bokt wedstrijd

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

 
 
LadyMadonna

Berichten: 62220
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: werkendam (NB)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 11-09-01 14:24

ik zit nu zomaar ff te brainstormen hoor, maar is het misschien leuk om in de toekomst (volgend buitenseizoen) een bokt wedstrijd te organiseren? Dress en springen ofzo... Geen idee.
Het is maar een brainwave, laat even weten of het wat is (dingen van hoe wat waar komt dan eventueel wel, eerst puur het idee)


dimmelim

Berichten: 2777
Geregistreerd: 21-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-01 14:35

En een toltproef natuurlijk Haha!

UrbanL

Berichten: 14584
Geregistreerd: 22-02-01
Woonplaats: Somewhere only I know....

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-01 14:52

Denk niet dat het haalbaar is er zijn er een hoop met vervoersproblemen.
Waar je het ook houdt je zit altijd met het reizen met je paard over lange afstanden Verward

Het klintk allemaal hartstikke leuk maar het is bijna onmogelijk om te doen. Ik los het anders op door te vragen of mensen bij ons komen starten en dan heb je ook een leuke meeting Haha! .

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-01 15:05

Lijkt mij ook erg moeilijk te organiseren hoor. Ik ben nogal een miep als het gaat om entingen. Hoe wil je controleren of al die paarden wel keurig geent zijn? Lijkt mij dat je daar een heel secretariaat voor moet gaan inrichten, tijdrovend klusje hoor.

PUCK

Berichten: 2698
Geregistreerd: 15-01-01
Woonplaats: Betuwe

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-01 15:12

hahaha Jippie geweldig, ben ik niet de enige die zich daar altijd zorgen over maakt. Maar op basiswedstrijden wordt er ook nooit gecontroleerd hoor!

Voorzitster AFM

¡!Ellen!¡
Berichten: 2797
Geregistreerd: 12-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-01 15:25

Het klinkt allemaal hartstikke leuk en als er zo'n bokt-wedstrijd bij mij in de buurt zou zijn, zou ik graag mee doen! Maar je hebt een hoop mensen die dan problemen krijgen met het vervoer. Op bokt zitten mensen die uit een heleboel verschillende plaatsen komen. Zo'n bokt-wedstrijd zou dus erg leuk zijn, maar jammergenoeg bijna onmogelijk.

Joleen

Berichten: 4240
Geregistreerd: 27-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-01 15:29

Het lijkt mij wel heel gaaf. Maarja, hetzelfde probleem als veel anderen, het vervoer... Maar ik vind het een supergaaf idee!! Party!! Party!! Party!!

Er staat een man op de bus te wachten, valt hij eraf..

Jura

Berichten: 10793
Geregistreerd: 16-01-01
Woonplaats: Veluwe en 't Gooi

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-01 16:53

dan laten we toch alleen de paarden komen die goed zijn ingeent (de wedstrijdpaarden en pony's) of is dat dan niet eerlijk?

Op zich vind ik het wel een grappig idee. En vervoersproblemen...tja die heb je dan ook als je naar een wedstrijd wil toch?

~*~ Pienie fan! ~*~
www.jura-artwork.nl

Buster

Berichten: 4656
Geregistreerd: 10-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-01 16:58

Kei-leuk idee iig.
Misschien is wedstrijden per regio ook iets?
Inderdaad, het vervoer...

paardengek!!!

Berichten: 1601
Geregistreerd: 02-05-01
Woonplaats: Roermond

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-01 17:27

Lijkt me een tof idee hoor Party!! Party!! Party!! Alleen, van mijn ouders zou ik in het weekeinde wel mogen komen, en ik zou best de trailer kunnen lenen van jul en wj enzo, maar als WJ zelf gaat met een paard van dr kan het natuurlijk niet Knipoog Haha! Dus het ligt eraan.... maar wel een top idee!

Nimber

Berichten: 26551
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-01 17:29

Op zich wel een leuk idee maar ik ben misschien al een beetje kak maar ik ga niet al die moeite doen van wassen/vlechten/ op stap met de trailer voor 1 of 2 proefjes terwijl ik er geen bal aan heb.
Wisntpunten tellen namelijk niet en dan kan ik beter die dag naar een officiele wedstrijd gaan.

Persoonlijk zou ik dan liever voor een buyitenrit gaan ergens in NL met een boel bokkers

http://www.kimtelgen.nl
Cranio sacraal therapeut en instructrice

Mer1980

Berichten: 18810
Geregistreerd: 08-02-01
Woonplaats: Lelystad

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-01 17:53

Leuk idee hoor kan ik volgend jaar leuk even mijn hengst laten wennen aan wedstrijden rijden. hihi Haha! . Dat wordt lachen.

Maar ik denk dat het heel moeilijk is om dat voor elkaar te krijgen.

Succes ik wil wel helpen hoor anders.

Merilyn

Letterlijk in het huwelijksbootje stappen? http://www.trouwschip.nl
Bedrijfsuitje, vergaderen of teambuilding?: http://www.zeilschipbounty.nl
Sinds 23-02-2013 mama van Kira!
Sinds 14-12-2016 mama van Kian!

