Intro Chief Sitting Duck

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

 
 
Chief
Berichten: 71
Geregistreerd: 13-09-01
Woonplaats: Wigwam

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 13-09-01 11:08

Hallo. Mijn naam is Chief Sitting Duck. Onder dit synoniem probeer ik de westernruiters (die ik bleekscheten noem) op ironisch en kritische manier mijn visie op tal van zaken in het westernrijden te geven. Zelfspot is me daarbij niet vreemd. Ik hoop dat ik op deze site zo af en toe mijn ei kwijt kan.
Vele van jullie hebben mij al tal van keren aangegeven naar deze site over te stappen en nadat ik tot 2x toe mijn berichten, zonder dat ik me van enig kwaad bewust was, op “horses” gewist zag, hierbij mijn poging om op “bokt” aan de bak te komen.

Overigens: zijn er nog bleekscheten geïnteresseerd in mijn “out of the saddle” vakantie-ervaringen in de Eifel ?

Groetjes


Mac

Berichten: 11649
Geregistreerd: 09-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-01 11:21

Hoi Chief! Welkom op Bokt! Doldwaze capriolen van Chief altijd maken goed leesvoer Haha! . Ugh. Go Chief!

Elles

Berichten: 22816
Geregistreerd: 14-06-01
Woonplaats: Flevoland

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-01 11:22

Welkom bij de club!! Inderdaad, aan "horses" is weinig eer meer te behalen.... kom maar op met je verhalen! (he, dat rijmt!)

cl@udia

Berichten: 229
Geregistreerd: 28-02-01
Woonplaats: Bredoah

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-01 11:39

leuk je hier te zien Knipoog
welkom chief

westernworld

Berichten: 1285
Geregistreerd: 14-06-01
Woonplaats: amersfoort

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-01 11:44

hallo chief welkom:

het enigste bezwaar dat aan jou out-of-saddle avontuur in de eiffel,zou kunnen kleven in het woordje squaw,he hij staat weer niet meer op horses,weer weggehaald?

dat woordje squaw,is niet netjes voor een indiaanse dame,maar verder zijn de bleekgezichten hier wat milder.

enige uitzondering is op het forum usa under attack
maar daar mag een roodhuid toch niet van onder de indruk geraken niets is persoonlijk bedoeld.

Natascha

Berichten: 6847
Geregistreerd: 07-02-01
Woonplaats: Ankh Morpork

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-01 12:20

welkom chief. ik volg altijd je komisch kommentaar op Horses en vind zoiets hier ook wel welkom Haha!

Niets zo charmant als een paard in her land.

DubbelFun

Berichten: 88468
Geregistreerd: 12-04-01
Woonplaats: 1 km van het midden van Nederland

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-01 12:53

Welkom Chief namens de moddereter van 'Western'.

Ik lees je verhalen altijd graag, so keep them comming. Bij vragen of uitleg kun je altijd bij me terecht via een P(rivé) B(ericht), zie rechts boven.

Ben benieuwd wat je usericon gaat worden Knipoog

Paintje

Berichten: 988
Geregistreerd: 13-08-01
Woonplaats: Saencity ;o)

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-01 12:53

Hoi Chief!

Leuk dat je nou ook bokt!
Tuurlijk horen we graag jouw indianen verhalen!!
Lachen

Ik ben laatst ook "out of the saddle" bezig geweest. Gaaf! Party!!

Groetjes,
Saskia & Bo

Cowgirl

Berichten: 23721
Geregistreerd: 04-03-01
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-01 13:19

Leuk dat je er bent chief.
Moet al tijd erg lachen om je uitspraken maar daarom zijn ze nogal tijd waar ook.
Een nuchtere kijk op het westernrijden is wel gewenst hier. Haha!

' On bended knee is no way to be free'
Peter R de Vries.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-01 13:29

Haha, mijn favoriete eend is gearriveerd! Leuk dat je je toch om hebt laten praten (zoals je het mij een jaartje geleden deed, hihi!) , kun je ons als bleekscheten een beetje op de hoogte houden van jouw view! Welkom op Bokt, ik hoop je nog vaak te mogen Bokken!
Heb trouwens voor het steeds gewist werd weer zitten grijnzen om je Eiffel-avontuur, ik zag je al zitten en schuiven.... *LOL*

Chief
Berichten: 71
Geregistreerd: 13-09-01
Woonplaats: Wigwam

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 13-09-01 14:25

Tja, lijken makkelijk dat "out of saddle". Maar op steile bergen gaat het snel moeilijker. Berg op gaan dikke kont van Chief snel naar "einde" WarPony. Berg af gaan "zaken onder dikke buik" al snel of schoft van WarPony : dat betekend dan "zingen". Maar het waren geweldig. Aanvankelijk Chief wel een beetje bedenken, want het gaan zo mis. Maar WarPony wat dat betreft zeer betrouwbaar; Chief zelfs geloven in bewering dat WarPony's zonder zadel trachten recht onder ruiter te blijven. Alleen toen Chief op laatste tocht bij tussenstop te veel vuurwater had genuttigd, Chief niet mer op WarPony komen (ook slappe lach). Uch Uch


Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-01 14:32

Tja Chief, da's toch altijd een beetje uitkijken met dat vuurwater. Hihi, deze bleekscheet gaat er juist heerlijk ontspannen door rijden. Kan me nog een carnavalsritje herinneren.... oeioeioei!
Welke warpony had je bij je? Die ene die je niet aan kunt singelen?
Leuk dat je zo dapper doorgegaan bent met zonder zadel rijden.
En qua het 'onder de ruiter blijven'.... da's eigenlijk ook wel een beetje waar je met zadel naar streeft.....

