UIT (Utrechtse Introductie Tijd) 12 t/m 15 aug.

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Dorée

Berichten: 6707
Geregistreerd: 20-05-01
Woonplaats: Utrecht

UIT (Utrechtse Introductie Tijd) 12 t/m 15 aug.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-07-02 15:10

Zijn er bokkers die in september ook in Utrecht gaan studeren en daarom ook naar de UIT gaan?
Ik ga er in ieder geval heen en ga me zo goed als zeker inschrijven bij de UVSV. Ik logeer ook in die tijd 's avonds in een UVSV-huis.
In september ga ik beginnen met Psychologie aan de UU dus.
Gaan er nog meer mensen heen?
Ben benieuwd, want is wel leuk om dan wat af te spreken. Lachen

Karin

Berichten: 65336
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-02 16:39

Ha die bijna-Uf... Haha!

Ik ben nog van de A-en-B-dagen trouwens, heb die intro in '92 gedaan, was een erg leuke week! Lachen

Die week ben ik trouwens op vakantie, dus niet in Utrecht. Maar ik wil jou wel eens zien als je een paar weken intro, kamp en afzien achter de rug hebt, dus eh... keertje eind september afspreken? Knipoog

Dorée

Berichten: 6707
Geregistreerd: 20-05-01
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-07-02 16:58

Ik ben een bikkel.... Haha! Dus na die paar dagen UIT en ontgroening ben ik vast nog opperbest! Schijnheilig
Maar ja gezellie! Gaan we doen! Vind ik leuk! Ik hoop eigenlijk dat ik dan nook al tegen die tijd in Utrecht woon, dus dan zul je wel vaker verhalen horen Haha!
Waar ga je heen op vakantie?

Wilona

Berichten: 3115
Geregistreerd: 06-04-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-02 18:02

Neeeeeeeeee, je mag niet weg uit Apeldoorn!! We gaan wel heel vaak afspreken he? Ik ga je wel heel erg missen hoor!!!|(

Maarten

Berichten: 4185
Geregistreerd: 30-06-01
Woonplaats: Emmen

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-02 22:38

Dorée schreef:
Ik ben een bikkel.... Haha! Dus na die paar dagen UIT en ontgroening ben ik vast nog opperbest! Schijnheilig
Maar ja gezellie! Gaan we doen! Vind ik leuk! Ik hoop eigenlijk dat ik dan nook al tegen die tijd in Utrecht woon, dus dan zul je wel vaker verhalen horen Haha!
Waar ga je heen op vakantie?


Dorée... ik wens je ontzettend veel sterkte tijdens je ontgroening en ik zal een kaarsje voor je aansteken, want ooooohhhhhh.... wat zul jij het zwaar krijgen Knipoog *LOL* (ik spreek uit ervaring Haha! )

Naz

Berichten: 7203
Geregistreerd: 09-05-01
Woonplaats: De Vecht verlaten voor de IJssel

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-02 23:31

Gast! Sterkte he, jij liever dan ik Tong uitsteken Succes enzo Haha!

Enne Karin, zou er veel veranderd zijn? Want jij zat er 10 jaar geleden, oftewel, je bent echt oud Tong uitsteken

Dorée

Berichten: 6707
Geregistreerd: 20-05-01
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-07-02 10:53

Wilona schreef:
Neeeeeeeeee, je mag niet weg uit Apeldoorn!! We gaan wel heel vaak afspreken he? Ik ga je wel heel erg missen hoor!!!|(


Aaahhh Lovers

Mensen, bedankt voor de steun! Ik ga volgens mij echt superveel lol beleven moet me alleen een beetje inhouden en ze ervan overtuigen dat ik een heel lief bescheiden meisje ben, met absoluut geen grote bek dan komt het he-le-maal goed! Haha!

Marieke22

Berichten: 797
Geregistreerd: 08-04-02
Woonplaats: Rheden

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-02 13:55

Hee wat grappig, de vriendin van mijn broertje gaat ook studeren in Utrecht, en komt ook uit Apeldoorn. Ze kan alleen niet bij de UIT week zijn, omdat ze dan nog in Portugal op vakantie is.