Sjimmy

Berichten: 17797
Geregistreerd: 09-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-01 19:16

Als je een goede locatie hebt zou het vast mogelijk zijn de punten wel te laten tellen! Je kan dan de wedstrijd ook openstellen voor mensen die geen startkaart hebben, hun punten tellen dan voor wp's niet mee. Info bij knf en nbvr zou ik zeggen.
Maar vervoerprobje blijft.
Groetjes Petra

:evaw:

Klijn

Berichten: 5566
Geregistreerd: 23-08-01
Woonplaats: Schaijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-01 19:47

Heja das ook lachen Haha!
Maar ik kan denk ik nooit een proefje rijden
met mijn haf (die vliegt gelijk de bak uit Verward Huilen )

Marjolein

Berichten: 11634
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-01 22:27

dan is t leuker om alternatieve dingen te doen.
bosrit zoals kim zei. of wedstrijdje ringsteken. dingend ie je op normale wedstrijden niet tegen komt. enzodat niet alleen de z ruiters winnen maar ook ikkes met lomperikjes.
(ah ik wil wle los springen dat kan ailin wle. alleen geen hek eromheen want die zijn leuker om te springen)

Kleine muisjes hebben kleine wensjes
Beschuitjes met gestampte mensjes

Maatje02

Berichten: 1175
Geregistreerd: 18-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-01 22:57

oke setf, leuk plan.. idd wellcihjt niety simpel te realiseren, waar waar een wil is..?
Per regio is meer haalbaar ( daar komt t sowieso wel op neer denk ik, want idd, kim gaat al helemaal geen 200 kilometer rijden -afgezien van die vlechtjes- voor 'noppes' en dat zou ik ook niet doen..!)
Ik bied onze wei aan, voor iets als een keuring, onderl. wedstrijd en/of basis voor een leuke rit, met strand, water en bos Lachen

Ben ik ook meteen van mijn vervoersprobleem af Knipoog Haha! !!

( eigen paard wat mij betreft geen noodzaak)

Nathalie

Berichten: 28286
Geregistreerd: 11-01-01
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-01 07:34

Euhh waar woon jij ergens dan??
Dan kan ik denk ik weer niet komen Verdrietig We hebben geen trailer, zouden er 1 kunnen huren.. maar.. ook geen trekhaak! Verdrietig

ikke

Berichten: 37519
Geregistreerd: 06-03-01
Woonplaats: next to nowhere

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-01 00:04

Stelletje watjes, geen tweehonderd km gaan rijden. Afgelopen weekend bij Ylva geweest, 180km heen en ook weer terug, met paarden achter de Disco.
Ik was met de NVVR in Haamstede, er waren er enkele die dichterbij woonden, de meesten kwamen van nog verder weg, tot uit omgeving Emmen!
Vervoersproblemen zijn er om opgelost te worden, niet om als excuus te dienen om geen actie te ondernemen.
Ik ben geen wedstrijdruiter, maar als helpende hand bij de organisatie wil ik wel helpen. Aardig klusje, zal best, maar kan niet heb ik uit mijn woordenboek geschrapt.

It will never be perfect. Make it work.

Leuke dingen doen met je paard? http://www.nvvr.info

Marjolein

Berichten: 11634
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-01 11:28

hmmm ikke voor jou is het misschien heel makkelijk. maar als ik wil komen met ailin. dan betekend datw el dat ik een trailer moet reserveren. en een van mn ouders (en mijn moeder wil eerst achteruit leren rijden met zo'n ding) zo gek krijgen om dat hele end te rijden. ik ben dus afhankelijk van vervoer (nouja hopelijk heb ik over een jaar mn rijbewijs en ben ik bezig met mn E) nouja eigenlijk vergeet ik t belangrijkste wat ik dan nog moet doen. namelijk ailin inrijden Haha!
maar t idee is hardstikke leuk.

Kleine muisjes hebben kleine wensjes
Beschuitjes met gestampte mensjes

Nathalie

Berichten: 28286
Geregistreerd: 11-01-01
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-01 14:12

Ik vind het echt een super leuk idee enzo.. maar idd het vervoers probleem! Boos! Of er moet iemand uit de buurt zijn met een 2paards trailer die Robin even wil komen halen. Schijnheilig

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-01 15:57

Eh, voor we allerlei nieuwe, wilde plannen gaan maken, zullen we dan eerst nog eens naar het oorspronkelijke idee van het BOKTWEEKEINDE kijken?
En Stef, hoe had je je het voorgesteld met bv hindernismateriaal, ringen, jury's, hoefsmid en veearts standby etc? Haal je die ellende toch niet op je nek joh, er komt echt ontzettend veel bij kijken hoor. Helemaal als je wilt zorgen dat de punten meetellen voor 't echie zoals bv voor Kim, want dan worden er nog veel meer eisen gesteld en komen er ook een boel 'vreemden' omdat je dan moet gaan openstellen....

Ik zou het bij een buitenrit houden als ik jullie was, bv op de 'originele' locatie zodat er paarden bijgehuurd kunnen worden, anders vallen er meteen zoveel Bokkers buiten de boot, en da's natuurlijk niet leuk.....

Zijn er nog plannen voor het Boktweekeinde met buitenritten, huiven, fuiven en overnachten????


janna

Berichten: 4537
Geregistreerd: 08-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-01 16:11

x
Laatst bijgewerkt door janna op 19-03-22 19:01, in het totaal 1 keer bewerkt

-

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-01 16:59

Vallen wederom een heleboel Bokkers af: degenen zonder eigen paard, zonder trailer, of westernruiters Haha! .....

LadyMadonna

Berichten: 62220
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: werkendam (NB)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 13-09-01 22:56

en mensen zonder startkaart.....

Tja, het was zoals ik gelijk al zei, maar een brainwave

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-01 23:23

Toch maar een Boktweekeinde op de Veluwe dan????


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 68 bezoekers