Odi
Berichten: 1211
Geregistreerd: 17-04-01
Woonplaats: Montferland

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-01 16:49

Hoi chief

Chief
Berichten: 71
Geregistreerd: 13-09-01
Woonplaats: Wigwam

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 13-09-01 16:51

Ja inderdaad met Diane (laat zich niet meer zadelen, resp. gaat achterover met zadel). Ze is en blijft oogappel van Chief. Diane was vanwege haar "probleem" al 2 jaar thuis gebleven. In die tijd Chief wel met haar in de les geweest en veel in bak gereden, soms een bosrit. Maar hoe zij zou reageren op de open prairi was afwachten. Indianen geven overigens bij iedere "geslaagde missie" paard een symbool van witte hand op bil. Diane heeft nu een witte hand op linker bil. Groetjes

Bernadet
Berichten: 28
Geregistreerd: 02-09-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-01 19:39

Hoi Chief. Leuk je hier te zien!
Ik ben ook overgestapt van Horses naar Bokt. Dit is echt wel beter!!
Groetjes

Sprite

Berichten: 608
Geregistreerd: 03-07-01
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-01 20:09

Interessante site heb je Chief, mijn complimenten!
Enne....welkom op bokt Haha!

Margee

Berichten: 5710
Geregistreerd: 19-08-01
Woonplaats: Kortenhoef

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-01 20:22

Ben best wel nieuwgierig geworden door voorgaande berichten, ben nml nogal "nieuw"op de forums Haha!
Vertel, wat was dat met squaw? Is toch goed indiaans woord of ben ik blondt?

westernworld

Berichten: 1285
Geregistreerd: 14-06-01
Woonplaats: amersfoort

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-01 07:54

heeft niets met blond te maken ( dit keer ) Vork Vork ,maar squaw betekent eigelijk een
indianenvrouw van lichte zeden,wij westerlingen
dachten dat de indianen gewoon vrouw er mee bedoeldden,maar je kan een squaw vergelijken met de keessies,in japan tijdens de VOC 17de eeuw
(Geisha`s) die de nederlandse matrozen vermaaktten. Lachen

Chief
Berichten: 71
Geregistreerd: 13-09-01
Woonplaats: Wigwam

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 14-09-01 13:39

1) Sqauw... Party!!
Sorry, Chief dan toch een domme Indiaan door vriendin te omschrijven als Sqauw; was zeker niet zo bedoeld. Als zij daarachter komt Chief voorlopig Standing Duck (vanwege billekoek). Weer wat geleerd.
2) Website.... Gaaaap
Chief zelf hebben geen website. Maar goede "vriend" van Chief bezig zijn site spectaculair aan te passen. Zal over 4 weken klaar zijn (www.sablou.com)...jullie bleekscheten en ik roodhuid (verbrand op Zandvoort) zullen versteld staan.

Groetjes

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-01 13:46

He Chief, kun je eens aan je vriend vragen of hij wat recente foto's van Chiane plaatst? Zal inmiddels wel een aardig stukje gegroeid zijn? Ben benieuwd hoe ze er nu uitziet!

DubbelFun

Berichten: 88468
Geregistreerd: 12-04-01
Woonplaats: 1 km van het midden van Nederland

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-01 14:39


Chief
Berichten: 71
Geregistreerd: 13-09-01
Woonplaats: Wigwam

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 14-09-01 15:54

Chief vinden dat plaatje geweldig! *LOL* En het maken Chief een slanke den. Chief alleen niet weten hoe dat als LOGO te krijgen. Kunnen jij dat ook regelen? Chief zitten nu op hete kolen, Chief weekend op Veluwe (vanuit Wolfheze) dus zien e.e.a. volgende week wel. "Vriend" zal nieuwe foto's van CHIANE opnemen op nieuwe site (nog +/- 4 weken geduld a.u.b. - veel werk).... groetjes

Chief
Berichten: 71
Geregistreerd: 13-09-01
Woonplaats: Wigwam

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 14-09-01 15:58

Laatste voor vertrek: Hoe nemen jullie een foto op in de tekst. Chief lui om te zoeken, liever vragen....

Heike
Mede-oprichtster

Berichten: 17804
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Gemert

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-01 16:31

Ik heb je een pb-tje gestuurd met daarin de uitleg hoe je het foto's kunt plaatsen.

Als je een leuke foto hebt dan kan je die ook naar mij mailen zodat ik hem vierkant en 60x60pixels maak. het plaatsen kan ik ook wel voor je doen eventueel. Maar denk eigenlijk dat je het ook zelf kan

Paardentweet: Zag laatst een meisje onderweg naar haar paard met kogelvrijvest aan.
Dat paardrijden is ook niet meer wat het geweest is..
[IM] Julius....16 jaar alweer...

banish

Berichten: 965
Geregistreerd: 09-03-01
Woonplaats: Leiderdorp

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-01 14:21

Heej Chief. Gezellig dat je hier nu ook bent. Dat brengt weer een beetje extra vrolijkheid op bokt. Welkom hoor! En schrijf maar lekker veel reisverhalen. Daar zijn Banish en ik gek op!


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 bezoeker