3

Tancreda4

Berichten: 24022
Geregistreerd: 12-01-03
Woonplaats: ZuidHolland

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-03 20:38

Ik gebruik veerust - 7.75 ofzo betaal ik ervoor.
Het gaat super snel. Ik doe er ongeveer 2 weekjes mee

Tancreda4

Berichten: 24022
Geregistreerd: 12-01-03
Woonplaats: ZuidHolland

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-03 20:41

Citaat:
Veerust is wel giftig. je mag het alleen in geventileerde ruimten gebruiken en niet in de buurt van voer/drinkwater (oeps, dat gaat lastig soms...)
En zelf je handen wassen naderhand dus! Als je het inademt via je mond, proef je het ook, en je krijgt er een vreemd droog gevoel van in je mond


Oh, ik was mijn handen NOOIT als ik het gebruik Bloos! Spuit het gewoon op, en klaar is kees. Ik doe het altijd in haar stal of op de poetsplaats.

Mayo

Berichten: 16796
Geregistreerd: 17-01-01
Woonplaats: De Meern

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-03 21:03

joyce B"]
[quote="Mayo schreef:
Nou ik zou dus nooit voor veerust gaan, op de bus staat zoiets van dat het in geen geval in contact met blote huid mag komen en dat je het met handschoenen aan op moet brengen. Nou als iets zo chemisch lijkt te zijn voor mij, dan komt het ook niet op m'n paard


Is mij nooit opgevallen op de bus van Veerust... Weet je zeker dat het daar op staat en niet op Switch-pour on, want dat is wel echt rotspul! Dat brand als een gek...

Veerust is wel giftig. je mag het alleen in geventileerde ruimten gebruiken en niet in de buurt van voer/drinkwater (oeps, dat gaat lastig soms...)
En zelf je handen wassen naderhand dus! Als je het inademt via je mond, proef je het ook, en je krijgt er een vreemd droog gevoel van in je mond
[/quote]

Dacht het wel te hebben zien staan op de bus, ik heb het toevallig vorige week nog in m'n handen gehad.

Taart naar eigen ontwerp? www.yourcake.nl / Ik ben niet labiel, ik ben emotioneel flexibel :D
A fool-proof method for sculpting an elephant: first, get a huge block of cake; then you cut away everything that doesn't look like an elephant...

Toverbal

Berichten: 1955
Geregistreerd: 18-07-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-03 21:19

Als jullie azijn en citroen gebruiken.

Welke hoeveelheid citroen en welke hoeveelheid azijn?

Want de mijne is ook bijna op en heb ook geen zin om weer z'n dure fles aan te schaffen Haha!

[o]F zegt;"Ik heb ook een pony, maar die is in de hemel".
Je wordt gemist kleine witte vriend.
Rust zacht

Kytha

Berichten: 14944
Geregistreerd: 23-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-03 21:25

Als er een mierennest in de wei oid zit, spuit ik er ook weleens veerust op.. binnen een paar seconden lopen er dan echt geen mieren meer rond, zegt genoeg over wat erin zit, denk ik Scheve mond
Maar goed, het werkt wel..

Wie steeds achter de kudde aanloopt, sjouwt altijd door de stront


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: 3heathcliff5, _RobinA_, boyca, Hobbyhorse, Igniss, Raineri, Salinah en 114 bezoekers