Misschien kennen jullie elkaar wel? Ze heet Renate, is 19 jaar, en heeft net haar Atheneum diploma gehaald.

marije999

Berichten: 330
Geregistreerd: 25-04-02
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-02 14:35

Citaat:
Ik ga volgens mij echt superveel lol beleven moet me alleen een beetje inhouden en ze ervan overtuigen dat ik een heel lief bescheiden meisje ben, met absoluut geen grote bek dan komt het he-le-maal goed!


hihihi, als je al de kans krijgt om te bewijzen hoe je bent. Bij introducties/ontgroeningen etc hebben ze er over het algemeen helemaal geen belangstelling voor hoe jij bent, dat leren ze wel na de ontgroening. Ik heb maar gewoon de techniek "veel ja en amen zeggen en veel slikken" toegepast. O ja, en oefen er maar in om gewoon dwars door iemand heen te kijken. Enne, niet vergeten, het systeem is er om onderuit geschopt te worden, dus zie er gewoon de lol van in en als je de kans krijgt om lol te maken moet je het absoluut niet laten. Doen zij ook niet.

missy_m

Berichten: 2160
Geregistreerd: 22-06-01
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-03 12:50

Ik wou eerst een nieuw topic openen maar dacht toen dat ik net zo goed dit oude topic omhoog kon halen Haha! Ik ga natuurlijk ook mee naar de UIT! aankomend jaar ga ik biologie studeren in Utrecht. Zijn er niet meer bokkers die ook gaan?? Ik moet om 12.30 beginnen in groep B geloof ik Verward

Sprintje

Berichten: 2144
Geregistreerd: 31-03-03
Woonplaats: Emst

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-03 13:07

Ohhwww heimwee, wat ontzettend jammer dat ik hier nu toch echt te oud voor aan het worden ben. De UIT-dagen (in mijn tijd A en B dagen) zijn echt fantastisch; zuipen en feesten met hoofdletters! OK dan!

En die ontgroeningen, ach daar moet je de lol niet van proberen in te zien; die komt wel als je zelf een paar jaar later in zo'n ontgroeningscommissie zit Bloos! ~~}> ~~}>. Maar goed de Universiteit heeft tegenwoordig zoveel regels dat het steeds minder zwaar wordt, je mag best veel slapen en geen alcohol drinken.

Veel plezier en niet tweifelen gewoon ergens lid worden, maakt niet uit waar, alle verenigingen zijn gezellig als je er lid van bent (als je wil weten welke de leukste is moet je maar pb-en Haha!)

Jacksel

Berichten: 5129
Geregistreerd: 03-07-02
Woonplaats: Leusden

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-03 13:09

Ik ben vorig jaar niet geweest, omdat ik toen nog in Amerika zat Haha! Maar ik studeer dus ook in Utrecht, faculteit gezondheidszorg van de HVU, dus misschien kunnen we een keertje iets afspreken?

wennie

Berichten: 2760
Geregistreerd: 14-10-01
Woonplaats: Hilversum

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-03 13:34

Ik ga niet naar de UIT-dagen, maar ik ga aankomend jaar wel in Utecht studeren ( Pabo). Heb er echt wel zin in.

Dorée

Berichten: 6707
Geregistreerd: 20-05-01
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-08-03 22:36

Wat leuk dat er mensen dit jaar de UIT gaan lopen! Ik ben mentor van een groepje, dus ik ben er sowieso full time bij.
Voor iedereen die er is en die z'n groepje niet leuk vindt, kom maar bij mij! Hoe meer zielen... hoe meer biertjes! Haha!

De UIT is dit jaar trouwens 11 t/m 14 aug.
Laatst bijgewerkt door Dorée op 10-08-03 22:41, in het totaal 1 keer bewerkt

Dorée

Berichten: 6707
Geregistreerd: 20-05-01
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-08-03 22:37

Jacksel schreef:
Ik ben vorig jaar niet geweest, omdat ik toen nog in Amerika zat Haha! Maar ik studeer dus ook in Utrecht, faculteit gezondheidszorg van de HVU, dus misschien kunnen we een keertje iets afspreken?


Lijkt me heel erg gezellig! Stuur me maar een pb voor mijn nummer ofzo, zit nl niet al te vaak meer achter een pc helaas...

Juliaa
Berichten: 374
Geregistreerd: 08-08-03
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-03 12:58

IK studeer ook in Utrecht Lachen De UITdagen zijn voor mij al een paar jaar terug.. Supergezellig toen.. dus veel plezier! Gaan jullie ook in Utrecht op kamers? Ik werk op een kamerbureau dus zie best veel UITdeelnemers voorbijkomen.